Wat balen Cis, ik kan me goed voorstellen dat je er even doorheen zit! En wat dom zeg, van die vriendin... ze zal het zo wel niet bedoelen, maar daar heb jij natuurlijk niets aan.
Kop op, hè!
Sas, ik lees dat het met jou ook nog niet geweldig gaat. Wel goed dat je toch af en toe naar de adoptiekant kijkt. Ik wil je veel succes wensen met het tweede onderzoek. Hopelijk levert het een (goed) resultaat op. Wat betreft het oude cluppie, ik heb dat topic even naar boven gehaald.
Lin, voor jou ga ik duimen!
Patries, geniet van de bruiloft en natuurlijk ook van je vakantie. Even lekker onbezorgd genieten!
Wietske, welkom hier. Dit is inderdaad het goede topic. Ik las dat je inmiddels ook met IUI begonnen bent.
Voor mij is het superspannend. Ik wil zó graag gaan testen, maar ik weet dat het geen nut heeft. Ten eerste ben ik nog niet echt over tijd. NOD weet ik niet precies omdat deze maand een beetje een vreemde is, maar het is pas dag 12 na de ovulatie. Op z'n vroegst ben ik ooit een keer op dag 10 al ongesteld geworden en op z'n laatst op dag 14. Meestal wordt ik op dag 12 of dag 13 ongesteld. Het is nu wel een hele lange cyclus (nou ja, voor mij dan). Ik zit nu op dag 29...
Ik wil proberen het vol te houden tot zaterdagochtend, maar ben bang dat ik het niet ga halen.
Ik denk trouwens nog steeds dat ik toch gewoon ongesteld ga worden. Ik heb inmiddels lichte krampen. M'n darmen zijn aan het rommelen, ik heb behoorlijk veel puistjes en ben ook behoorlijk moe (maar dat kan ook van te laat naar bed zijn). Niet echt zwangerschapskwaaltjes, of in ieder geval, het kunnen zowel zwangerschapskwaaltjes zijn, maar waarschijnlijker is het dat het ongesteldheidskwaaltjes zijn... O ja, en m'n buik voelt heel gespannen, als ik dat zo kan omschrijven.
Nou ja, ik vind het al een overwinning dat ik het al tot nu heb volgehouden tot nu zonder testen. Ik ben een echte vroeg-tester. Ik wil het gewoon zo graag, dat het mij geweldig lijkt om aan m'n man de positieve test te laten zien...
Goed, genoeg gezeurd!
Hoe staat het met alle andere dames?
Groetjes, Esk