Thuisblijfmama

Lydia!!!!In de eerste plaats wil ik je heel veel sterkte toewensen!Ik vind het echt erg voor je!
Idd heb ik het ff druk gehad, oftewel veel te doen gehad, gelukkig is onze lieve Matthanja weer opgeknapt en hoefde ze niet naar het ziekenhuis.
Lydia, ik wil je niet tegenspreken, maar jij dwingt veel en veel meer respect af dan je exvriend. Iemand met mentaliteit valt niet op je exvriend!!!Daar geloof ik niks van!
Je zult het zwaar hebben en zwaar krijgen, toch geloof ik dat je kracht krijgt om het aan te kunnen, ook al zie je dat nu misschien niet zo. En later kan je trots zijn omdat je in je 1tje toch 2 kinderen hebt grootgebracht!Dat vind ik respect waard!!!
 
Jeetje Lydia, ik weet even niet goed wat ik moet zeggen. Wat ontzettend verdrietig voor je. Probeer je te concentreren op je meisje, zij heeft je nog steeds hard nodig! En misschien zorgt dat ook voor wat afleiding. Het zal de komende tijd moeilijk zijn, maar dat wordt echt wel minder. Haal jezelf niet naar beneden, je hebt een prachtige dochter, met nog een mooi kindje op komst en je zult echt niet alleen aantrekkelijk zijn voor je ex, dat bestaat niet. Ga lekker naar buiten met dit weer, zorg dat je afleiding hebt. Als je wil praten, weet je me te vinden. Hier of op Hyves!
Succes!
Liefs, Aafke
 
Pfffff gister een hoop trammeland(of hoe je het ook schrijft)  gehad. De moeder van mn vriend stond ineens voor de deur. Waar ik al lange tijd ruzie mee heb. Mn vriend heeft daar lopen verkondigen dat hij van mij geen contact met zijn familie mocht, terwijl hij degene was die steeds gezegd heeft ik kies voor jou hun kunnen kapot vallen om wat ze allemaal geflikt hebben. Maar goed 2,5 uur gepraat en daarna kwam mn vriend nog langs. We hebben ook een hele tijd gepraat en we zijn tot het besluit gekomen om het nog 1 keertje te proberen! Ikke helemaal blij natuurlijk. Al ben ik nu wel weer achter een paar dingen gekomen dat echt niet eerlijk is. Hij heeft zich bijv meteen uitgeschreven van dit adres maar niet gezegd. Dus dat betekend dat er weer een heleboel te regelen valt.
En hij heeft over veel dingen gelogen. Of dat nou tegen mij was of tegen zijn familie weet ik nog niet, maar al met al is hij niet altijd eerlijk geweest.
Maar ja ik ben toch erg blij met het feit dat we het nog gaan proberen. Hij is nu zijn spullen halen en dan zou hij hierheen komen. Ben ook wel een beetje bang dat hij niet komt, is al een uur weg. Maar goed het is afwachten....
Allemaal heel bedankt voor jullie steun!!En willen jullie voor me duimen dat het goedgaat komen? Er is nog veel werk aan de winkel hier
 
Hoi Lydia,
Ik ben blij dat jij blij bent. En ik hoop echt dat het gaat lukken. Dat hij heeft geleerd van de afgelopen week. Goed in elk geval dat jullie praten. Maar laat niet zomaar over je heen lopen hoor! Pffft. Het is allemaal niet niks.
oeps. Moet effe bij Cas gaan kijken. Praat later wel verder. Veel succes en sterkte in elk geval.
 
Hoi Lydia,
Hehe. Ik ben er weer even. Gisteravond vroegen alle 5 mijn mannen (1 grote 1 kleine en drie jeweetwels) hun portie aan aandacht.

Maar wat ik je dus nog zeggen wilde. Er is inderdaad een hoop werk aan de winkel. En het zal ook alleen maar lukken als jullie er allebei voor willen gaan. En als jullie allebei eraan willen werken. Jij hebt in elk geval een duidelijk signaal gegeven dat het niet ging zoals het ging. En hij wil graag bij je terugkomen om het weer te proberen. Dat is een goed teken. Hij heeft in elk geval niet gedacht. Mooi daar ben ik vanaf en nu kan iklekker gaan stappen. (ik ga er nu even vanuit dat hij gisteren ook met zijn spullen teruggekomen is).

Heel veel succes en geluk. En de enige tip die ik je mee kan geven is... Blijf praten. en vooral ook. Blijf luisteren. (geld voor jullie beiden)
 
Er is tot nu toe niets veranderdAls ik begin over de dingen waarover hij gelogen heeft wordt hij boos en zegt hij dat is verleden tijd en hou er nou eens over op. HIj heeft de meeste van zijn spullen hier, maar ook nog een aantal dingen bij zijn moeder laten liggen wat ik nogal vreemd vind. Ook had hij zich blijkbaar meteen maandag op dit adres uitgeschreven en bij zijn moeder ingeschreven. Daar had hij vrij voor kunnen nemen, maar hij heef deze week geen tijd om met mij samen naar stadswinkel te gaan om zich weer hier in te schrijven  Ik weet het allemaal niet meer hoor. Het eerste dat hij dinsdagavond deed toen we besloten hadden het een keer te proberen is achter de pc kruipen en weer bingo spelen(voor geld!!!) En zo dus ook woensdagavond en gisteravond.
Ik weet nu hoe moeilijk ik het zal gaan krijgen alleen en wil dat dus ook absoluut niet. Maar wat ik hiermee moet? Ik mag niets zeggen want dan begin ik weer en dan vertrekt hij. Maar als ik niets zeg dan gaan we gewoon door waar we gebleven zijn en dan moet ik alles maar weer pikken...Ik ben zo bang dat hij het niet serieus opnieuw wil proberen. Terwijl ik zo mn best doe. Ben gister bij zijn oma geweest, we waren haar nog best veel geld schuldig en ik heb al het geld dat ik gespaard heb van Chelsey (kinderbijslag en toeslag, om straks duowagen te kopen en bedje voor de tweede,geboortekaartjes,kraamhulp noem maar op) opgenomen en alvast aan haar gegeven, zodat ze zien dat ik het wel serieus meen en het geleende geld terug wil betalen. Omdat ik in de ziektewet zit krijg ik per week en ik had nog iets van 80 euro voor de rest van de week, nou meer dan genoeg. Nou heeft mijn vriend gister ons hondje te lomp behandeld en is haar heup uit de kom geschoten. Hij wilde niet naar de dierenarts, want hij had niet voor die hond gekozen  en ik mocht ermee naar de dierenarts. Kostte me weer 60 euro!!! Dus als hij nou alsnog besluit om te gaan heb ik ook nog eens helemaal geen geld meer. Oh ik snap er echt niets van, ik hou echt zoveel van hem, maar hij kan niet volwassen worden. Hij is vandaag werken tot 4 uur en ik zal eens even heel goed na moeten denken. Al weet ik het zelf eigenlijk al wel.
Ik zal hem toch echt niet kwijt willen, ik weet hoe erg ik het vond dat hij weg was en dat ik alles alleen zou moeten doen. En we hebben het samen af en toe ook best wel leuk.......
 
Wat vreemd toch. Het verhaal over je hondje vind ik oprecht zielig en gemeen en zou voor mij alleen al reden zijn om z'n spullen uit het raam te gooien. Het is jouw leven, jouw beslissing. Het enige dat ik er nog over wil zeggen, is dat je wel zeker moet weten dat je bij hem blijft om de juiste redenen. Dat ik het niet gezond vind dat iemand voor geld bingo zit te spelen, niet de tijd neemt om zich weer op je adres in te schrijven, liegt en nergens over wil praten, spreekt voor zich.
Ik wens je veel wijsheid.
Liefs, Aafke
 
Terug
Bovenaan