Tips doorslapen baby 6 maanden

Mijn dochter heeft altijd goed geslapen dus daar kan ik je niet bij helpen maar kan heel goed zijn dat je miss overdag wat meer aan eten moet geven. Zo hebben wij het;
06.30 fles 180+6 opvolgmelk
10.00 150-200 gram fruit
11.45 ong 1/3 of half broodje met boter
12.00 fles 180+6
14.30 maisvinger/overgebleven fruit 
15.45 200 ml diksap/thee/water
18.00 2/3 pot olvarit “avondeten” (pot van 200 gr)
19.30 fles 180+6

Hier slaapt de kleine sinds een paar dagen weer een paar nachten door. Maarja, voor je het weet is dat voorbij haha! Dus ik geniet ervan zolang het duurt!
Misschien de laatste fles een schepje extra? En anders misschien het maar accepteren. Mijn zoontje is ook een vreetzakje en kwam tot de 7 maanden elke nacht nog voor een flesje. Deze heb ik langzaam afgebouwd.
En eh.. 7 uur lijkt mij heerlijk! Hier start de dag om half 6/6 uur haha! 

@louki-m ik ga vandaag beginnen met de estivill Methode!
ik heb het even gegoogled en het lijkt me wel verstandig om het uit te proberen. 
Voortaan ga ik dan per dag 1x fruit overdag en 1x groente in de avond geven.. misschien dat hy dan wel genoeg binnen krijgt

Idd onzin dat een kindje van 6 maanden door zou moeten slapen.
Mijn dochter heeft tot 9 maanden geregeld een klein flesje nodig gehad s nachts. Ik baalde er ook echt van, maar wat ik ook veranderde op de dag.. ze bleef komen s nachts. Op den duur heb ik het opgegeven, gewoon 90cc melk erin en dan sliep ze weer. Dat was de makkelijkste manier. 
Totdat ze 1 jaar was, was ze nog geregeld wakker s nachts. Nu is ze 1.5 jaar en nu pas slaapt ze echt elke nacht door zonder speentje kwijt/dromen/verlatingsangst etc. 
Het is heel leuk om  die verhalen van mensen te horen dat hun kindje met 8 weken doorsliep, maar dat is echt niet overal zo. Zeker niet!!! Ga er ook niet vanuit dat dat 'hoort'. 
Ik ben nu 34 weken zwanger van mijn tweede kindje en ik heb besloten deze keer meer mee te gaan met hoe het gaat en me er minder druk over te maken dat mijn kindje door MOET slapen.. het werkt het beste aks je je er gewoon bij neerlegt. Het wordt vanzelf een keer beter! En bij het ene kind is dat al met 8 weken, bij de ander pas met 1 jaar!! Succes!

En 7 uur is een prima tijd hoor voor wakker worden! Hier elke dag 6 uur, met geluk half 7... maakt niks uit hoe laat ze erin gaat s avonds. 
Hoort er gewoon allemaal bij met kleintjes!!

Ik denk dat je met die tijden echt geluk hebt, hoor. Mijn zoon kwam met 6 maanden nog minimaal 2 of 3 keer voor een voeding. Ik denk dat hij pas rond 9 maanden wat meer door is gaan slapen, dat wil zeggen: dan werd hij maar 1x per nacht wakker en sliep hij van 21.00 tot 7.00u. Vanaf dat hij 13 maanden was, is hij gaan doorslapen van 19.00 tot 7.00u, met één keer wakker voor zijn speen (omdat hij die kwijt is). Nu wordt hij soms wel wakker, soms niet. Meestal is het omdat hij dan een speen kwijt is (en hij is ondertussen 21 maanden oud). Een baby van 6 maanden hoeft nog helemaal niet door te slapen. Wij merkten dat hoe makkelijker wij er mee omgingen, hoe makkelijker het slapen voor iedereen werd. 

En 7 uur is een prima tijd hoor voor wakker worden! Hier elke dag 6 uur, met geluk half 7... maakt niks uit hoe laat ze erin gaat s avonds. 
Hoort er gewoon allemaal bij met kleintjes!!

Idd onzin dat een kindje van 6 maanden door zou moeten slapen.
Mijn dochter heeft tot 9 maanden geregeld een klein flesje nodig gehad s nachts. Ik baalde er ook echt van, maar wat ik ook veranderde op de dag.. ze bleef komen s nachts. Op den duur heb ik het opgegeven, gewoon 90cc melk erin en dan sliep ze weer. Dat was de makkelijkste manier. 
Totdat ze 1 jaar was, was ze nog geregeld wakker s nachts. Nu is ze 1.5 jaar en nu pas slaapt ze echt elke nacht door zonder speentje kwijt/dromen/verlatingsangst etc. 
Het is heel leuk om  die verhalen van mensen te horen dat hun kindje met 8 weken doorsliep, maar dat is echt niet overal zo. Zeker niet!!! Ga er ook niet vanuit dat dat 'hoort'. 
Ik ben nu 34 weken zwanger van mijn tweede kindje en ik heb besloten deze keer meer mee te gaan met hoe het gaat en me er minder druk over te maken dat mijn kindje door MOET slapen.. het werkt het beste aks je je er gewoon bij neerlegt. Het wordt vanzelf een keer beter! En bij het ene kind is dat al met 8 weken, bij de ander pas met 1 jaar!! Succes!

Terug
Bovenaan