The Dreamgirlssss

Hoi,

Gister heb ik mijn vrijgezellen feest gehad. IK had het totaal niet verwacht. Mijn zus en een vriendin (is ook een vriendin van haar) haalden me op of ik ff mee wou naar de stad omdat mijn zus twijfelde tussen 2 paar kleren(voor de bruiloft) Ik ging gewoon mee zonder dat ik het door had. Mijn zus was haar pinpas vergeten dus moesten we naar haar huis. Ik deed de deur open....ik snapte er niks van hihi Ik sta denk ik heel raar op de foto's. ja ze stonden met fototoestellen klaar haha. Eerst hadden we een high thea met allemaal lekkere hapjes. Daarna gingen we naar Arnem en gingen we tassen maken (ja ben een echte tassen freak hihi) Toen naar de korenmarkt, daar wat gedronken en daarna uit eten en STAPPEN natuurlijk. Ik was wel blij op dat moment er niet gerookt mocht worden in de kroegen. Normaal vind ik het niet erg. Het was echt een super dag!

sorry genoeg over mij....
Hoe is het met jullie? Denkt 1 van jullie dat het raak is? Ik duim voor jullie

Hier vandaag nog geen nieuws, we wachten gewoon verder!

Ingrid, wat super je vrijgezellen feest wat spannend allemaal.hoe gaat het met alle plannen voor het huwelijk?

Anies, wat gaan jullie schilderen? wij zijn ook weer bezig met alle kozijnen buiten. moeten allen nog de voorkant van het huis achter is nu klaar. en we gaan toch nu alvast beginnen met de bad kamer.

Vanja

Hey meiden,

Vanja, het wordt nu spannend he, morgen is het de 15de, ga heel hard voor je duimen!
Ingrid, wat gaaf ja, dat je je vrijgezellenfeest hebt gehad!!!En leuk dat je echt van niks wist,super hoor!

Ben vandaag naar het zh geweest en moet vanaaf beginnen met clomid!Doorspuiten doet ze toch maar niet, officieel moet je eerst 6 maanden clomid hebben gebruikt voordat ze dat doen, en ik heb geen enkele reden dat mijn eileiders verstopt zijn.
Vindt het op zich prima, maar vindt het raar dat ze de ene keer zegd het wel te willen doen, en nu weer niet!Nou ja, hopen dat de clomid aanslaat, moet volgende week maandag weer om te kijken wanneer mijn eisprong is, maar ze raadde me toch aan om het weekend alvast te klussen omdat ik ook een vroege eisprong zou kunnen krijgen, aangezien mijn korte cyclus deze maand.Mannetje heeft er alweer helemaal zin in,hihi!!!

liefs anies

ey meiden

nou vandaag voor controle geweest, stond met 5 min weet buiten. heb geen pijn meer en ik wonden zijn mooi aan het genezen. hij vertelde nog dat mijn baarmoeder en linker eileider er goed uit zagen en dat de kans groot is om gewoon weer zwanger teworden. en ze verwachten niet snel nog een bbz. verder mogen we er officieel weer voor gaan en stel dat ik over tijd ben dan mag ik met 14 dagen over tijd al voor een echo.

Vanja ik duim voor je.. ik ben zo benieuwd.. heb je al getest of wacht je nog even?

Anies gister dus gestart met Clomid.. spannend. ik zal ook zeker het weekend al gaan klussen. een keertje te vaak kan toch geen kwaad??;)

ingrid hoe is ie?

marie je ben t nu druk aan het lopen he... succes

liefs Nelle

He Nelle,
wat fijn dat alles goed is en dat je nu er weer echt voor mag gaan. ik ga hard voor je duimen dat het snel weer raak mag zijn.

Anies, ik snap dat het vervelend is als de arts eerst het een zecht en dan het ander. maar goed eerct de colomid een kans geven en de vorige keer sloeg dat goed bij je aan. moet je nu minder om te voorkomen dat je weer 3 eitjes krijgt?

Hier nog geen nieuws dus het begint nu toch echt wel weer spannend te worden (vandaga was mijn nod) maar er is nu nog niks zelfs geen ongi kwaaltjes. ik wou zeker tot dag 35 wachten (dit was tot nu toe mijn langste cyclus) dit zou donderdag zijn maar ik wil het eigelijk tot vrijdag of zaterdag gaan proberen uit te stellen. dus ik blijf rustig afwachten. nou ja rustig het ene moment denk ik echt ongi te worden en het andere zwanger te zijn. hihi

Ik hou jullie op de hoogte!

Kus Vanja

Hey meiden,

Nelle, fijn dat alles goed was en dat je er weer voor mag gaan!Hopen dat het snel lukt!!!
vanja, wat spannend zeg!!!Ik duim voor je!!!!

ik ben gisteren begonnen met clomid, verder nergens last van alleen moe, maar dat kan ook door andere dingen komen!Jesse is bij opa en oma op de camping dus kon vanmorgen uitslapen, ben dat niet meer gewend, ben nog dufjes,haha!!!
Heb nu een half tabletje i.p.v een hele, ben benieuwd, moet volgende week maandag weer!!!
Heb toch maar weer ovulatietesten besteld bij matcare.Ga denk ik vrijdag of zaterdag beginnen met testen!Het wordt dus weer afwachten,ben benieuwd, zou het deze maand????????????????

liefs anies

Nelle: wat fijn dat alles weer goed is en dat jullie er weer helemaal voor mogen gaan!
Hopelijk ben je snel zwanger!
Vanja: kan je wel zo lang wachten? Echt zo spannend! Ik duim voor je!
Anies: ik hoop het... Ook voor jou ga ik hard duimen!
Marie: al blaren?

hier alles rustig. De ene dag voel ik me beroerd en de andere dag heb ik nergens last van. Over 2 weken weer een echo...dat duurt nog zo lang!

liefs

Hey meiden,

Vanja, hoe is het met je???Heb je al getest, of hou je het tot nog toe vol??haha!
ingrid, ja nog 2 weken een echo,duurt idd wel lang.

Hier verder geen nieuws, ben braaf aan de clomid!!!Afwachten, o ja, heb de ovutesten toch besteld,(of had ik dat al verteld?)ze zullen er morgen wel zijn!!!

liefs anies

Terug
Bovenaan