The Dreamgirls

Zo komen vrienden van ons. Ik drink altijd een glaasje wijn maar wil nu voor de zekerheid niks drinken. Weet echt niet wat ik tegen hun moet zeggen waarom ik geen glaasje wijn drink. Gister had ik een mooi excuus dat ik moest rijden. Maar nu blijf ik thuis.
Ik kan zo moeilijk liegen haha. Ach ja ik verzin wel wat

Hey Ingrid, nee Jesse kan nog niet echt alleen ietsen, hij vindt het nog wel eng!
Je hebt er nu ws niks meer aan maar je kan zeggen dat je niet drinkt omdat je een paracetalmol of ibruprofen hebt gehad!Veel plezier vanavond!!!!
Vindt je het niet raar als ik maandag de arts bel, ben zo bang dat ze zeggen dat ik toch moet afwachten totdat ik ongi moet worden!Ga zo lekker naar bed, ben kapot!!!
Was tegen 17.00 ook al op de bank in slaap gevallen, gebeurd me nooit!

Tot morgen!

Waar is Melis trouwens, is al een tijdje niet geweest??????????

xje anies

hoi

Ik had gezegt dat ik aan de antibiotica zat omdat ik oor ontsteking had haha.
Nou geloofde me echt niet hihi. ach ja maakt ook niet zoveel uit.
Anies je kan altijd bellen toch? Voor alle zekerheid.

he Ladies,
Anies en nelle jullie nog zit er nu toch echt weer aan te komen, ik ben benieuwd
en bij jou ingrid begint het ook al weer op te schieten.

met mijn streepjes op die ovu testen schiet het niet echt op.
vandaag helemaal geen streepje meer.
begin gelijk te twijfelen zou het dan toch vrijdag zijn geweest?
heb ik vandaag de test niet helemaal goed gedaan. ben namelijk wel nog naar de wc geweest en heb ook nog gedronken.
denk dat ik toch morgen nog een testje ga doen.

Oja die banners bewegen wel gewoon mee en dan zou ik morgen mijn ei hebben.

Ingrid, ik vind het ook wel moeilijk wat je moet zeggen als je niks drinkt.

Anies, Wat leuk dat jesse nu gaat fietsen!
lastig wat je nu moet doen.bellen of toch   maar even afwachten. maar als het echt zo erg is en al zo   ver vantevoren is misschien bellen helemaal geen slecht idee.
en als ze zeggen dat je gewoon maar even moet afwachten kan je dat nog altijd doen. maar dan ben je wel weer gerust gesteld.

kus

Hallo meiden,

Heb voor mezelf besloten dat ik miorgen toch ff ga bellen, de buikpijn houd maar niet op, het doet niet heel erg pijn maar het zeurd de hele dag.Het is nu al de vierde dag, en dat terwijl mijn nod vrijdag ofzo is is.Nou heb ik ff gegoogled en het kan bij een zwangerschap horen, maar probeer mezelf niets wijs te maken!anders is de teleurstelling weer groot(zal toch wel teleurgesteld zijn, maar ja)Mijn borsten staan echt op knappen!!!Maar of ze groter zijn, weet ik niet!
Wat een vies weertje he???Het oefenen met Jesse wordt niks vandaag!Helaas pindakaas!
@muis hoe is het met jou?voel jij al iets???

Heb het gevoel dat ik hier alleen maar aan het zeuren ben, sorry meiden!

xje anies

anies je zeurt NIET!!!! Wel gek dat je zo moe bent en zere borsten heb. Je zou denken... ik wil je geen valse hoop geven maa rja ik moet positief blijven!
Vanja heb je zaterdag nog wel geklust. Want als vrijdag jou dag was dan is de dag daarna ook vrij groot dat het raak word. IK had dat niet gedaan. Alleen op de dag zelf.
IK moet nog 8 dagen wachten

He Anies,
Ik vind het ook geen zeuren, dit is toch juist de plek waar je dit soort dingen moet kunnen vertellen.
ik ben ook heel de dag bezig met al dat soort dingen en het is juist fijn als je je hier kan uiten en en wat reacties krijg van anderen. Om te helpen met mee te denken wat het zou kunnen zijn en te helpen met advies geven.

Terug
Bovenaan