tineke 240

he tineke,
een doomoo is een zitzak voor baby's, die tot wel 3a4 jaar gebruikt kan worden.
als je dit googlet dan snap je wat ik bedoel. ziet er leuk uit, maar waarschijnlijk niet practisch...
zag dat je 22 april je 20 weken echo hebt, ik krijg hem op 21 april, weet nog niet of we het geslacht willen weten, mijn man twijfelt nog! maar ben wel benieuwd of we hetzelfde krijgen gezien onze overeenkomsten!!! wist jij het bij je zoontje? voor ons was he zeker een verassing, alhoewel iedereen op een jongen gokte, zo zie je maar dat er toch veel mensen zijn die het goed hebben!
groetjes

hé wynnie,

ja wij wisten bij onze zoon wat het werd en nu willen wij ook heel graag weten wat het wordt.

ik denk dat mijn vriend nu meer als bij de eerste het wil weten.
en ja ik ben inderdaad ook benieuwd of het zelfde weer gaan krijgen zou het ook echt onwijs toevallig vinden als het zo blijkt te zijn.

groetjes tineke

hi,hi,
ben gisteren bij de verloskundige geweest,en deze vertelde me zomaar dat we waarschijnlijk weer een jongen krijgen, te oren aan de hartslag...vond het niet zo grappig dat ze dit zei,want ik had hier niet naar gevraagd.verder vraag ik me af of dit wel betrouwbaar is, kan jij mensen die hier ervaring mee heben?
voel je je verder goed?

hoi hoi,

wat vervelend dat zo'n verloskundige dat zomaar zegt zonder jouw mening ernaar te vragen.

en om antwoord te geven op je vraag ik ken geen mensen die dit gehoord hebben van de verloskundige dus ik weet ook niet of wat zij zegt ook uit kan komen.
anders moet je het gewoon met een korreltje zout nemen en er van uitgaan dat ze dat helemaal niet met zekerheid kan zeggen.

er worden zelfs met een echo nog fouten gemaat over het geslacht van het kind dus wat dat betreft kan zij het ook fout hebben.

en ja met mij gaat alles goed ik heb gisteren voor het eerst de kleine voelen schoppen.
ik ben soms alleen nog wat moe en ik heb ook een paar keer gehad dat ik ineens duizelig wordt.
en jij?

groetjes tineke

he tineke,
jeetje hoe gaat het met je?
las in andere topics dat het niet zo geweldig met je gaat!! laat je niet op je kop zitten hoor!!!
maar bedenk ook, dat als het ook maar de moeite is om er nog voor te vechten,voor jezelf,of voor je kindertjes, dat je dan goed moet nadenken wat je doet... hoop zeker dat jullie de juiste keuzes maken, want het allerbelangrijkste is toch dat je gelukkig bent!!!
gaat het verder met je zwangerschap goed?
las trouwens dat je zoontje joey heet!!!   wordt bijna eng toevallig hoor, mijn zoontje heet namelijk ook zo!!!
hoor gauw weer wat van je!!!

hoi wynie,

nou zoals je dus al gelezen hebt gaat het dus niet zo heel erg goed met me,
alles ligt al bij de advocaat die regelt het verder ik heb geprobeerd er samen met mijn ex eruit te komen maar hij werkt niet echt mee hij si mij ook aan het chanteren met mijn salaris dus nu ook geen piek meer opzak.
maar het gaat allemaal wel goedkomen het is alleen een kwestie van tijd.
verder gaat het met de zwangerschap wel goed voel de kleine goed bewegen en dat is altijd goed, wat wel minder is volgens mijn gyneacoloog hebben ze bloed nodig van mijn ex dus dat moet ik wel echt met hem gaan regelen bel hem daar vanavond over op.

en jij voel jij die kleine al?
weet jij eigenlijk de namen voor de baby, ben benieuwd of we daar ook weer op 1 niveau zitten.

groetjes tineke

he tineke,
hoop maar dat je het allemaal trekt zo, en dat jullie er nog een beetje fatsoenlijk uitkomen. namen hebben we nog niet, manlief wil wachten op de echo (scheelt een hoop gedoe,heeft ie wel gelijk in.) ook als we straks wel een naam hebben vertel ik niets, je weet nooit of er hier een bekende is...
verder voel ik de baby nog niet, dacht dat ik een paar weken geleden iets voelde, maar heb daarna niets meer gevoeld!
vind ook dat mijn buik niet zo groeit, maar ben van mezelf nu wel dikker, misschien ligt het daaraan,maar dat maakt me wel onzeker! en dat terwijl ik 2 weken geleden een mooi hartje hebt gehoord! zie dus erg uit naar de echo, jij ook?
misschien een stomme vraag, maar is je ex wel bij de bevalling?
en hoe gaat de omgang nu?
wil het trouwens lukken met de spullen?
helaas kan ik je niet helpen, heb zelf alles nodig, maar hoop zeker voor je dat het lukt!
hoor je weer...

Terug
Bovenaan