The Dreamgirls

Dat is zeker raar. Ik zal niet weten wat het kan zijn. Ik hoop dat je informatie kan vinden op het net. Sterrkte ermee!
Laat je het ons nog weten.

Ik ben weg en ben morgen laat weer op het forum. Slaap lekker alvast!

Hallo meiden,,

Ben ff heel verdrietig, ben ongesteld geworden!!!!!Sta op van de bank en ineens voel ik het lekken, ja hoor ongi!
En wat ik heel erg vindt dat mijn cyclus weer in de war is!!!!
Ben benieuwd wat de arts vrijdag gaat zeggen, we zouden het 3 maanden aankijken maar als er was zou veranderen(wat dus nu het geval is)gaat ze ingrijpen!!!

Nou meiden, ik ga naar bed!Ben ook snotverkouden dus kan wel wat extra slaap gebruiken!!!

Liefs Anies

he ledies,
wat een verhalen,
ik ben net terug van sporten.

Anies, wat vervelend zowel ene negatieve test anls je ingo.
ik had het zo gehoopt voor je.
Ik kan me voorstellen dat je je nu rot voelt omdat je nu weer naar de arts moet en weer moet afwachten.
sterkte!

Nelle, je makt het zo wel heel spannend hoor. ik ben benieuwd. en duim voor je!

Ingrid, ik duim ook alvast voor jou!

jeetje anies ben er even stil van... vind het echt k*t voor je. had echt het idee dat je zwanger was met die buikpijn en zere borsten.

ben benieuwd wat de arts zegt. je cyclus is dus weer 4 dagen korter toch?

verder duim ik voor iedereen, zelf nog steeds kots misselijk bah...

liefs Nelle

Hallo meiden,

Bedankt dat jullie zo meeleven!!!!Dat doet me echt goed!
Het gaat nu wel weer hoor, ben alleen hardstikke verkouden en daar voel je je natuurlijk ook niet beter van!We gaan maar weer voor de volgende ronde!Ben wel benieuwd wat de arts vrijdag zegd!

Nou meiden duim voor jullie dat het wel raak is!!!!

xje anies

Toen ik zwanger van Jesse was , wist ik gewoon dat ik zwanger was, ik voelde het.Hoefde eigenlijk geen test te doen om het te bevestigen!Heb ook vanaf het begin gezegd dat het een jongetje zou orden, en het is een jongen.Raar he, dat je sommige dingen zo kan voelen!

Terug
Bovenaan