The Dreamgirls

He Ingrid,
ik kan me voorstellen dat je nu gaat twijfelen. maar een streep is toch echt een streep.
Ik zou als je het kan volhouden nog een dag of twee wachten en dan nog ene keer testen. Maar je bent toch ook bog steeds niet ongi wat ook een goed teken is.

En geeft niks hoor dat je nu alleen maar even met je zelf bezig bent. Kan het me goed voorstellen dat dit je nu echt even bezig houd en dat je het moet delen.

Hier gebeurt er toch niet veel. moet gewoon nog even tot volgende week wachten. en ik voel me niet anders dan normaal.

Ik blijf gewoon voor je duimen.

Vanja

Hey meiden,

Wat vaag zeg ingrid!Maar toch, een streepje is een streepje!!!En idd zolang je nog niet ongi bent is het altijd goed!haha!
En het geeft niks dat je alleen met jezelf bezig bent, snap ik heel goed!
Ik zal idd over een paar dagen nog ff een test, doen, en kijken wat daar uit komt.Desnoods kan je bij de huisarts een bloedtest laten doen, dan weet je het helemaal zeker!!!
Nou ik ga ff een pizza eten, heb een lange dag gehad!!!Shrijf straks nog wel ff!!!

xje anies

Hoi Allemaal,

Het is zeker rustig hier.
Vanja voeg je mij ook toe op hyves? Ik sta bij anies in de lijst.
Vanochtend heb ik de dokter maar gebeld. Ik kan morgen ochtend terecht. misschien wel vroeg maar zo'n bezoek neemt wel je twijfels weg. Want nu word ik helemaal gek!
Anies ben je al ongi geworden? Jij gaat morgen toch naar het ziekenhuis,succes!
Vanja: test jij deze week?
Nelle hoe is het met jou?

Hey Ingrid,

Last van zwangerschapsvergeetachtigheid(haha)was vorige week dinsdag al ongi geworden, 5a6 dagen te vroeg!
Moet nu morgenvroeg weer naar het ziekenhuis voor een echo en wat onderzoeken, bleh!!!
Hey meiden, ben een beetje verdrietig, het heeft niks met zwanger worden te maken, maar mijn mijn moeder en mijn stiefvader gaan scheiden.Heb het vanmorgen gehoord.

Ik weet niet of ik dit soort problemen hier ook kwijt kan, maar moest het ff kwijt, sorry!
Het is allemaal zo onwerkelijk.Mijn vader is overleden toen ik 14 was, en 5 jaar geleden is mijn moeder opnieuw getrouwd.En nu gaan ze dus scheiden.Heb gewoon een steen in mijn maag.Mijn moeder is niet alleen mijn moeder maar ook mijn beste vriendin, ze woont hier ook vlakbij.Ik vindt het zo erg, ze heeft zo'n verdriet maar weet diep in haar hart dat dit beter is!
Ik weet ook ff niks meer te zeggen hoor!!

liefs anies

Hey Ingrid,

Last van zwangerschapsvergeetachtigheid(haha)was vorige week dinsdag al ongi geworden, 5a6 dagen te vroeg!
Moet nu morgenvroeg weer naar het ziekenhuis voor een echo en wat onderzoeken, bleh!!!
Hey meiden, ben een beetje verdrietig, het heeft niks met zwanger worden te maken, maar mijn mijn moeder en mijn stiefvader gaan scheiden.Heb het vanmorgen gehoord.

Ik weet niet of ik dit soort problemen hier ook kwijt kan, maar moest het ff kwijt, sorry!
Het is allemaal zo onwerkelijk.Mijn vader is overleden toen ik 14 was, en 5 jaar geleden is mijn moeder opnieuw getrouwd.En nu gaan ze dus scheiden.Heb gewoon een steen in mijn maag.Mijn moeder is niet alleen mijn moeder maar ook mijn beste vriendin, ze woont hier ook vlakbij.Ik vindt het zo erg, ze heeft zo'n verdriet maar weet diep in haar hart dat dit beter is!
Ik weet ook ff niks meer te zeggen hoor!!

liefs anies

Hoi Anies,

Tuurlijk mag je dat ook hier vertellen! Je mag hier alles vertellen.
Echt balen zeg! Had je ook een goede band met hem? Voor je moeder is het echt k*t. misschien wel beter uit eindelijk, maar het blijft moeilijk. Je kan hier gewoon verhaal kwijt! dus als je vandaag, morgen of wanneer dan ook je ei kwijt wil dan ben je van harte welkom!

Succes morgen in het ziekenhuis. (sorry nog van straks. Ik dacht echt ff dat je nog niet ongi was geworden, sorry

kuss

He Ingrid,
Ik heb je toe gevoegd aan hyves. (heb gelijk wat foto's geplaatst dan valt er ook te zien voor jullie, mijn foto is een beetje oud maar kon niet echt een beter vinden)

Wat spannend morgen naar de dokter. zal nog even verder duimen voor je. Ik snap heel goed dat je zo vroefg als gaat. want in deze onzekerheid zitten is echt niks.

En testen kan pas begin volgende week. dus nog steeds afwachten. grrrr

Kus Vanja

Terug
Bovenaan