The Dreamgirlssss

hey anies!!
 toch ook wel gezellig een verjaardag! heb je al wat leuks om te tracteren??

ja sintmaarten ken ik wel degelijk!!! het is iets noordelijks dus je komt vast uit een van de noordelijke provincies!! grappig! ik ben toch eigenlijk wel een beetje benieuwd waar jij dan vandaan komt!! ik boven uit groningen.........een heeeeeeeeeel klein plaatsje ..als je niet wil vertellen is het ook niet erg maar ik was wel erg nieuwsgierig!! sorry hoor!. hihhi

net nog ff heerlijk paardgeredenen ik hoop eigenlijk dat het een van de laatste keren is geweest.......zowiezo na de IUI de eerste dagen durf ik niet te gaan rijden. tzal niet veel kwaad kunnen ws maar ik doe het maar niet. Tijd heb ik er ook niet voor. Moet alleen nog wat zien te regelen opt werk want daar wil ik het ook rustig aan gaan doen dan! dag erna ben ik gelukkig vrij dus dat scheelt!. nou ik stop weer hoor zie je dinsdag ws wel weer opt net! heb jij trouwens ook hyves??? niet dat ik daarover deze zaken wil praten hoor want niet iedereen hoeft het te weten maar wel grappig als je met elkaar kan kwekken! is eens wat anders!

groetjes Petra

Hey Petra,

Wat grappig, jij ergens uit Groningen, ik kom uit Emmen, denthe.
En zekers heb ik ook hyves!!!Anieska Bakker en je vind me,haha!!!!
Nou ik heb eigenlijk mijn tractaties laten maken(schaam)een vriendin heeft samen met nog iemand een soort bedrijfje dat tractaties voor op scholen maakt, ook luiertaarten, en andere tractaties kun je bij haar terecht!
Ze zijn net begonnen, dus ik ben het proefkonijn,haha!Zo kan ik ook ff reclame maken,hihi!
Ze hebben schoolbordjes gemaakt, heel creabea, met daarop echt van dat krijtpapier waar je ook op kunt krijten.Er zit dus een krijtje bij, en heb vanmiddag ff rozijntjes bij de hema gehaald, en een blokje chocola, in de vorm van een dobbelsteen.Grappig toch!??

Ik heb op hyves ook mijn verhaal op mijn blog gezet(van onze kinderwens)Ik heb er lang over getwijfeld, omdat natuurlijk iedereen het kan lezen, maar ik dacht, het scheelt mij een hoop vragen, wanneer komt nmr 2 enzo, en misschien help ik er andere mensen mee.Het is toch ook eigenlijk niks om je voor te schamen?Ook al voel ik me soms ook een mislukkeling hoor, dt ik niet zwanger wordt.
Maar heb zoveel leuke en lieve reacties op mijn blog gekregen, dat ik het gewoon blijf doorschrijven.Het geeft ook steun als mensen reageren op je blog, en vooral mensen van wie je het helemaal niet verwacht!Zo reageerde ook iemand die er dus ook 2 jaar over gedaan heeft, en dus ook via iui zwanger is geraakt, terwijl ik dat helemaal niet wist.We zijn niet de enigen in dit schuitje, dat is me al wel duidelijk, al voelt en lijkt het soms van wel!!!

Straks komen er vrienden ff gezellig wat drinken, gaan jullie nog wat doen het weekend???
Ik spreek jullie snel!!En Petra, zoek me maar op, op hyves hoor, gezellie!!!!

kuzzzzzzzzz   anies

He Anies,
wat leuk van die positieve reacties via hyves,
zo zie je maar weer dat we echt niet de enige zijn die er mee bezig zijn en waarbij het langer duurt.
Wel leuk toch z'n kinder verjaardag? lijkt mij erg gezellig.

Petra en Anies,
Succes morgen en ik ga duimen voor veel grote eitjes.

Wij zijn van af nu weer echt aan het wachten. bha.

kus Vanja

Hey meiden,

Hoe is het met jullie???\
Hier alles goed, moet om 12.20 in het zh zijn voor een follikelmeting, spannend!Hoop dat er nu 2 eieren zijn is ook meer kans!!!

Vanavond met Jesse sint maatren lopen, hopen dat het weer wat beter is!!!
Anders wordt je zo koud en nat, zo sneu voor die kinderen.Moet ook nog werken vanmiddag(was eigenlijk vrij vandaag)Hoop dat ik een beetje eerder naar huis kan, moet tot 18.00 werken, maar zou om 18.00 ook sint maarten lopen met een vriendin en haar zoontje,pff.
Ben vanmorgen met haar meegeweest naar de verloskundige, maar helaas kkonden ze het hartje nog niet horen, ze is nu 12 weken en 4 dagen!!!

Ik laat staraks nog ff weten hoe het in het zh was!!!

kussssssss

Hey hallo,

Hoe is ie???Vanja, weer op het wachtbankje,blehh!!!
Petra, hoe ging het gisteren in het zh???Heb je vandaag iui(gehad)?
Bij mij was het niet zo goed in het zh, de eitjes waren niet gegroeid, zat gisteren op dag 14 en ze waren net 10mm, heb ik nog nooit gehad!!!En dat etrwijl ik nu de dubbele dosis spuit!Snap er niks meer van!!!De arts ook niet!!
Moet vrijdag weer om te kijken of ze dan wel gegroeid zijn, het zou kunnen komen door het HSG, maar zeker weten we het niet.Dit wordt dus een lange cyclus!!!PPFF

Ik heb het weer met haar over iui gehad, en als ik nog 1 keer ongie wordt, mogen we voor iui, ws dus dec.Moeten ff kijen hoe we dan uitkomen met feestdagen enzo, anders word het jan.Ze was wel heel eerlijk gisteren en zei dat we onverklaarbaar niet zwanger zijn, na al die tijd had ik volgens haar al wel zwanger moeten zijn!Klinkt wel hard als je dat zo hoord!In de aankomende zomer(als ik dan nog niet zwanger ben)mogen wel al voor ivf!!!!Weet niet of we dit willen hoor!!!Maar jeetje hey, als dat dan niet lukt ben je gewoon uitbehandeld, en dan?

Liefs anies

Hey hallo,

Hoe is ie???Vanja, weer op het wachtbankje,blehh!!!
Petra, hoe ging het gisteren in het zh???Heb je vandaag iui(gehad)?
Bij mij was het niet zo goed in het zh, de eitjes waren niet gegroeid, zat gisteren op dag 14 en ze waren net 10mm, heb ik nog nooit gehad!!!En dat etrwijl ik nu de dubbele dosis spuit!Snap er niks meer van!!!De arts ook niet!!
Moet vrijdag weer om te kijken of ze dan wel gegroeid zijn, het zou kunnen komen door het HSG, maar zeker weten we het niet.Dit wordt dus een lange cyclus!!!PPFF

Ik heb het weer met haar over iui gehad, en als ik nog 1 keer ongie wordt, mogen we voor iui, ws dus dec.Moeten ff kijen hoe we dan uitkomen met feestdagen enzo, anders word het jan.Ze was wel heel eerlijk gisteren en zei dat we onverklaarbaar niet zwanger zijn, na al die tijd had ik volgens haar al wel zwanger moeten zijn!Klinkt wel hard als je dat zo hoord!In de aankomende zomer(als ik dan nog niet zwanger ben)mogen wel al voor ivf!!!!Weet niet of we dit willen hoor!!!Maar jeetje hey, als dat dan niet lukt ben je gewoon uitbehandeld, en dan?

Liefs anies

Hey anies

Hier gaat het wel redelijk beetje grieperig dus wel erg vervelend.. Nergen zin in en regelmatig beroerd! maar nog net niet boven de pot hangen en onder tussen ook nog eens zin in eten hebben! erg lastig dus. Want ik durf haast niks te eten bang dat het er uit komt!

Maandag was het goed er waren 2 mooie eieren te zie van 18 en 20 mm.... Maar zelf heb ik het gevoel gehad dat ze die ochtend al weg zijn gesprongen.... Heb dat ook tegen de gyn gezegd maar die zei nee dat gebeurt niet.. nnee nee zal wel!!1. Maar goed 's avonds me zelf!!!! gespoten in een keer! ik was toch wel een beetje trots op mezelf... nu vanmorgen ben ik heen gegaan voor de iui! tging wel aardig is een beetje vervelend maar tis in principe niet zo pijnlijk als de hsg. Je kunt het er wel een beetje mee vergelijken ook met die eende bek en dan doen ze een rietje door de baarmoeder mond in je baarmoeder en dat voel je ook ff. en als het dan wordt in gespoten voel je een beejte wat kramp.
Nu heb ik nergens last van alleen wat bloederige afscheiding. Dat is gewoon zei ze. nou oke... dus..... voor mij ook echt op de wachtbank!!! we zullen het zien over twee weken!!!!!!!!!!

jij sterkte balen dat ze niet zo goed gegroeid zijn!! erg vervelend! ze verwachten dus eingelijk dat die van jou maar 1mm per dag groeien??? aangezien je vrijdag pas weer heen hoeft.....bale!!!! nou ik denk aan je! en zolang ze nog niet gesprongen zijn is er nog steeds een kans he!!!!!!!
 houd moed! doe ik ook.........

Liefs Petra

he stom khad dat van jou gekoppieerd maar niet weer weggehaald ..........
staat zo dom!!!!!! ben niet blond hoor........... ook geen haargekleurd.... hihihi
altijd blijven lachen... is gezond....

he! wat is er mis met blond! hihi ik ben blond.
Jeetje Petra dat worden spannende weken. kunnen we gezellig samen wachten.

Anies, wat balen van je eitjes en vervelend dat ze niet weten waarom ze niet groeien.
was sint maarten gisteren nog leuk? ik ken dat eigenlijk helemaal niet. we doen daar niet aan in het zuiden.

Petra, ik heb ook hyves, je kan me vinden door te zoeken op vanja de keizer.

Ik heb nog een vraagje misschien weten jullie het antwoord hier op.
da afgelopen maanden had ik een cyclus van 30 dagen dus ergens ga ik uit van weer een cyclus van 30 dagen. deze cyclussen heb ik wel teunisbloem olie geslikt.
nu had ik deze maand volgens het temperaturen mijn ei pas op dag 21. dus ben nu gestopt met het slikken van die teunisbloem olie.
maar moed ik voor mijn nod nu uitgaan van 30 dagen of van 21+14 dagen?
ik ben dus gestopt met die teunisbloem omdat ik bang was anders te vroeg ongi worden of zijn 9 dagen ook genoeg voor een innestelling?

getsie weet nu echt niet zo goed wat ik hier nu weer mee moet. behalve wachten grrr

Kus Vanja

Terug
Bovenaan