Tips doorslapen baby 6 maanden

Wat kunnen mensen elkaar bekritiseren zeg. Er is niks mis met je kindje laten huilen.
Zeker vanaf 6 maanden beginnen ze door te hebben dat ze hun zin kunnen krijgen door te huilen.
De dr estivil methode is inderdaad dat je om de zoveel minuten gaat, juist omdat je je kindje leert om zelf in slaap te durven vallen. Onder het motto ‘ik mag best zelf in slaapvallen want mama is in de buurt dus ik ben veilig’.
Maar ieder kind is anders en zal dus ook een andere opvoeding nodig hebben. Het is prima zoals iedereen het doet.
Dus voor degene die commentaar op een ander hebben, hou dat commentaar voor je want daar heeft een ander niks aan.

[quote quote=10217831]Wat kunnen mensen elkaar bekritiseren zeg. Er is niks mis met je kindje laten huilen. Zeker vanaf 6 maanden beginnen ze door te hebben dat ze hun zin kunnen krijgen door te huilen. De dr estivil methode is inderdaad dat je om de zoveel minuten gaat, juist omdat je je kindje leert om zelf in slaap te durven vallen. Onder het motto ‘ik mag best zelf in slaapvallen want mama is in de buurt dus ik ben veilig’. Maar ieder kind is anders en zal dus ook een andere opvoeding nodig hebben. Het is prima zoals iedereen het doet. Dus voor degene die commentaar op een ander hebben, hou dat commentaar voor je want daar heeft een ander niks aan.[/quote]
Amen. Wel/niet laten huilen, ieder z'n ding. Laten we elkaar helpen in plaats van kritiek geven. Dat maakt een ander alleen maar onzeker en daar wordt echt niemand een betere ouder van.

Tot nu toe lees ik hier 'stiekem' mee. Fijn om jullie tips te lezen! Mijn zoontje is ook bijna 6 maanden en komt iedere nacht nog voor een voeding. Niks mis mee maar ik ga de tip om overdag meer aan te bieden en 's nachts minder wel proberen.
En daar gaat dit forum idd over, tips uitwisselen... Laten we respect hebben voor de verschillende ideeën die voorbij komen en zo ieder onze weg vinden. Beste wensen voor alle lieve moeders die dot lezen en bedankt voor een ieders bijdrage! 

Terug
Bovenaan