Topic voor iedereen die langer dan 1 jaar bezig is en nu in de medische molen stapt of zit...

Helaas meiden, wat kun je jezelf toch voor de gek houden.
Ze zijn er weer!!!!!!
Kloten zooi, sorry!

Kreeg ik net een mailtje van een vriendin, of ik mee ging naar de jonge gezinnen beurs!!! Wat voor gat heb je dan ik je kop!
Ik ben echt effe pissed. Ze zal het goed bedoelen, maar ze weet heeeeeel goed in welke situatie wij zitten.

Maar goed dat ik moet gaan werken zo meteen, ff afleiding.

Wat balen Cis, ik kan me goed voorstellen dat je er even doorheen zit! En wat dom zeg, van die vriendin... ze zal het zo wel niet bedoelen, maar daar heb jij natuurlijk niets aan.
Kop op, hè!

Sas, ik lees dat het met jou ook nog niet geweldig gaat. Wel goed dat je toch af en toe naar de adoptiekant kijkt. Ik wil je veel succes wensen met het tweede onderzoek. Hopelijk levert het een (goed) resultaat op. Wat betreft het oude cluppie, ik heb dat topic even naar boven gehaald.

Lin, voor jou ga ik duimen!

Patries, geniet van de bruiloft en natuurlijk ook van je vakantie. Even lekker onbezorgd genieten!

Wietske, welkom hier. Dit is inderdaad het goede topic. Ik las dat je inmiddels ook met IUI begonnen bent.

Voor mij is het superspannend. Ik wil zó graag gaan testen, maar ik weet dat het geen nut heeft. Ten eerste ben ik nog niet echt over tijd. NOD weet ik niet precies omdat deze maand een beetje een vreemde is, maar het is pas dag 12 na de ovulatie. Op z'n vroegst ben ik ooit een keer op dag 10 al ongesteld geworden en op z'n laatst op dag 14. Meestal wordt ik op dag 12 of dag 13 ongesteld. Het is nu wel een hele lange cyclus (nou ja, voor mij dan). Ik zit nu op dag 29...
Ik wil proberen het vol te houden tot zaterdagochtend, maar ben bang dat ik het niet ga halen.

Ik denk trouwens nog steeds dat ik toch gewoon ongesteld ga worden. Ik heb inmiddels lichte krampen. M'n darmen zijn aan het rommelen, ik heb behoorlijk veel puistjes en ben ook behoorlijk moe (maar dat kan ook van te laat naar bed zijn). Niet echt zwangerschapskwaaltjes, of in ieder geval, het kunnen zowel zwangerschapskwaaltjes zijn, maar waarschijnlijker is het dat het ongesteldheidskwaaltjes zijn... O ja, en m'n buik voelt heel gespannen, als ik dat zo kan omschrijven.

Nou ja, ik vind het al een overwinning dat ik het al tot nu heb volgehouden tot nu zonder testen. Ik ben een echte vroeg-tester. Ik wil het gewoon zo graag, dat het mij geweldig lijkt om aan m'n man de positieve test te laten zien...

Goed, genoeg gezeurd!

Hoe staat het met alle andere dames?

Groetjes, Esk

Hé Mier, fijn dat je vakantie fijn was.

Ik ben zojuist ongesteld geworden. Balen!! Gelukkig zit ik op m'n werk en ben ik er niet zo emotioneel onder als vorige ronde.

Ronde 15 is dus begonnen. Woensdag "mag" ik voor de HSG. Gelukkig was er plek en kon ik de afspraak maken. Heb de hele dag maar vrij genomen...

Groetjes, Esk

hallo

hier ben ik weer met dubbel slecht nieuws....
ben gisteren naar de gyn geweets. waar ik dus al bang voor was is dus uitgekomen.... hij wilt me niet eerder helepen dan wanneer mijn bmi op 34 zit. ik zit nu op 43 dus kan ik nog even vooruit.... echt balen. ik had zo gehoopt dat hij misschien wel wou onderzoeken. maar dat nog niet eens. ik was in eenkeer helemaal stil geslagen. mijn man kreeg er wel nog een vraag uit. zijn zaad word nu wel gecontroleerd maar wanneer dat niet goed is dan wordt er toch niets aan gedaan om dat ik te dik ben.
na al die ellende van s'morgens kwam er nog bij dat ik gister avond ongesteld ben geworden. hoeveel pech kan een mens niet hebben op 1 dag.

gr joke

Zo Joke... tjee zeg, kan me voorstellen dat je het even niet meer ziet zitten zo, wat een tegenvaller dat ze je zelfs niet wilden onderzoeken.. nu dan maar heel veel succes met je strijd tegen de kilo's.... sterkte!!

Esk,   heb op jereno al gereageerd, vreselijk balen weer...

Cis: waaaaaaaat!! wat een stomme opmerking zeg.. zeker als ze weet in welke situatie jullie zitten.. echt, sommige mensen hebben echt geen verstand..
En voor de rest.. hoop zo dat het je eens eenk eer mee gaat zitten, tis jullie zo gegund..!

Wij nog een weekje wachten voor we weer meer weten. stiekem toch wel spannend..

groetjes!

Hoi meiden,

Ooh Sas, wat spannend weer.
Wat zal de uitslag toch zijn. Wat zijn je gedachten en gevoelens?
Al hebben onze gedachtes ons al flink in de steek gelaten!!!
Ik hoop voor jou/jullie ook eens op goed nieuws.
En jullie is het ook zeeeeeeer zeker gegunt! We duimen voor elkaar!

Joke, bah wat een tegenvaller.
En wat flauw dat ze je niet eerder helpen. Is dat op elke plek zo, heb je geen second opinion laten doen?
Moeilijk allemaal hè.
Heel veel succes.

Esk, voor jou ook alweer een tegenvaller. Bah shit blehhhhh!!!!!!!!!!!
Wel fijn dat de emoties wat minder zijn, daar kan ik dan zo van balen.
Hsg gepland, zie je er tegenop?
Nou ook voor jou duim ik meissie.

Ik heb maar weer het schema erbij gehaald.
Ik ga maandag op gesprek in de kliniek. Ik wil het even hebben over hoe verder.
Ik heb zo de balen van dat IUI. Ik wil helemaal niet ongeduldig klinken, maar mijn gevoel zegt dat dit niks is.
In het Zkh hadden ze het over stimulatie van de eitjes. Dat je er meer krijgt, en dus meer kans hebt. Dat zou ik dan nog wel eens willen proberen, maar niet zo door sukkelen. Maar goed even afwachten wat hij zegt!

Poeh als ik je niet meer spreek hier, bij deze veel succes maandag!

Mier1980
27  
feb.07 ronde 21
 december terug naar zh ,jan. IUI

Han80/Hanneke
28  
 jan. '07
Zwanger!  

Esk30/Esk
31  
aug. '07/ronde 14  
Wachten op NOD voor afspraak HSG

Danielle1984
24  
 juli '06
1e IUI  

Inge82
26  
jan. '07  
12 september intake ICSI  

MarvdBe
 23
2005  
Wachten op oproep TESE  

lin 1979
28  
2005  
IUI 7  

Tjoller
28  
apr. '07  
1e afspraak 26-8                                                                                      

Patje1981                      
27
okt.'07        
gestart met Clomid en Provera                                        

Deedee1973
34
jan. '06
ZWANGER!!! Uitgerekend 5 mei 2009

Sassie83
24
apr. '07
Wachten op 2e zaadonderzoek