The Dreamgirls

Hallo meiden,

Nou ben naar hetziekenhuis geweest.De arts was idd niet tevreden over deze cyclus.Moet volgende week weer komen voor uitstrijkjes en weer eem echo.
Heb net ook weer bloed moeten prikken op de hormonen, krijg ik volgende week ook wel de uitslag van!
We kijken het nog 1 maand(cyclus)aan en dan toch maar aan de clomid(medicijnen om de eierstokken en eierleiders te ondersteunen)
We wachten maar weer af!
En hoe is het met jullie???

Ben vandaag ook thuis, nog steeds grieperig!
We hebben verder geen plannen voor het weekend!

Muis, en hoe is het met jou??

liefs Anies

Balen voor je Anies, gelukkig loop je bij het ziekenhuis dan weet je dat het vrij snel kan gaan nu. Je krijgt elke keer meer kans. Ik zal voor je duimen! Beterschap!

Ik ga maandag testen. Maar ik denk dat ik met jou mee ga naar de volgende ronde. Ik voel me namelijk totaal niet zwanger. Een vriendin van mij vertelde dat zij pas iets merkte na 3 maanden. Dus het kan nog, wie weet...  

misselijkheid is weg vermoeidheid nog aan wezig   dus als morgen de rode duivels er nog niet zijn ga ik testen... ben wel bang voor een teleurstelling

anies balen zeg ik leef metje mee

ingrid het is idd zo mijn vriendin heeft ook nergenslast van en ze is nu 4 maanden zwanger

ik ben benieuwd meiden jullie horen het zo snel mogelijk

liefs Nelle

Goeie morgen,
Kan niet meer slapen, vandaar dat ik al vast naar jullie gesprekken van gisteren kom kijken.

Nelle, ik hooppn het zo voor je.
Laat ons weten als je en test hebt gedaan.

Muis, hoe gaat het met jou heb jij niet ook nu ongeveer je nod?

Anies, wanneer moet je volgende week naar het ziekenhuis?

Ingrid nog maar een paar dagen wachten

Terug
Bovenaan