The Dreamgirls

Hey meiden,

Hoe is het met jullie???
@Nelle, hoe gaat het met je???Weet je al iets meer??

Heb van de clomid niet echt bijwerkingen, alleen chagerijnig, en wat hoofdpijn, maar dat kan ook komen omdat ik de kroeg in ben geweest,haha!
Jullie nog wat leuks gedaan????

liefs anies

He Nelle,
Nog niet ongi? ik ga duimen voor je afspraak bij de dokter vandaag. sterkte.

Ik heb gisteren bij mijn zus geholpen met verhuizen (3 hoog) dus savonds was ik kapot en heb heerlijk op de bank gelegen.

Oja en volgende week maandag ga ik weer beginnen met ovu testen. maar dat is nog even weg.
Kus

Hallo,

@Vanja, dus je hebt zwaar werk verricht,haha!Spannend zeg, weer met de ovutesten!!!
@Nelle, hoe gaat het?Weet je al meer???
@Ingrid, hoe is het met jou???

Vertelde gisteren dat ik niet echt last had van de clomid, maar heb vannacht echt vreselijke hoofdpijn gehad, niet grappig!!!
Ook ben ik erg moe en misselijk(geen zin in eten)is natuurlijk wel goed voor de lijn!haha!
Als dit elke maand zo moet,!!!Arm vriendje,haha, die moet het ontgelden!~!!

liefs anies

ey lieve meiden

vanochtend toch nog even getest voor ik naar de dokter ging.. en weer hartstikke positief

bij de gyn heb ik een echo gehad en daar was duidelijk op te zien dat mijn baarmoeder leeg is. dus het was een miskraam vorige week zaterdag.
blijkbaar houdt mijn lichaam de hcg lang vast, dat kan 3 tot 4 weken zelfs..vandaar de positieve testen en de zere borsten e.d.
over twee weken moet ik bloed prikken en dan horen of mijn hcg weg is. anders dan wordt het wel erg raadselachtig....

mijn lichaam zegt ja ik je bent zwanger mijn verstand zegt nee je hebt een miskraam gehad. dus mijn gevoel wed lekker heen en weer geslingerd.het voelt fijn dat ik nu duidelijkheid heb. toch merk ik dat het wel wat met me doet ergens wasik er toch vanuit gegaan dat ik nog zwanger was.

verstandig zou denk ik zijn als ik wacht tot mijn   menstruatie geweest is en dan weer er voor gaan. maar aan de andere kant heb ik het idee ik ga er gewoon nu weer voor mijn baarmoeder is leeg en ik ben dit komende weekend op mijn vruchtbaarst dus waarom   niet....
alleen zou dan het bloed prikken   niet veel zin hebben over twee weken..

ingrid hoe lang heb jij gewacht en mocht jij naar je miskraam er meteen weer voor gaan....
anies wat ontzettend klote van die hoofdpijn. ik hoop dat je het niet lang nodig zult hebben.

vanja lekker druk weekend gehad dus..

liefs Nelle

Hallo meiden,

Nelle, wat vaag allemaal zeg!!!!Wel positief en toch een lege baarmoeder.Misschien duurt het idd een aantal weken voordat het hcg minder wordt!Dat wordt weer wachten dusss pfffff!!!!
Nou hier niet zoveel nieuws, nog steeds misselijk.Maar heb vanaaf mijn laatste clomid tabletje, en dan donderdag weer voor de echo in het zh.Ben benieuwd, ik denk dat ik begin volgende week weer in mijn vruchtbare dagen zit, wordt weer klussen,hihi!!!

Liefs anies

hoi

Ik had rapportavonden dus ik was steeds laat thuis.
Fijn Anies dat het mee gevallen  is!
Vanja hoe is het met jou? Zit je al in je klusweek? ging je ovu-testen gebruiken?
Nelle hoe was het bij de dokter? of had je dat al verteld? ik lees alles zo even nog goed na.
Ik ben de laatse tijd erg moe. Komt misschien ook omdat ik lange dagen heb gemaakt. Ik zelf denk dat het wel goed zit. Ik had zondag getest...negatief, eigenlijk ook heel logisch want het was nog veel te vroeg. Eind volgende week ga ik testen. Ik heb thuis nog 1 test liggen dus ik probeer zo lang mogelijk te wachten met testen..wat heel  erg moelijk is hihi.  verder zijn er eigenlijk geen veranderingen enzo.

liefs

hoi Nelle,

Wat erg dat het toch een miskraam is geweest.
Ik heb na mijn miskraam gewacht tot ik weer ongi was. dat duurde 29 dagen. Ik ben daarna uit gegaan van een cyclus van 29 dagen. Maar dat klopte niet echt want mijn ovu-testen gaven na 8 dagen al 2 dikke strepen aan! We zullen zien.
sterkte en je weet  dat je hier altijd terecht kan!  

hey hoi,

Wat is het hier rustig zeg!!!
Heb ook niet veel te vertellen.Heb gewerkt tot half 7, en daarna had ik een etentje, ben net thuis.
Moet morgen weer voor de echo naar het zh om te horen wanneer ik moet klussen,hihi!!!

Liefs anies

Terug
Bovenaan