The Dreamgirls

Hey Ingrid,
Wat vreemd, kan het niet je innesteling zijn?
Dat vroeg je ook aan mij, heb geen idee, het kan 5 tot 10 dagen na je eisprong heb ik ergens gelezen, dus het zou bij mij wel kunnen maar had het vorige maand ook zo,toen werd ik dus ongi!
Wat gaat de tijd langzaam als je aan het wachten bent he???Nog een week zeg!!!Ga je nog wat leuks doen het weekend??

Dat gevoel had ik maar 5 minuten ofzo. Nu is het weg. Morgen moet ik mijn innsteldag hebben als het goed is. Ik moet nog 11 dagen wachten voor mijn NOD
Het is inderdaad jammer dat je  niet eerder kan testen  

Goedemorgen allemaal,

Het is lekker weer weekend!!!!Gaan jullie nog wat doen?Mijn mannetje ligt nog te slapen en mijn zoontje zit de snurfjes te kijken(zoals hij dat zelf noemt,haha)Manneje gaat staks bij mijn broertje aan het klussen, ben de hele dag alleen!
Ff een update hoe het gaat:mijn borsten doen echt vreselijk pijn!,en heb nog steeds dat lichte ongigevoel onderin mijn buik.Blaasontsteking is volgens mij bijna over, moet wel mijn kuurtje opmaken.4 pillen op een dag, hoe bedenk je het!Vergeet het steeds, heb er steeds maar 3 op een dag, dus duurt mijn kuurtje ook weer langer.
En hoe voelen jullie je???Al wat te voelen of niet?

LiefsAnies

He hallo,
Het is hier gezellig geweest gisteren.

Ingrid, nee ik heb geen huisdieren zou wel willen alleen mijn vriend is echt voor alles alergies. dus zit er helaas niet in.
wat leuk jack russeld zijn toch van die kleine hele active hondjes?

Nelle, wat een goed idee van dat boek, ik vond hem erg leuk om te lezen.

Anies, wat vervelend al die kwaaltjes, klink bij mij als zwangerschaps kwaaltjes. maar als je dat wel vaker hebt weer niet.
gek he dat je nu van alles voelt wat er voor heen niet was (of waar je nooit op hebt gelet) en dat je daar door heel erg gaat twijfelen. ik duim voor je.

Vandaag staat er bij mij niet heel veel op de planning, het huishouden en boodschappen doen. en vanavond komen mijn zussen eten. moet dus ook bedenken wat we gaan eten.
verder nog geen plannen. heb wel zin om ook even de stad in te gaan. (is goed voor de afleiding)

Oja, en het feestje was gistere erg leuk op mijn werk, we hadden allemaal familie en vrienden uigenodigd. is wel heel leuk op te zien of collegas op hun ouders lijken en om te zien wie er bij alle verhalen hoort (hihi)

er is niet veel meer gekomen van klussen en ook niet van de ovu test. lekker handig
maar ik ga er vandaag weer voor. nog even snel wat drinken en dat wachten tot een uur of 12 om een ovu test te doen. ben benieuwd of ik vandaag wat meer krijg te zien.

Kus

Terug
Bovenaan