tineke 240

ha tineke, hier ben ik weer
ben erg moe de laatste tijd geweest!!! vandaar.
gaat hier goed, heb morgen een groeiecho, en over 4 wkn een echo om te kijken voor een stuitligging, dit wordt vermoed.
verder ben ik het nu wel zathoor, en jij?
moet nog 1dag werken, en dan vakantie en verlof!
het is best pittig he, met een kindje dat rondloopt!

lekker hoor dat je een huisje hebt, zit je er al in?
is het naar je zin?

hier is het kamertje af, en zijn de kaartjes bijna besteld!!!
volgende week komt de kraamzorg, dus we kunnen gaan genieten!!!
jij ook?
groetjes

hoi wynie,

sorry voor mijn late reactie maar inmiddels is mijn zoon al geboren hij is vanwege pe en een infarct in mijn moederkoek met 32 weken en 3 dagen gehaald door middel van een keizersnede. met mij en mijn zoon igino gaat het gelukkig heel goed ik heb een behoorlijk sterk mannetje op de wereld gezet. hij is vandaag twee weken oud en als hij het zo goed doet als nu mag hij misschien wel met drie weken naar huis.

en het is inderdaad lastig met een kleintje er nog bij. ik heb een week nadat ik in het ziekenhuis kwam teliggen de sleutel van mijn huis gehad dus tussen mijn zoon thuis en mijn zoon in het zh moet ik dus ook nog naar mijn huis om daar alles op orde te krijgen zodat als mijn zoon thuis komt mijn huisje ook klaar is.

groetjes tineke

ha tineke,
dat is schrikken hoor!!!
opelijk gaat alles goed?
lijkt me zeker pittig nu, om dat allemaal op orde te krijgen,en je zoontje te bezoeken.
hopelijk heb je veel steun, en hulp  van familie.
lekker genieten he!!!

hoi wynie,

ik heb een hele tijd zonder internet gezeten en heb daardoor dus niet meer gereageerd.

ik ben nu wel benieuwd of jij inmiddels al bevallen bent (dat zal haast wel) en natuurlijk ben ik erg benieuwd wat het nou geworden is.

groetjes tineke

ha tineke,
helaas nog steeds geen baby!
maar het zal nu echt niet lang meer duren,hooguit nog een dag of 8.
wil nu toch echt weer een keer achter de k. wagen hoor!
straks is het weer snel herfst, en dus slecht weer.
maar hoe gaat het bij jou? heb je je draai een beetje gevonden? en gaat het met je jongens goed?
en je ex, hoe gaat nu jullie omgang.
groetjes

Terug
Bovenaan