The Dreamgirlssss

Hoi Allemaal,

Ik heb net kamp achter de rug. Was erg gezellig en nu wel heel moe.
Hopelijk wil mijn vriend zo nog ff klussen.

Nelle: Wat balen dat je zo lang moet wachten op je menstruatie. Doe het rustig aan! Gelukkig ben je nog voor 80% vruchtbaar. Dat is best veel.

Anies NOD   ongeveer            12 juni!
Ingrid NOD ongeveer              18 juni  
Vanja NOD ongeveer              14 juni
Nelle weer ongesteld                 ????

Hey meiden,

hoe is het???Hier alles wel goed, heb alleen wat buikpijn, ben bang dat ik volgende week ongi ga worden, was erg verdrietig vandaag.
Ingrid, fijn dat je kamp leuk was, en nu aan de klus,hihi!!!

Liefs anies

Hey meiden,

Daar ben ik weer!Hoe gaat ie???Ingrid, druk geklust???

Heb knallende hoofdpijn vandaag, en ben het allemaal een beetje zat.Weet dat ik (te)veel bezig ben met zwanger worden, maar ik kan er niks aan doen.
Ben vandaag vrij, en heb straks een verjaardag.Vanavond maar op tijd op bed!

Liefs anies

Hey wanneer gaan jullie testen???Ik wil eigenlijk pas volgende week vrijdag maar denk dat ik dat niet volhou,hihi!!!Hoezo ongeduldig!!!!

He Ingrid, wat leuk dat het kamp zo gezellig was.
nog geklust? en nu ook weer wachten?

He Anies,
ik heb me zelf belooft dat ik geen vroege testen meer doe dus ik ga zeker tot mij nod afwachten. en daarna pas testen.
dus dat duurt nog wel ander halve week.
maar die negative testen toen ik een week over tijd was makten het er niet beter op en ik ging alleen nmaar meer twijfelen dus ik wil het nu echt even afwachten.

Vanja

Nou meiden, weet bijna zeker dat het weer niet gelukt is, heb zulke ongi krampen, dat kan niet goed zijn!!!!

jeetje anies, wees geduldig het kan ook een zwangeschapskwaal zijn...
heb geduld!

hoe gaat het hier verder met het wachten. hier duurt het lang want weet niet wanneer ik iets kan verwachten.
als ik uit ga van het laatste heftige bloedverlies dus 10 mei dan moet ik dit weekend ongesteld worden.
als ik uit ga van de datum van de operatie 27  mei dan is het 24  juni op zijn vroegst en op zijn laats 22 juli pff dat klinkt echt nog zo ver weg... ik hoop dat het tussen  komend weekend en 24 juni is..  

ik duim voor jullie deze komende dagen...

oja nog een vraagje: ik mag pas weer beginnen met kinderen na mijn eerste menstruatie, ik moet dus nu neem ik aan weer vrijen met condoom... of zou je tot je eerste menstuatie weer komt nog geen eisprong hebben...

liefs nelle

Terug
Bovenaan