The Dreamgirls

He Meiden,

We hebben even wat afleiding gehad, gisteren zijn we wezen sporten en vandaga hebben we allemaal planten voor de voortuin gekocht en er gelijk ingezet.

De rode duivels zijn bijna weg. ben ook al weer klaar met ze. ga van het weekend even kijken wanneer ik met ovu testen kan beginnen.

Anies sterkte morgen, ben benieuwd.

Ingrid, wat lastig, maar mischien vebeeld je het maar. ik kan mij eigen lijf ook aardig voor de gek houden met van alles te voelen wat er niet is.

Nelle ik ga alvast voor zondag en maandag duimen voor je.

Kus Vanja

Hey allemaal,

Hoe is het met jullie???Hier alles z'n gangetje.Moet morgen naar het zh en dan hoor ik eidelijk hoe nu verder, clomid, en schoonmaken.Ben best wel zenuwachtig!!!Nou ja, het zal wel goed komen!Ik laat het jullie morgen weten!!!Moet morgenmiddag ook werken dussss spreek jullie morgenavond weer!!

Wat ik nog even wil zeggen is dat ik dit forum, erg fijn vindt, je kunt hier je ei kwijt!Bedankt meiden, ben blij met jullie!!!

Liefs anies

Hey meiden,

Hoe is het met jullie????
Ben vandaag in het zh geweest, start vanavond met clomid 50 mg.Ben benieuwd of ik ook last van bijwerkingen krijg, hoop het niet!!!
Het doorspuiten wordt een maandje later omdat zij het ook niet verstandig vond om te doen omdat we vrijdag naar de Toppers gaan.
Gaan jullie nog wat leuks doen het weekend???
Ga zo ff hardlopen, tot straks!

Liefs anies

Wil je zwanger worden of ben je zwanger?
Ben jij ook zo'n mama die er niet genoeg van kan krijgen om over je kindje te kletsen?
Meld je dan aan op klik hier en klets gezellig met ons mee.

Het is een besloten forum en je moet je eerst voorstellen voordat je toegang krijgt.
Er wordt goed gecontroleerd op alleen mensen die nooit reageren zodat je lekker veel privacy hebt.

Er zijn aparte gedeeltes voor mensen die zwanger willen worden,mensen die zwanger zijn en mensen die al een kindje hebben.

eyla

@anies ik hoop dat je geen last van de bijwerking krijgt en dat het helpt en dat schoonspuiten misschien niet eens nodig is.

@vanja., begrijp dat je de rdtjes wel zat bent. gelukkig had je lekker wat af leiding. wij krijgen morgen de stratenmaker voor de voor en achtertuin en hoop dat ik dus ook  snel plantjes kan gaan kopen.

@ingrid, wanneer is ook al weer je  NOD   de 29ste toch? of vergis ik me

verder hier alles okee, ik zou dit weekend dus ongesteld moeten worden,  dus ben benieuwd verder wacht ik rustig af tot maandag.borsten   doen nog steeds pijn. en plaas nog steeds redelijk veel. heb vanochtend er  toch nog maar een testje tegen aan gegooid (positief)  en als  ik dus zondag avond niet ongesteld  ben dan  ook nog maar 1 of iig maandag ochtend.

ben bang dat ik een  grote terleurstelling krijg maandag in het ziekenhuis.

ik voel me zo onzeker hier over het liefst geloof ik de in middels 4 testen en bloed test   en duik ik de prenetal pfff
sorry ik moest even zeuren.

ik ben net als anies blij dat ik hier even mijn ding kwijt kan.
thnx

liefs Nelle

He Nelle,
Mag ik dan mee naar de Prenatal !! lijkt me helemaal leuk de eerste keer daar rond lopenen en kleine kleertjes kopen (maar deze keer voor je zelf).
heb je nog steeds last van bloed verlies of is dat nu helemaal over? Naar mijn idee klinkt het of je nog zwanger bent. Ik blijf nog een paar dagen voor je duimen.
Wat fijn he als de tegels komen! ik had het gevoel dat we in een grote zand bak woonde, overal lag zand. Ik heb gistere ook nog drie mooie potten voor bij de voor deur gekocht, nu alleen nog een huisnummer en de voordeur schilderen dan is het klaar.

Anies, wat zijn de bijwerkingen wara je zo tegen op ziet? en wat fijn dat die behandeling even is uitgesteld zo dat je lekker naar de toppers kan.

Ingrid ben jij nog aan het klussen? of ben je nu aan het wachten na die pos ovu test?

Kus Vanja

Ik geloof dat we het alle vier fijn vinden om alles te kunnen bespreken en de frustratie van ons af te kunnen schrijven.

He meiden,

voor de ovu testen moet ik uitgaan van het gemiddelde van mijn cylus, zouden jullie de eerste ook mee tellen als deze veel korter is geweest?
27-35-34 of zou ik van de laatste twee uitgaan?

ey vanja

al 4 dagen geen bloed verlies, morgen is eigenlijk mijn NOD dus ben al honderd keer naar toilet geweest om te checken of ik al ongesteld ben geworden. wordt gek van mezelf, tuurlijk mag je mee naar prenetal...  

wat betreft die ovu testen ik zou dus het gemiddelde nemen.

vooral omdat ik dus mijn ei 3 mei had moeten hebben en dus toen al bloed verloor en dus waarschijnlijk al zwanger was. ik had mijn ei dus eerder.

28+34+34= 96/3= 32 daar zou ik van uitgaan...

hopelijk heb je hier wat aan...

liefs Nelle

Terug
Bovenaan