Topic voor iedereen die langer dan 1 jaar bezig is en nu in de medische molen stapt of zit...

hey meiden,

nou ik ben vanmorgen voor het eerst geweest naar de 'nieuwe 'gyn en heb er 1,5 uur gezeten er is uit gekomen:

dinsdag moeten we ff bloed laten prikken en zaad van mijn wederhelft inleveren hebben daar donderdag de duitslag van en ze kijken of ze het zaad kunnen bewerken dat het nog beter wordt dan het al is en dan gaan we waarschijnlijk starten met iui.
ik vind het zoooo spannend ik weet niet wat er allemaal op me af gaat komen maar ik donderdag alles verder met een telefonische afspraak!

xxxdeessie

Hoi Meiden,

Allemaal bedankt voor jeullie steun!
Ik had echt een rotdag vrijdag, maar gelukkig ging het gisteren en vandaag al beter.
Maaaaar, helaas De rode duivels gaan doorzetten.
Ik had gisteravond voordat ik ging slapen ineens 3 druppels helder rood bloed, tja dat weet je het al hè. Maar ik ben goed in struisvogelpolitiek, dus ik dacht dat stopt wel.
Het is nu overgegaan in oud bloed (sorry, maar beetje bruin). En aangezien ik dat altijd heb, weet ik dat ik morgen of zo ongie ben. Dus niet die kop in het zand vanaf vandaag!!!!
Ik heb vrijdag al veel gehuild, dat ik het nu niet meer kan. Misschien besefte ik het toen al.
Maar goed vandaag geen dip, en heb ik zoiets van op naar de volgende ronde.
Gek hè, dat je daar zo wisselend tegenover staat. Hebben jullie dat ook?

Ik bel morgen meteen naar de kliniek, en dan vraag ik een vervroegd gesprek aan.
In het zkh hadden ze het namelijk over stimulatie van de eitjes.
Misschien kan ik daar ook mee beginnen, meer eitjes, meer kansen, toch?

Maar we horen wel.

Hoe is het met de rest.
Inge lekker op vakantie!! Heerlijk. Je hoeft nu geen pc meer op te zoeken daar.
Vond het wel heel lief dat je zo mee leeft!!!
Heel veel plezier, geniet ervan.

Deedee, hoe gaat ie? Ben je alles een beetje aan het beseffen.
Hopelijk voel je je goed!

Meiden tot morgen!

Cis xxx

Hoi hoi.
Even een berichtje van deze kant.
Vorige week dinsdag last gehad van een klein beetje bruine afscheiding.
Had woensdag ongie moeten worden maar tot nu toe nog steeds geen .
We hebben al wel getest maarde test is negatief. We wachten dus nog even af.
Wie van jullie heeft dit ook gehad of wie kent dit?

Groetjes Lin1979

hey allemaal.. hier nog aardig rustig zit op het wachtbankje voor ongeveer 6 sept...... Maar ik denk wel wat het er weer aan zit te komen. Al weer een ongi gevoel onder in mijn buik... Heb ik heel vaak als ik ongesteld moet worden dat ik dat een week van te voren al heb.

Cis vervelend voor je! dat ze hebben doorgezet...

Lin ik hoop voor je dat binnenkort wat duidelijkheid hebt!

Deesie. Fijn dat je nu verder kan gaan succes ermee!

En de rest sterkte met wachten! net als mij...

Liefs Mij

Cis, wat ontzettend rot voor jullie! Ik herken wel wat je zegt. De ene keer kan je niet stoppen met huilen terwijl je de andere keer het heel gelaten kan accepteren. Het zal er wel bij horen.

Poeh, ik duim voor je. Ik herken jouw verhaal ook. Ik moet ook de 6e m'n NOD hebben en ik heb ook het idee dat het deze maand niet raak is. Probeer nog wel hoop te houden, maar voel me absoluut hetzelfde als alle andere maanden dus is het waarschijnlijk weer niets.

Groetjes, Esk

Oh, en Lin, ik heb dat nog nooit gehad, maar duim voor jou ook verder. Misschien ben je toch zwanger en maak je nog weinig HCG aan? Rottig hoor, dat afwachten. Veel succes!

Groetjes, Esk

Hoi Meiden,

Ik weet het niet meer!!!!
Ik had zaterdagavond drien druppels rood bloed, en nu minimale bruine afscheiding.
Lin ik herken het dus wel.
Alleen is bij mij donderdag pas mijn nod.
Ik heb dat eigenlijk altijd voor mijn menstruatie, dat bruine afscheiding, Het zet bij mij daarna ook altijd door!!!
Nou het kan zeer zeker goed nieuws zijn voor jou.
Wachten wachten wachten, erg hè.

Nou ik zeg steeds tegen mezelf, het is nog nooit anders geweest met die afscheiding, dus het zal nu ook wel doorzetten.

Succes!

Gr. Cis

Hey cis 79

Normaal gesproken zet het bij mij dan ook door.
Nu is er echter nog steeds niks te bekennen. Heb wel steeds last van mijn buik.
Gisteren wienig eetlust, neiging om te braken en hele erge hoofdpijn.
Nog steeds afwachten dus.

Groetjes

Terug
Bovenaan