tineke 240

hoi wynie,

ik moet je heel eerlijk togeven dat het af en toe zwaar is maar meer omdat ik mijn eigen plekje kwijt ben dan dat ik mijn ex mis want dat is eigenlijk helemaal niet zo.

hij zal ook zeker NIET bij de bevalling zijn hij krijgt ook niet te horen hoe zijn kind heet en hoe of wat hij heeft sinds ik weg ben zulke raren dingen gdaan en gezegd ik ben al drie keer bij de polite geweest vanwege zijn gedrag.
ik zal ook echt blij zijn als hij ook maar iets weigert van de brief dat de advocaat hem gestuurd heeft dat het daarom allemaal voor de rechter gaat komen want dan mag hij namenlijk blij zijn als hij zijn kind mag zien onder mijn toezicht en dat is ook zeker iets wat ik voor elkaar ga proberen te krijgen.

hij krijgt als het goed is vandaag de brief van advocaat binnen en dan zal het allemaal niet lang meer duren voor dat het bij de rechter gaat komen want waar hij het zeker niet mee eens zal zijn is de hoogte van de allementatie.

dus dan kan ik het door de rechter laten bepalen.

ik weet dat dit allemaal een beetje verbitterd klinkt maar dat ben ik nu ook zo lang zamer hand. sorry voor mijn uitspraken.

groetjes tineke

ha tineke, je kinkt behoorlijk verbitterd, maar dat snap ik wel hoor!!!
en dat mag ook in deze situatie!!!
maar hoe staat het er nu voor? lukt het allemaal, redt je het een beetje?
heb je al een eigen plekje?
hoe reageert je zoontje op alles, en bovenal kan je nog genieten van je zwangerschap?
gr.

hoi wynie,

nou ik heb dit weekend mijn zoon aan mijn ex mee moeten geven wel onder een aantal voorwaarde zoals geen alcohol nuttige als hij mijn zoon heeft en als hij oppas nodig heeft voor mijn zoon dat hij mijn zoon weer terug brengt naar mij en niet meegeeft aan derde of achterlaat bij derde.
echt genieten van mijn zwangerschap kan ik niet meer ik maak me eigen veel te veel zorgen en ben alleen maar bezig om een eigen plekje te regelen voor mij en mijn kinderen.
ik ben er achter gekomen dat ik 7 jaar in de vekeerde gemeente heb gewoont in elke gemeente in regio haaglanden kan je zo een urgentie verklaring krijgen omdat je met kinderen niet op straat mag komen te staan behalve in de gemeente waar ik ingeschreven sta.
en dat is behoorlijk frustrerend.
verder kan ook pas uitkeringen aanvragen als ik mijn eigen plekje heb want tot die tijd sta ik ingeschreven bij mijn ex en krijg ik die uitkeringen niet omdat ze er van uit gaan dan dat ik dus door mijn ex verzorgt kan worden, financieel.
en  mijn ex is ook nog bezig met de ontslag vergunning en tot die tijd krijg ik geen salaris en kan ik ook geen ww aanvragen en de alimentatie is ook nog steeds niet rond dus tot alles geregeld is heb ik finacieel helemaal niks.
dus verbitterdzal ik nog wel even blijven maar ik hoop dat ik snel weer verder kan met mijn eigen leven.

groetjes tineke  

ha tineke,
heel veel succes morgen met de echo!!! hoop dat je er van kan genieten, en ben beniewd wat het wordt!
ben vandaag geweest, en alles was goed!!!!
weet niet wat het wordt... manlief wilde dit niet weten, nog 18 weken wachten.
hoor je gauw weer!

hoi wynie,

nou voor zover alles bekend is alles goed, de groei, de werking van de organen en geen lichamelijke afwijkingen ik krijg dus een kern gezonde ZOON.

20 mei heb ik weer een groei echo en daarna weer op 10 juni

groetjes tineke

ha tineke,
hoe gaat het met je?
voel je je goed?
zelf heb ik een enorme buik, en voel hem ook echt zitten!
krijg het regelmatig zuur, en voel de baby goed.
geen klagen dus!
en hoe gaat het met je ,en je omgang met je ex, en ook je zoontje?
hoop dat ook da allemaal voorspoedig loopt, dat scheelt dan toch het een en ander aan stress.
heb je al een huisje? hoor je weer!
groetjes

hoi wynie,

nou alles loopt een beetje op rolletjes nu alhoewel ik nog geen woning heb, ik heb in ieder geval wel een urgentie verklaring gekregen dus de kans dat ik snel een woning heb is wel groot. ik blijf tot aan de bevalling en een paar weken erna wel bij mijn oma inwonen i.v.m. de hulp die ik dan nodig heb.

verder verloopt de zwangerschap voorspoedig heb net zoals jij al een buik en het gaat ook al aardig in de weg zitten ook. volgens de groei echo die ik gehad heb loopt het kind 3 tot 5 dagen voor op schema en wordt zijn gewicht geschat op 800 gram. het enige waar ik wel echt last van heb is het zuur en het vocht vasthouden mijn benen voelen ook elke dag zwaar en moe aan en helaas werkt met de benen omhoog zitten ook niet dus ik ga met dikke benen naar bed en sta er ook weer mee op.

dus al met al gaat het goed ik heb geen klagen verder je weet dat het erbij hoort en je neemt het allemaal maar voor lief. ik zal alleen wel blij zijn als ik eindelijk dat hummeltje in mijn armen heb.

groetjes tineke

hoi wynie,

nou ik kan je eindelijk melden dat ik opzeker een huisje heb, ik stond er voor 1 op nummer 1 dus die heb ik opzeker en voor de 2e op nummer 2, nou zou ik nummer 2 liever hebben en ga dus ook vragen of ik uberhaupt kans maak op die woning want als dat niet zo is dan neem ik de woning waar ik 1 voor sta, maar ik heb in ieder geval een woning.

nou hoop ik alleen dat mijn ex een keer over de boeg komt want van een parttime salaris alleen kan ik ook niet overleven, dan kan ik net de kosten betalen maar daar is ook alles mee gezegd.

afgelopen dinsdag weer een groei echo gehad en het kind ligt goed op schema en als het zo doorgroeit kan ik reken op een 7 ponder, dus dat is voor mij gezien mijn eerste zwangerschap ook erg goed nieuws.

dus tot nu toe gaat alles hier volgens plan, en bij jouw.

groetjes tineke

Terug
Bovenaan