Topic voor iedereen die langer dan 1 jaar bezig is en nu in de medische molen stapt of zit...

quote: mier1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-09-2008 10:53:17'));

Mier1980
28
feb.07 ronde 22
 december terug naar zh ,jan. IUI

Han80/Hanneke
28  
 jan. '07
Zwanger!  

Esk30/Esk
31  
aug. '07/ronde 14  
Wachten op NOD voor afspraak HSG

Danielle1984
24  
 juli '06
1e IUI  

Inge82
26  
jan. '07  
12 september intake ICSI  

MarvdBe
 23
2005  
Wachten op oproep TESE  

lin 1979
28  
2005  
IUI 7  

Tjoller
28  
apr. '07  
1e afspraak 26-8                                                                                      

Patje1981                      
27
okt.'07        
gestart met Clomid en Provera                                        

Deedee1973
34
jan. '06
ZWANGER!!! Uitgerekend 5 mei 2009

Sassie83
24
apr. '07
Wachten op 2e zaadonderzoek

deessie
24
2005
Rust ivm overstap ziekenhuis

sahiton
33
13
26-9  gyn nod 22-9

Cis79
29
ronde 16
15 sept. Follikelmeting

poeh1980
28
jan 2006
8 sept     MRI   !!!!!!!!!! 13.45

Joke
26
ronde 12
4 sept. naar gyn. (eerste keer

Wietske       38 jaar, ronde 16, 8 sept naar gyn voor follikelmeting voor 3e iui

het zal ook niet slecht bedoeld zijn maar ze moeten eens uitkijken wat ze neerzetten!
een ander kan je er flink zeer mee doen om zulke dingen te schrijven!
net ofdat we nergens anders mee bezig kunnen zijn en niks anders leuks doen!
maar ja als je eenmaal de keus hebt gemaakt om kinderen te krijgen dan wil je het liever vandaag nog als morgen,dus je kan het ook niet helemaal van je afzetten!

sahiton leuk dat je een fijne vakantie heb gehad!
heerlijk zeg nog een weekje vrij!
moeilijk is dat om te zien he als je schoonzus steeds een dikkere buik krijg!
ik ken het! mijn neefje is alweer een jaar geworden! en wij hebben nog steeds niks
zal wel goed komen,maar wanneer??

dank je robin en esk jullie verwoorden het goed!

esk voor jou spannend zeg de 1e ronde na de hsg! dus flink wiebelen!
ben nu zelf 2 x ongesteld geworden na de ltt!
we gaan nu alweer de 22e ronde in

xxx mier

Ook hier is het lange wachten weer aangebroken. 29 sept is de dag dat de ongi zou moeten komen...ik hoop het niet!!! Indien het ook dan niet gelukt is kan ik nog één keer clomid slikken maar dat is dan voor de zesde en laatste keer.

Vind de periode tussen eisprong en ongi iedere keer het ergste. Wachten duurt dan echt te lang en loop me iedere keer alleen maar af te vragen of ik niet toch al iets voel dat zou kunnen duiden op een zwangerschap. Hou dan mezelf voor de gek al denk ik soms dat m'n lijf me ook voor de gek houdt.

Sahilon, ik ken de opmerking ook hoor van je hebt er al één dus dan is het minder erg. Alsof de wens voor een tweede kindje kleiner is als voor de eerste. Het enige dat denk ik echt verschil maakt is het feit dat een smile van die kleine wel heel veel troost en afleiding geeft.

Esk hoop dat je snel goed nieuws krijgt. dat wachten blijft erg hè?

Mier hoop echt heel erg voor jou dat het snel lukt... je bent wel al erg lang bezig en dan iedere keer weer die ongi is enorm frusterend zeker als in je omgeving het lijkt alsof het bij iedereen zomaar wel lukt.

gr. Robin

Hej meiden, het schiet hier  nog niet echt op he..

Inge, hoe was je gesprek??

Mier, Heerlijk dat je vakantie zo lekker was! hopelijk heb je weer wat energie om alles weer het hoofd te kunnen bieden.. hoewel zulke opmerkingen over loslaten al je positiviteit zo weer onderuit kunnen halen.. Heb het ook regelmatig te horen gekregen.. kun je wel leuk dingen loslaten, maar zonder zaad kom je niet ver...
Balen balen balen dat je weer ongesteld bent geworden, hoe kan dat nou elke keer he!! zeker als ze niks vinden!

Ik weet niet meer wiens verhaal het was, maar 8 jaar?? jemig zeg wat een gruwelijk traject!!! nu weer spannende tijden.. sterkte met alles!!

Cis: hoes t met jou?? dank voor je succeswensen! heeft helaas niet gebaat, weer geen enkele zaadcel te vinden. Nu dus echt definitief vastgesteld. Hoewel je denkt dat je nergens op hoopt is het toch wel weer erg heftig allemaal. Negen oktober gaan we naar de uroloog, die gaat dan het zaakje van manlief onder de loep nemen. ben benieuwd wat daar uit komt. Tot die tijd maar weer afwachten..
gelukkig gaan we volgende week eeen weekje naar de zon. heerlijk! even weg van alles! hopelijk geen zwangere dames in de buurt, haha!

veel sterkte en succes voor iedereen!

Hoi Meiden,

Hier weer even ik.
Ik probeer er ook "minder" mee bezig te zijn, maar dat gaat gewoon niet!!
We hebben nu net weer een iui gehad, en was vandaag alweer vanalles aan het zoeken op het net!!
Mijn vent zegt dan steeds, schei toch eens uit, wacht gewoon af!! IK KAN DAT NIET!
Dus inderdaad Mier ik begrijp wat je bedoelt, en voor sommige is het de oplossing, maar ik/wij zijn daar nog niet aan toe.

Maar Mier wat onzettend KLOTEN dat het weer mis is gegaan, ja zo mag ik het wel zeggen hè. Maar 22 ronde alweer..........tjee.
En elke keer denk je weer, op naar de volgende ronde!Bah.

Kleintje, zaad inleveren, dat was het eerste wat wij moesten doen. Dat was zelfs nog bij de huisarts. En we hadden meteen raak, dat was dus mis. Uiteindelijk zijn we meteen verder gegaan in het zkh, nu inmiddels in de privekliniek.

Robin en Esk, het klusje of ja klus weer geklaard, hahaha. Nu hopen dat ie goed is afgewerkt! Ik duim voor jullie.

Sahiton, spannende dagen breken aan, voel je al wat??

Sas, ik ben blij wat van je te lezen!!!
Maar wat een vervelende boodschap. En die wachttijd bij de uroloog, vind je het niet lang duren?
Heb je al wat gehoord over volgende stappen, of hoor je dat allemaal bij de uroloog. En dan moet je zelf nog eens nadenken over hoe ver dat je wil gaan......grenzen al verlegd??
Hoe is het met je man?
Meissie ik denk aan je!!!!!

Zoals ik al zei hebben wij gisteren de iui weer gehad. Deze ronde zonder pregnyl vooraf, alleen op dag 5 na de iui.
Alleen was het zaad deze ronde op zijn slechtst, 500.000 na bewerking!
Dat was wel even een tegenvaller.
Hij heeft al 2 maanden niet gerookt en is erg gezond aan het leven, nou je ziet daar wordt het niet beter van.
De fertiliteitsarts zei, het gaat om de bagage van de zaadjes, niet om de hoeveelheid. Nou ja, ik heb er deze ronde echt geen vertrouwen in, nog 1 x hierna, en dan icsi.
Ik ga er maar vanuit dat het dat uiteindelijk wordt.
2 okt is mijn NOD!!!

Tot snel meiden.

Dikke knuffel vanuit brabant!

Hallo!

Hoi sassie leuk dat je weer iets van je laat horen. Ik begrijp het wel dat je hier niet meer dagelijks komt of reageert. Er zit dus ook een kans in dat jullie icsi gaan doen dan? Maar dan Mese/Tese?? ik ben niet zo thuis in die termen. Of zit ik er helemaal naast.

Vandaag hebben manlief en ik een gesprek gehad in het ziekenhuis over icsi. Mevrouw was echt heel lief en alles stap voor stap uitgelegd. Er komt heel wat bij kijken zeg!pff Ook geleerd hoe ik mezelf een spuitje moet geven.
Maar als alles doorgaat, heb ik ongeveer half oktober de 1e inseminatie. Nu moet mijn ziekenfonds ook nog toestemming geven om dit te mogen doen!! Daar zit ik wel even voor te stressen, want het is nogal kortdag. Heeft één van jullie ook toevallig Zilveren kruis achmea??

Als ik  meer weet horen jullie hiervan natuurlijk!! groetjes

hej hej

Cis: tjee daar doet ie dan zn best voor he, gelijk weer aan de peuk zeker? haha.
500.000 klinkt voor mij als onwaarschijnlijk veel, das weer de andere kant ;)
positief denken haha...
Wel weer spannend, nog 1 keer iui en dan icsi.. toch wel heftig allemaal hoor!! duim voor een goeie iui deze keer!!

Inge: gesprek gehad dus, fijn dat het een leuke vrouw was en dat alles duidelijk is. Hele onderneming dan he.. veel sterkte met alles: voor het goede doel!!
Icsi kan bij ons niet. Mesa/Tese kan evt misschien wel, maar dan moeten ze eerst kijken of er uberhaupt zaad aangemaakt wordt. Als dat   het geval is moeten ze naast het hele traject wat jij door moet lopen van icsi ook nog het zaad uit manlief zn bijbal puncteren en dat bewerken en alles wat daarbij komt kijken. Voor ons gaat dat momenteel even boven onze pet, zeker ivm ons geloof en ook omdat het pas enkele jaren toegepast wordt in nl en ze niet weten wat de risico's op lange termijn zijn. maar wie weet verandert onze mening nog. als je het 'leuk'  vind om naar de kijken is er van alles op internet te vinden.

nou heel verhaal weer uiteindeijk..
slaap lekker voor straks allemaal!

hey meiden,

sassie; jullie gaan ook lekker een weekje naar de zon! heerlijk! lekker even iets anders!
9 oktober onderzoek voor je man! spannend! ziet hij er tegenop?
maar eerst volgende week even lekker genieten met zijn 2en!

cis; de IUI weer achter de rug! hoeveelste was dit jullie?
ga heel hard duimen!

inge; volgende maand ICSI voor jullie! vind je de spuiten zetten eng  of valt het wel mee?

wij moeten nog een paar maanden wachten! in december terug en in januari gaan we ook eindelijk starten met IUI! dan zijn we ook weer 2 jaar bezig!
we hebben nog wel 3 kansen,dus we wachten maar weer af en ga erg veel duimen dat het nog voor januari lukt!

xxx mier

Terug
Bovenaan