Topic voor iedereen die langer dan 1 jaar bezig is en nu in de medische molen stapt of zit...

hej

ook weer eens een berichtje van mij.
Ben een tijdje niet wezen kijken, heb even een paar  moeilijke dagen achter de rug. zelfs naar de supermarkt was een kwelling, overal baby;s en gezinnen boehoe...
Maar nu weer oke gelukkig. zit stiekem een beetje te kijken op adoptiesites enzo.. moeilijke keuzes allemaal, maar we hoeven nog lang niks te beslissen, eerst maar eens verder laten onderzoeken.
Vandaag heeft manlief zn tweede  potje ingeleverd. Volgende week vrijdag de uitslag en dan door naar de uroloog.   hou jullie wel op de hoogte!

Ciz: las dat je IUI niet gelukt was.. verdrietig!!!!! hoop dat ze je gauw verder kunnen helpen!!
Esk: vor jou ook weer spannend begrijp ik!! duim voor je!
mis ons ouwe topicje soms wel eens hoor, we zijn dr een hoop kwijt zo!

Iedereen weer veel succes!!

groetjes

Hallo allemaal,

Hoe gaat het met jullie?
Gisteravond ben ik naar de gynaecoloog geweest en de vorige maand (eerste maand) heb ik clomid 50 mg gebruikt, daarvan heb ik geen eisprong gehad.
Nu krijg ik 100 mg clomid en weer een kuur provera om de menstruatie op te wekken.
Ben wel benieuwd of die wel aanslaat!!
Morgen heb ik eerst de bruiloft van mijn zusje en zaterdagnacht gaan we op vakantie, dus in ieder geval een hoop leuke dingen.
Lekker naar Griekenland, het zonnetje op zoeken!!

Hoe gaat het verder met iedereen?

Groetjes van Patries.

Sorry meiden dat ik even inbreek, maar ik wil Deedee even van harte feliciteren! We hebben op een ander topic wel eens met elkaar geschreven. Ik kwam hier even kijken omdat wij nu al weer een jaar bezig zijn voor een 2e en toen zag ik dit. Wat goed meid in de eerste IUI!!
Op naar je eerste echo!

xx Luna

Hey meiden.
Aan deze kant nog steeds geen veranderingen.
Nog steeds geen  te zien en de test is ok nog steeds negatief.
Denk dat ik gewoon eind van de maand maar afwacht. Misschien dat ik dan wel ongie wordt.

Groetjes

Hoi Meiden,

He Wietske, was je ons kwijt?
Hoe gaat 't met je? Hoe is jou stand van zaken.

Inderdaad Sas, ik mis het oude cluppie ook nog wel hoor.
Andere meiden, niet dat ik het niet leuk vind met jullie hè, maar ik ben zo benieuwd hoe het met ze gaat. We zijn er een hoop kwijt!
Voor jou weer spannende tijden Sas, ik ben benieuwd.

Lin, wat spannend.
Nou ik moet je zeggen, dat ik nog steeds zit met die donkere afscheiding. De echte menstruatie zet niet door.
Ik mag vandaag eigenlijk testen, maar ik durf niet.
Ik voel steeds dat ik ongie moet worden, buikpijn enzo.
Ga wel 100 x naar de wc, en elke keer is het spannend.
Ik wacht nog tot morgen, en dan maar eens testen.
Wat kan je lichaam je toch gek maken!!!!

Wordt vervolgd!

Doei doei
Cis xxx

Terug
Bovenaan