tineke 240

hoi wynni,

dit is ook voor mij de tweede, ik kwam er drie dagen voor de kerst achter dat ik zwanger ben en ik zag dat we ook op dezelfde dag de eerste echo hebben gehad.
wanneer heb jij de volgende echo?

groetjes tineke

quote: tineke240 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-02-2008 09:08:22'));

hoi wynni,

dit is ook voor mij de tweede, ik kwam er drie dagen voor de kerst achter dat ik zwanger ben en ik zag dat we ook op dezelfde dag de eerste echo hebben gehad.
wanneer heb jij de volgende echo?
ik heb vanaf dag 1 geen zwangerschaps kwaaltjes gehad behalve de ontzettend gevoelige borsten.
en jij?

groetjes tineke

ha tineke,
ik wist het de dag voor kerst, dus wij hadden een gezellige kerst, maar dat geldt zeker ook voor jullie! verder ga ik pas weer op 16 maart naar de verloskundige, en een afspraak voor de 20 weken echo kan ik pas maken bij ong. 15 weken, maar kan niet wachten om die te maken. heb deze bij mijn eerste niet gehad, was toen nog net niet standaard, dus dat is echt nieuw voor me, we twijfelen ook of we willen weten wat het wordt, en jullie?
ben zelf wel heel moe, ene dag fitter als de andere, ben behoorlijk misselijk geweest, maar dat is nu een stuk minder, gelukkig bijna niet overgegeven, wel heb ik best last vn pukkeltjes, maar niet zo erg in mijn gezicht! ook hoor ik van sommige mensen dat ik er anders uitzie, zelf denk ik dat dat komt doordat ik moe ben, maar er wordt gezegd dat mijn ogen er anders uitzien. het is in ieder geval een heel andere zwangerschap als de eerste keer!  heb je enig gevoel over wat je krijgt?
groetjes

quote: wynie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-02-2008 13:52:36'));

ha tineke,
ik wist het de dag voor kerst, dus wij hadden een gezellige kerst, maar dat geldt zeker ook voor jullie! verder ga ik pas weer op 16 maart naar de verloskundige, en een afspraak voor de 20 weken echo kan ik pas maken bij ong. 15 weken, maar kan niet wachten om die te maken. heb deze bij mijn eerste niet gehad, was toen nog net niet standaard, dus dat is echt nieuw voor me, we twijfelen ook of we willen weten wat het wordt, en jullie?
ben zelf wel heel moe, ene dag fitter als de andere, ben behoorlijk misselijk geweest, maar dat is nu een stuk minder, gelukkig bijna niet overgegeven, wel heb ik best last vn pukkeltjes, maar niet zo erg in mijn gezicht! ook hoor ik van sommige mensen dat ik er anders uitzie, zelf denk ik dat dat komt doordat ik moe ben, maar er wordt gezegd dat mijn ogen er anders uitzien. het is in ieder geval een heel andere zwangerschap als de eerste keer!  heb je enig gevoel over wat je krijgt?
groetjes
en die borsten, ja die heb ik in het begin flink gevoelt hoor

hoi winny,

ja wij hadden ook een behoorlijk geslaagde kerst,
ik heb met 14 weken een echo en die zelfde dag ook een afspraak met de gynaecoloog, mijn eerste zwanferschap liep namenlijk niet zo lekker dus ik loop nu goed onder controlle ik krijg met 14 weken dan een echo en met 20 en vanaf 20 weken om de twee weken om de groei in de gaten te houden.
ik weet niet wat het gaat worden maar ik hoop een meisje ik heb namenlijk al een zoon.
wij willen het met de 20 weken echo zeker weten wij wisten het met de eerste ook en ik moet het zeggen dat het toch wel makkelijk is om te weten wat het word.

groetjes tineke

ha tineke,
fijn dat je nu goed in de gaten wordt gehouden! zal wel een geruststelling zijn. zel ben ik er nog niet over uit of ik wil weten wat het wordt, maar het maakt me dan ook niet uit. wel ben ikerg nieuwschierig wat het bij ons wordt, zelf heb ik ook een zoontje dus dat is ook toevalling, hoe oud is jullie zoontje? mijn zoontje is 2 jaar, en zelf ben ik 25 jaar.
oor je gauw weer!
gr.

Terug
Bovenaan