Topic voor iedereen die langer dan 1 jaar bezig is en nu in de medische molen stapt of zit...

hoi meiden,

ik ben vanmorgen ook weer ongesteld geworden!
afgelopen maand niet mee bezig geweest,niet bijgehouden wanneer ik het zou worden,en toch ongesteld geworden! dus ook dat helpt dus niet!
zit nu in een dip,baal zo erg! waarom wil het nou niet lukken!

Mier1980
27  
feb.07 ronde 22
 december terug naar zh ,jan. IUI

Han80/Hanneke
28  
 jan. '07
Zwanger!  

Esk30/Esk
31  
aug. '07/ronde 14  
Wachten op NOD voor afspraak HSG

Danielle1984
24  
 juli '06
1e IUI  

Inge82
26  
jan. '07  
12 september intake ICSI  

MarvdBe
 23
2005  
Wachten op oproep TESE  

lin 1979
28  
2005  
IUI 7  

Tjoller
28  
apr. '07  
1e afspraak 26-8                                                                                      

Patje1981                      
27
okt.'07        
gestart met Clomid en Provera                                        

Deedee1973
34
jan. '06
ZWANGER!!! Uitgerekend 5 mei 2009

Sassie83
24
apr. '07
Wachten op 2e zaadonderzoek

deessie
24
2005
Rust ivm overstap ziekenhuis

sahiton
33
13
19-8 gyn

Cis79
29
ronde 16
15 sept. Follikelmeting

poeh1980
28
jan 2006
8 sept     MRI   !!!!!!!!!! 13.45

Joke
26
ronde 12
4 sept. naar gyn. (eerste keer

Wietske       38 jaar, ronde 16, 8 sept naar gyn voor follikelmeting voor 3e iui

Mier1980
28
feb.07 ronde 22
 december terug naar zh ,jan. IUI

Han80/Hanneke
28  
 jan. '07
Zwanger!  

Esk30/Esk
31  
aug. '07/ronde 14  
Wachten op NOD voor afspraak HSG

Danielle1984
24  
 juli '06
1e IUI  

Inge82
26  
jan. '07  
12 september intake ICSI  

MarvdBe
 23
2005  
Wachten op oproep TESE  

lin 1979
28  
2005  
IUI 7  

Tjoller
28  
apr. '07  
1e afspraak 26-8                                                                                      

Patje1981                      
27
okt.'07        
gestart met Clomid en Provera                                        

Deedee1973
34
jan. '06
ZWANGER!!! Uitgerekend 5 mei 2009

Sassie83
24
apr. '07
Wachten op 2e zaadonderzoek

deessie
24
2005
Rust ivm overstap ziekenhuis

sahiton
33
13
19-8 gyn

Cis79
29
ronde 16
15 sept. Follikelmeting

poeh1980
28
jan 2006
8 sept     MRI   !!!!!!!!!! 13.45

Joke
26
ronde 12
4 sept. naar gyn. (eerste keer

Wietske       38 jaar, ronde 16, 8 sept naar gyn voor follikelmeting voor 3e iui

Mier wat ontzettend balen. Ik ken het gevoel.... Je neemt je voor om er minder mee bezig te zijn maar als je dan weer ongi wordt is de klap toch weer groot.

Vanmorgen naar de gyn geweest en volgens hem slaat de clomid toch echt aan. Had nu 2 grotere follikels (2,6 en 2,7 mm)  dus kreeg de mededeling om maar lekker aan de slag te gaan met manlief... Nou ja dat verplicht gedoe vind ik niet echt lekker meer, maar  ach wie weet lukt het deze keer....

We proberen de moed er in te houden.

gr. Robin

Hallo allemaal,
wij zijn sinds april vorig jaar bezig om zwanger te worden. Bij mij werd pco ontdekt. 3 rondes met clomid had helaas niet het gewenste resultaat. Dus zou onze volgende stap IUI worden. Ik zelf was daar helemaal nog niet aan toe, dus besloten we het even te laten en ons te richten op ons zelf. Ik ben een studie gestart, wat verbouwinkjes in huis..... vorige week voor de zekerheid een test, nog lang niet toe aan de menstruatie maar van die zere borsten.... jawel ben ik zwanger!! Echt niet te geloven, of het nu komt door het richten op andere dingen, echt geen idee. Vorige week een echo gemaakt. nu 5 weken ben benieuwd hoe het allemaal zal gaan. Ik hoop voor jullie meiden, dat jullie de hoop niet laten varen, net als han80 hier toch weer een wonder. Ik hoop voor jullie dat het wondertje voor jullie ook snel komt.

ik wordt altijd schijtziek van die goedbedoelde adviesen van om er niet mee bezig te zijn en je ergens anders op richten!
we zijn nu anderhalve week van mexico terug en een superleuke vakantie daar gehad en er ,,niet,, mee bezig zijn
geweest,mijn ei in mexico gehad en toch ongesteld!
dus ja dat wil ook niks zeggen zie je wel!
in mei ook op vakantie geweest,op wintersport geweest dus we doen zat leuke dingen en kunnen ons wel ergens anders op richten en toch luk het niet!
dus altijd die goedbedoelde adviesen ben ik een beetje zat
het wil niet altijd wat zeggen!
dus bij deze geen domme verhalen meer...

Mier. Ben het helemaal met je eens maar waarschijnlijk is het niet kwaad bedoelt. Ik krijg ook vaak te horen dat ik maar eens gewoon even geen clomid meer moeten slikken en het allemaal even los moeten maar ja zo werkt het niet!!!

Het is fijn als dat voor iemand anders wel heeft gewerkt maar dat wil niet zeggen dat dat voor een van ons ook de oplossing is.

Kleintje: een fertiliteitsonderzoek is in mijn ogen de hele mikmak. Dus volgen van je eisprong, samenlevingstest (eventueel), hormoononderzoek dmv prikken op bepaalde punten in je cyclus, zaadonderzoek en eventueel een HSG. Eigenlijk alles wat je relatief "makkelijk" kan controleren.

Mier, wat ongelooflijk balen zeg, dat je toch ongesteld wordt. Ik begrijp je frustratie over die goedbedoelde adviezen helemaal hoor! Maar ik snap het ook wel.  En ik denk ook niet echt dat dit de oplossing is, voor sommigen van ons lukt het gewoon niet, of we er nu wel of niet mee bezig zijn. Wij hebben gewoon wat hulp nodig en dat is al frustrerend genoeg zonder alle goedbedoelde adviezen. Ik verwacht eigenlijk dat dit "laten gaan" alleen maar echt lukt op een bepaald moment in je hoofd en wij (ik spreek maar even voor ons allen) zijn daar gewoon niet aan toe. In ieder geval, sterkte er mee en jouw tijd komt ook heus! Enne, hier kan je altijd klagen hoor!

Nieuwe meiden, welkom!

Alle anderen: ik heb niet alles nog gelezen, maar hopelijk gaat het allemaal goed met iedereen.

Ik ben in ieder geval weer bijna aangeland in de klusdagen. Ik hoop dat de HSG meteen maand 1 effect heeft, maar ga ervan uit dat het niet zo is (of probeer dat in ieder geval te doen).

Groetjes, Esk

hallo Allemaal

Welkom voor de nieuwelingen.

Weer terug van vakantie heerlijk was dat,nu nog een wk vrij.

jammer dat er nog niet meer zwangere onder ons zijn.

Verschrikkelijk is dat he Mier als mensen zulke dingen zeggen.
Ik wordt er ook af en toe dood moe van dat ze zeggen
je bent er teveel mee bezig ( ja na 13 rondes en om de dag klussen,tempraturen,weer zien dat je ongi bent geworden dan blijft dat zo)
je hebt al een kind
probeer het los te laten
wees blij dat de uitslagen ok waren en dat je gezond bent

Wie zijn die mensen om t ebepalen dat je gaat stoppen dat je blij moet zijn en dat het wel goed komt gaap.

ja maar toch je wilt het zo graag en daar helpen die mooie praatjes echt niet.
Die mensen snappen het niet tot ze het zelf mee maken. Of hebben makkelijk praten met meerdere kinderen.

Mijn klusdagen zijn in ieder geval voorbij wachten tot 22-9. Deze keer op aanraden van de gyn om de dag gedaan. Geprobeerd er niet te veel mee bezig te zijn(ben al minder aan het stressen). Maar ja dan krijg ik gister een vrolijk sms van mijn broer 20 wk echo alles isok we krijgen een meisje. Leuk voor hem in ieder geval maar het zette mij weer aan het denken zucht.

gr Sahiton

Terug
Bovenaan