Topic voor iedereen die langer dan 1 jaar bezig is en nu in de medische molen stapt of zit...

Cis, ik ga voor je duimen hoor! En je dokter heeft natuurlijk gelijk, het gaat om die ene die het 'm doet, dus als je het zo bekijkt... misschien lukt het deze maand wel. Blijf vertrouwen houden!

Inge, spannend hoor, met al die spuiten en zo. Ik hoop dat het helemaal goed gaat komen voor jullie.

Sassie, blijf vertrouwen houden hoor! Ook voor jullie komt het goed, dat weet ik zeker. Ik kan me voorstellen dat bepaalde dingen boven de pet gaan, maar je moet in ieder geval doen waar je je goed bij voelt. Fijne vakantie ook.

Mier, fijn dat je je weer ietjes beter voelt. Voor je het weet is het vast januari.

Hier zit ik nog steeds te wachten... eerst op m'n ei, dan op de uitslagen... ik begin me nu alweer een beetje zorgen te maken, want stel dat het wel mis is? Ze hebben wel bepaalde dingen gezegd, maar nooit direct of alles goed is. Moeilijk hoor... Nou ja, eerst dat ei maar 's "vangen" :)

Fijn weekend,

Groetejs, Esk

mier succes met het wachten tot januari. Goed om te weten wat ze dan gaan doen maar ja wachten tot dan blijft lastig.

Sassie succes op die negende oktober. Lijkt me zwaar.. ook voor je man.

Esk blijft dus afwachten.. Hou de moed er in al is het moeilijk.

Hier kunnen we ook niets anders doen dan wachten. Wordt daar gek van... Terwijl ik nog niet eens zover in het traject zit als jullie allemaal. Het blijft gewoon iedere keer zo spannend die periode tussen de klusdagen en de NOD. Ik probeer steeds tegen mezelf te  zeggen dat  ik er niet de hele tijd aan moet denken. Maar eerlijk gezegd lukt me dat voor geen meter.

Heb gyn al gevraagd wat er staat te geuren als ook de laatste clomidkuur niet tot een zwangerschap  leidt maar ja daar gaat ie dan niet op in. Ik heb eigen behoefte aan een plan zodat ik weet waar ik aan toe ben zeker gezien ik het idee heb dat het met die Clomid niet gaat lukken. Hebben deze maand  wel 2 eitjes gezien en we hebben geklust maar dat wil blijkbaar nog niet zeggen dat de eisprong goed is geweest. Moet woensdag a.s.s bloed  prikken want dan kunnen ze aan het progresteron zien of die twee eitjes tot een goede eisprong hebben geleid. Afwachten dus.

Kan me best voorstellen dat het je af en toe boven de pet gaat. Volg je eigen gevoel in wat je wel en niet wil en op welk moment je klaar ergens voor bent.  

gr. Robin

He meiden

Hier even een berichtje van mij. Ik reageer hier niet veel aangezien ik hier natuurlijk niet helamaal meer thuis hoor, maar ik wil wel even laten weten dat ik nog steeds meelees en meeleef.

Het is natuurlijk elke maand een teleurstelling, maar geef de moed niet op. Ik heb er ruim 2,5 jaar over gedaan en uiteindelijk een zetje nodig gehad (IUI) waardoor het toch nog lukte.
Ik ken al de goed bedoelde adviezen en zelf nu kreeg ik nog te horen: ach misschien was het hiervoor nog niet je tijd en was het nu ook wel gelukt zonder IUI. Dan denk ik ook: ja vast, 34 rondes lukt het niet en met IUI wel, dat is vast omdat me lijf er opeens klaar voor was. Gewoon onzin, ik heb gewoon een beetje hulp nodig, ondanks dat de dokters niet weten waarom het niet zelf lukt.
Laat je niet uit het veld slaan door goed bedoelde adviezen, leg ze naast je neer en ga gewoon je eigen weg.

Ik heb over een paar dagen (woensdag 24 september) m'n echo, om te kijken of alles goed zit en of het hartje klopt. Volgens mijn berekening ben ik dan 8 weken.
Ik hoop dat jullie me snel allemaal volgen.

Hoi Meiden

Even een kort berichtje van mij, omdat hier ook de meeste meiden van ons oude groepje meeschrijven. Ik ben vorige zondag met 36w 3d bevallen van een gezonde dochter.
Ik heb het verhaal en wat fotos geplaatst bij zwanger zijn onder "zwanger na 8+ rondes".

Iedereen veel succes verder, als ik weer wat meer tijd heb ga ik weer meelezen, maar het is nu zo druk hier.

Groetjes Natalie

hoi

natalie van harte gefeliciteerd!! gelukkig een gezonde dochter. Ik moet je ander vaerhaaltje nog ff lezen. Geniet lekker van je kleine meid, maar dat zal wel lukken denk ik.

Ik moet om de 8 uur een neusspray gebruiken.Dit regelt de hormonen.  Mezelf prikken hoef ik nog niet te doen. Dat begint pas over 2 weken ongeveer. 6 oktober krijg ik een echo om te zien of er geen cystes groeien.
Voor de rest heb ik heel veel gehoord op die dag, maar alles onthouden...ho maar. Je hoort echt een beetje te veel op zo`n dag.
Verder nog geen nieuws te vertellen.

Cis ik herken het een beetje wat je zei. Mn vriend zn zwemmers waren de 1e keer beter dan de 2e keer. Hij is ook gestopt met roken en lette op vitamines enz! Hij zou bijna weer beginnen met roken. haha. Dat gaat dus mooi niet door.
Ik zal voor je duimen en hoop echt dat het raak is. Dit was je 2e iui?

de rest van de meiden succes met onderzoeken, wachten e.d

liefs Inge

Terug
Bovenaan