The Dreamgirls

Hoi meiden,

Anies ik lees nu pas jou verhaal. Wat erg zeg! Hoe voel je je nu? Hopelijk al iets beter.
Ik ga met jou mee naar de volgende ronde. Ik voel namelijk helemaal niets en denk ook niet dat het raak is. Ik ga maandag wel testen voor alle zekerheid.
Nelle ik denk dat het bij jou echt raak is! Ben benieuwd zaterdag!
Vanja..wachten en nog eens wachten......

Anies, wat vervelend! Grrrrr, kan best voorstellen dat je ervan baalt. Maar je bent niet alleen hoor! Ik ga ook weer met je mee. Heb al een klein beetje oud slijm, dus bij mij komt de ongie ook weer vandaag of morgen. Op naar de volgende ronde! Laat je morgen nog even weten wat de arts zegt over je kortere cyclus?

Ga jij nog wel testen Ingrid of weet je het al zeker dat je met ons meegaat naar de volgende ronde?

Vanja, spannend! Echte zwangerschapskwaal, die misselijkheid maar kan dat trouwens al zo snel? Hopelijk is het echt raak voor je. Ik zal duimen. Wanneer ga jij testen?

Ben op het werk, ga gauw weer verder, het is druk,druk en nog eens druk!

Hey meiden,

Daar ben ik weer!Heb flink de griep te pakken!!!!BLEHHH!!!!!!
En internet lag eruit, maar gelukkig doet ie het weer!!!
Ga morgen wel naar het ziekenhuis, het moet maar!Laat jullie morgen ff weten wat eruit gekomen is!!!

he dames,
ik heb het een beetje druk gehad de afgelopen dagen,
maar het is weer bijna weekend!
Gaan jullie nog leuke dingen doen dit weekend?

Wij gaan niet heel veel bijzonders doen, allen zondag brunchen bij mijn ouders, mijn moeder en ik zijn dan jarig.

Anies, vervelend dat je nu weer de griep hebt, hoop dat het snel beter gaat.
Succes en sterkte in het zieken huis vandaag.

Nelle, hoe gaat het? wanneer ga je testen dit weerkend?
ok blijf duimen voor je.

Muis en Ingrid, wij wachten gewoon af. en ik duim voor jullie.

Terug
Bovenaan