The Dreamgirls

Ohhh....jullie zijn lekker vrij vandaag, terwijl ik op een muf kantoor zit te werken. BAH!
Kom op, Anies. Als jij net zo als ik zere borsten heb dan zal ik ook wel ongi worden dus......ga ik gewoon weer met jou met naar de volgende ronde hoor! Maar het is ook een zwangerschapkwaal, dus laten we de moed erin houden!Ga je dus ook niet testen volgende week? Hoe is het met je blaasontsteking? Alweer over?

Ingrid, welke hondjes het je? Ik zelf heb een kat. Zo'n gevlekte, bonte. Mijn zoontje doet heel vaak P.P. ( poesie pesten) Vanalles heeft de kat al meegemaakt. Zijn hele mandje heeft al volgelegen met allelei speelgoed. Het is momenteel zo erg dat de kat al blaast, zodra hij mij zoontje ziet. Dan wordt ik weer boos op de kat, en zeg tegen hem dat hij dat niet mag doen, anders wordt hij een tijgervelletje voor de kachel. (echt niet hoor)

Nou, doegie!!!!!!!!!!!!!!!!

Het kan ook een zwangerschapkwaaltje zijn zoals muis al zei. We houden gewoon de moed erin!! niet opgeven hoor!
Wat vervelend voor jullie dat het niet zo goed gaat  tussen je zoontje en je kat. Ik denk dat als je zoontje iets ouder is en het begrijpt waarom hij niet mag plagen dat het dan vanzelf beter gaat.
Muis werkse nog vandaag!

ik ben er nog maar heb al drie keer wat getikt en dan valt de site weg.. erg raar.

ik voel nog niks, ben wel erg moe...
maar ga nergens van uit ik zie het volgend weekend wel... gewoon positief blijven denken en af wachten al duur het nog zolang,...

iedereen is dus nu aan het wachten behalve vanja toch...

en melis was je nou al gestopt met de pil...

welke dag gingen jullie ok al weer testen en op welk tijdstip doen jullie dat..

liefs Nelle

Hoi Nelle,

Ik Heb 25 maart mijn NOD. Maar omdat mijn vriend en ik 24 maart 7jaar bij elkaar zijn test ik gewoon een dag eerder. Hopelijk wordt het dan een extra leuke dag!
Ik ga me 's ochtends testen. Dat raden ze ook aan, want in je ochtend urine zit een soort hormoon (ben ff de naam kwijt) Dan is de kans groter dat de test positief is. Met ovu-testen moet je juist niet met ochtendurine doen.
Wanneer ga jij testen! Het is zo spannend allemaal

ik denk dat ik zaterdag 22 maart ga testen ook meteen als ik uit bed kom denk rond een uurtje of half tien.
en als er 1 streepje op komt dan wacht ik tot de 25 en dan test ik weer. tenzij ik weer menstuatie heb natuurlijk

ik vind het echt zo spannend...en denk er liever niet te veel bij na maar het gebeurd ook onbewust.

ik ken het hormoon. HCG

ben je ook vrij ingrid?

liefs Nelle

Terug
Bovenaan