The Dreamgirls

goedemorgen,

Vanja: Gezellig zo'n feest met collega's en familie. Ik heb 11 april een groot feest. Dat is heel uniek want in het onderwijs moet je een groot deel het zelf betalen. Maar omdat de stichting zoveel jaar bestaat geven ze een groot feest. We hoeven niks te betalen en er wordt zelfs geregeld voor vervoer! Heb er nu al zin in.
Hopelijk heb je vandaag 2 dikke strepen!

Anies ik zal ook zeggen dat het zwangerschapkwaaltjes zijn. Vorige maand waren de klachten toch niet zo erg als nu.

Ik ga nu boodschappen doen. We krijgen vanavond vrienden op bezoek.

hallo dames,,hier ben ik weer!
het gaat wel redelijk met mij,,,,ben nog al erg vaak moe en als ik op  tijd op bed lig,dan weetmijn zoontje mij altijd weer vroeg te wekken (ROND 3 UUR),dus wordt niet uitgeslapen wakker en op klaar dag licht kan ik niet slapen,,ben gister tegen de avond nog even naar bed geweest want toen was mijn partner thuis en lag de kleine even op bed dus kon ik ook even liggen(dan rust je toch)maar SLAPEN? nee hoor echt niet hahahaha.verder is het maar weer afwachten of het dit x wel raak is,,,,zal wel weer niet.
heb ook nog steeds geen idee wanneer mijn NOD zal zijn.

o enne ik heb een jackrussel en een huis/tuin/en keuken kat,,,,zoals ze dat noemen hahhaha

@Vanja, super dat je feestje geslaagd was!Enne u maar wachten op die 2 vette strepen, en dan...klussen maar!haha
@Ingridhoe voel jij je, heb je nog buikpijn ofzo?
@Corina lastig he als die kleintjes niet slapen, ga je zelf ook aan onderdoor!Die van mij sliep pas door vanaf dat ie een jaar 0f 2 was, dus ik weet waar je over praat, hoop dat het met een volgende anders wordt!
Wat vinden jullie nu van mijn buikpijn, vindt het zo vreemd!!!Zat te denken om nu al te testen maar dit heeft natuurlijk geen enkele zin, zoals jullie lezen ben ik niet het meest geduldige persoon,haha!

xje

Vanja: ik had de vierde dag 2 sikke strepen. De dag daarna was de streep weer heel licht. Als het goed is heb ik vandaag mijn innesteldag. Hoeveel dagen ben jij al aan de ovu-testen?

Anies: ik heb geen buikpijn meer. Dat was gister en het was na 5 minuten weg. Toen ik gister avond bij mijn schoonouders was, kreeg ik een steek in mijn rechter borst. Heel gek! De steek duurder ongeveer 10 minuten. Ik snap er soms niks meer van.
Hoe voel jij je nu?

oja Anies wanneer heb jij je NOD? want patvon teste 2 dagen voor haar NOD en had een positieve test. Maar sommige hebben pas een positieve test na een paar dagen van hun NOD? Je kan het altijd proberen en dan eventueel een paar dagen later weer. Je moet zelf beslissen. Doen wat je denkt wat goed is. Succes meid.

Hallo,

Heb net Jesse proberen te leren fietsen, ben kapot,haha!Je moet er steeds naast rennen!
Mijn nod is de 21ste, du duurt nog bijna een week!Vin de buikpijn zo vervelend, wordt er gek van.Ben niet echt ziek ofzo maar het zeurt de hele tijd.Bel maandag ff de fertiliteitsarts, lijklt me toch niet helemaal goed!
Wat gek Ingrid, je zou zeggen dat het dan de innesteling moet zijn!Zou geweldig zijn!
Ben erg moe, ga vanaaf maar lekker op tijd naar bed!!!

xje anies

Vanja ik had ook geen vette streep hoor, allebei even licht,of donker.Denk zefs dat de ene die heel vet moest zijn, lichter was als de andere!Toch was mijn eisprong toen wel, heb het gezien op de echo!Dus maar blijven klussen!haha

Terug
Bovenaan