The Dreamgirls

Joepie............gefeliciteerd hoor Ingrid. Hopelijk krijg je snel een goede duidelijke 2e streep! Blijf je bij ons praten of ga je ons verlaten?

Ohh, Anies. Wat een vervelend nieuws. Sterkte. Je kan hier gelukkig alles kwijt. In voor- en in tegenspoed. Ja toch, meiden?

Ben zelf inderdaad zaterdag ongie geworden. Helaas, maar we gaan weer op voor de volgende ronde.

Ehhhh.....Ingrid wil je alsjeblieft nog wat glitters strooien, misschien help dat wel bij ons.

Hey meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties!Dat doet me erg goed!
Ingrid, hoe was het bij de dokter?
Vanja, hoe is het met jou, heb net ff je hyves gekeken, leuk hoor!!!
En muis, wat balen dat je ongi bent geworden!Maar ik ga ook met je mee naar de volgende ronde!
En Nelle, ben je er nog???

Ff een update van mij, ben vanmorgen naar het ziekenhuis geweest, heb wat uitstrijkjes laten doen, daar krijg ik dinsdag de uitslag van.
Het zag er niet zo goed uit, er had nu een eicel moeten rijpen, omdat dit al mijn 10d e cyclus dag is, maar er was nog niks te zien.Ze verwacht dat dit een hele lange cyclus kan gaan worden.Moet dinsdag weer heen om te kijken hoe het er dan uitziet.

liefs anies

Jeetje anies,
wat vervelend nieuws. en nu dus weer wachten (op de uitslag). hopelijk zien ze dan wel je ei?

Ga je deze maand nog verder met de ovu-testen?

Oja meiden ik heb dit weekend niet heel veel tijd om bij te kletsen. en komen een paar meiden uit Noorwegen logeren. dus we gaan een boel leuke dingen doen. en het is nog steeds de bedoeling dat niemand het weet.

Kus

Hey Vanja,

Wat gezllie, visite uit Noorwegen,leuk zeg!
Ik wou vandaag eigenlijk beginnen met de ovutesten maar dat heeft dus geen zin.Begin denk ik maandag, alleen moet ff nieuwe bestellen.Waar heb jij ze vandaan?

xje anies

hey meiden

hier alles goed.. deze maand wat minder er mee bezig zijn heb ik mijn voorgenomen. dus geen ovu testen voor mij.

ingrid hoe was het bij de dokter... en vanja hoe lang nog wachten...
anies wat slecht nieuws van je moeder , maar ook van de dokter..
afwachten dus maar.

muis jij gaat ook met ons mee naar de volgende ronden!

liefs Nelle

Mijn ovu testen warenvan matcare (had jij ze daar ook niet vandaan anies?)

Ik moet nog wachten tot maandag op mijn nod. maar met een druk weekend voor de boeg valt dat vast wel een beetje mee.
ik voel trouwens nog helemaal niks. dus zal weln iet deze maand.
En aan komende maand gaat denk ik ook niet heel veel worden .

Op het moment als ik mijn ei zou hebben is mijn   vriend een weekend weg.
dus ik denk dat het ook niet zo veel zin heeft om die maand met de ovu testen in de weer te gaan.
maar dat is wel weer erg op de zaken voor uit lopen eerst deze maand maar eens uit zitten en kijken of ik ene beetje een regelmatige cyclus heb. (ben nog maar een keer ongi geworden.)

Muis. op voor de volgende rond.

Terug
Bovenaan