Topic voor iedereen die langer dan 1 jaar bezig is en nu in de medische molen stapt of zit...

quote: cis79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-09-2008 11:54:15'));

Hoi meiden,

Ik heb het tegenwoordig zo druk dat ik bijna geen tijd heb om te reageren!
Nu dus ook weer, ik mag zo weer gaan werken, bah bah.
Maar goed, ik wilde even laten weten dat het weer erg spannend wordt hier bij mij!!
Ik mag vrijdag een test doen, dus heel spannend.
Er is nog steeds helemaal niets te ontdekken, en ik heb gewoon altijd, echt altijd, ja sorry niet smakelijk, bruine afscheiding, meestal een dag of 4/5 van te voren.
Dit is echt weer niet goed voor de mens, want waarschijnlijk wordt ik gewoon kei voor de gek gehouden.
Het kan ook echt bijna niet, met zo weinig zaad!!!
Dat hou ik maar steeds in mijn achterhoofd, want de hoop kan ineens omslaan hè.

Nou ik hou jullie op de hoogte!

Iedereen heeeeeeel veel succes met alle onderzoeken enz.....
Ik denk aan jullie!

Knuffel uit Brabant

Hoi Cis

Ik duim met je mee, voor een positieve test!
Heb je ook IUI gehad?
Ik wel en ben nu 5 weekjes zwanger!Dus het kan echt wel, zwanger worden met IUI.

Groetjes en hopelijk horen we snel goed nieuws!

Trieske ook uit Brabant

1e IUI zwanger maar miskraam
2e IUI mislukt
3e IUI 5 weekjes zwanger.

Hey dames,
Eindelijk weer even een berichtje van deze kant.
Aanstaande maandag gaan we beginnen met iui nr 8.
Morgen maar weer beginnen met de medicijnen.
( Clomid  , Gonal F en Pregnyl. misschien ook nog de Cetrotide.)
Laat jullie nog wel horen hoe het maandag gegaan is met de follikelmeting.
Ik probeer niet te veel en te vaak te lezen want dan ben ik er teveel mee bezig. (vind ik zelf)

Groetjes Lin1979

Nou, dat was... (...), dat gesprek met de gyn.

Het komt er op neer: bij beiden functioneert alles naar behoren, we hebben officieel het predikaat "onbegrepen onvruchtbaar gekregen" en moeten het nu 6 maanden zelf weer proberen. Daarna gaan we door voor IUI en eventueel daarna voor IVF. Maar nu doen ze dat nog niet omdat de kans dat het ons zelf lukt blijkbaar groter is dan als men nu IUI doet (en daarbij met IUI grotere kans op tweelingen).

*diepe zucht*

Aan de ene kant opluchting (er mankeert ons niets), aan de andere kant MEGA frustratie want er is de afgelopen 15 cyclussen niets gebeurt, waarom in cyclus 16 t/m 21 dan wel?

Bijkomende frust: heb zojuist (fout, fout) een testje gedaan en natuurlijk negatief. Het is nog vroeg (9 DPO), maar toch...

Esk

hoi esk,

zelfde als bij ons dus...
aan 1 kant opgelucht dat alles goed is maar aan de andere kant denk je dan waarom luk het dan niet! ik denk dat ze dan beter iets kleins kunnen vinden wat zo op te lossen is en dat je weet dat het daaraan ligt!
wanneer mogen jullie terugkomen? april?

xxx mier

Nou Mier maar weer afwachten dan...als de wiebeldagen er weer opzitten.

Cis spannend hoor vrijdag testen, ik zal voor je duimen!!!

Esk kan me je dubbele gevoel goed voorstellen. Aan de ene kant fijn dat er bij jullie beiden niets mis is aan de andere kant klinkt een half jaar zelf proberen wel weer heel lang. Ik kan wel troostend zeggen dat het voorbij vliegt maar dat is natuurlijk niet zo. Toch ga ik erg voor jullie duimen dat het in dat half jaar lukt!!!!

Lin niet erg hoor dat je even niet reageerde...het is best lastig om er niet te veel mee bezig te zijn. Ik zou zeggen reageer en lees als je er behoefte aan hebt en zo niet dan is dat toch ook prima. Doe waar je jezelf goed bij voelt!!

Hier een klote dag. Vanmiddag op m'n werk kwamen de rode duivels  !!!!!!!
Had er eigenlijk wel rekening mee gehouden maar het blijft altijd enorm balen. Heb meteen mij husband gemaild en die reageerde gelukkig erg lief. Vond het ook shit.
Baal er zo van dat het me weer zo veel doet. Had me er op ingesteld dat het niet gelukt zou zijn maar ja zolang ik dan niet ongi ben hou ik dan toch hoop. Kortom als het dan weer zo ver is doet het me toch weer pijn.

Nu ben ik enorm aan het twijfelen of ik overmorgen wel weer Clomid zal gaan slikken. Het is de laatste kuur die ik moet doen maar denk nu... Zal ik het eens een maandje zonder proberen??. Moet na deze cyclus dan toch terug naar de Gyn. Heb ook eigenlijk totaal geen idee wat ze dan vervolgens gaan doen. Denk echter niet dat het deze keer wel gaat lukken dus ik moet dan toch de volgende maand een afspraak maken. Bah ik baal echt ontzettend. Voel me ook wel schuldig want dan heb ik net mijn kleine manneke vast en kan ik alleen maar janken... Da's voor hem natuurlijk ook niet leuk maar ik wil zo graag een broertje of zusje voor hem. Is natuurlijk ook niet leuk voor jullie dat ik daar nu over zeur want ik weet dat veel van jullie al enorm blij zouden zijn met één kindje. Sorry maar ik moest het gewoon even van me afschrijven.

Xje Robin

hoi allemaal
 wat een narigheid allemaal...behalve diegene die zwanger is gefeliciteerd...erg leuk geniet ervan...
hier zijn vandaag de rooie duiveltjes ook weer gekomen....erg balen natuulijk...was er ook wel van uit gegaan maar ja toch diep van binnen hoop je wel dat t toch een keertje raak is maar helaas....
gelukkig gaan ze dus in z'huis wel door als alles geod is allen bij esk vind ik t wel raar hoor dat ze nei verder onderzoeken doen..erg frusterend...alsof t nuu wel zou lukken, kan natuurlijk heeeeel goed maar toch...
suc6
xxx

Esk bij ons was ook niets gevonden en wij moesten het ook eerst zelf een tijdje proberen.
Daarna zijn we met IUI begonnen. Wij mochten zelf kiezen of we dat met of zonder hormonen wilden.
Met hormonen heb je meer kans, maar ook meer kans op meerlingen.
Zonder hormonen heb je niet veel meer kans dan dat je zelf probeert, maar ook niet meer kans op meerlingen.
Bij ons is de eerste poging IUI zonder hormonen geslaagd, dus het kan wel.
Geef de moed niet op, jou tijd komt ook nog wel.

Ik vond het ook onzinnig om nog 4 maanden zelf te proberen na de HSG ik dacht ook als  je 28 rondes lang niet zwanger raakt dan zal er heus geen wonder gebeuren in de 4 maanden. Dat was ook zo, maar gelukkig was IUI het zetje dat wij nodig hadden.

Mier1980
28
feb.07 ronde 22
 december terug naar zh ,jan. IUI

Han80/Hanneke
28  
 jan. '07
Zwanger!  

Esk30/Esk
31  
aug. '07/ronde 14  
Wachten op NOD voor afspraak HSG

Danielle1984
24  
 juli '06
1e IUI  

Inge82
26  
jan. '07  
12 september intake ICSI  

MarvdBe
 23
2005  
Wachten op oproep TESE  

lin 1979
28  
2005  
IUI 7  

Tjoller
28  
apr. '07  
25-09 bellen voor start onderzoeken                                                        

Patje1981                      
27
okt.'07        
gestart met Clomid en Provera                                        

Deedee1973
34
jan. '06
ZWANGER!!! Uitgerekend 5 mei 2009

Sassie83
24
apr. '07
Wachten op 2e zaadonderzoek

deessie
24
2005
Rust ivm overstap ziekenhuis

sahiton
33
13
ZWANGER

Cis79
29
ronde 16
NOD 2 Okt!!!

poeh1980
28
jan 2006
8 sept     MRI   !!!!!!!!!! 13.45

Joke
26
ronde 12
4 sept. naar gyn. (eerste keer

Wietske       38 jaar, ronde 16, 8 sept naar gyn voor follikelmeting voor 3e iui
Haily                28jaar,  april 2007, januarie terug naar gyn

Hallo ik ben Haily.Sommige van jullie herkennen me waarschijnlijk nog wel van een ander forum. Ben 27, woon in Gelderland, (aan de rand  van Noord-Brabant).
Zaadonderzoek was matig. Bij geen verder afwijkingen zou het IUI worden.
 Nou, mooi niet. Ook wij zijn in de wacht gezet, tot januari uiteindelijk na wat onderhandelen.
Net terug van 3 weken heerlijke vakantie in Portugal en Madeira. Alles even lekker kunnen vergeten, maar nu komt de spanning toch weer terug...
 Gespannen borsten, jeukende tepels, opgezette darmen, misselijk, 2 dagen spotting(dag 5 en 6 na eisprong). Dit heb ik alleen al 3 x eerder gehad op dezelfde manier. Meer dan enkele dagen overtijd is nooit gelukt en een duidelijk positieve test hebben we nooit gehad.
Toen ik dit bij de gyn ter sprake bracht en vroeg of het aan de innesteling kon liggen, kreeg ik als antwoord dat dat zou kunnen. Onderzoeken hierop heeft echter geen zin, want ze kunnen er niets aan doen als hier een probleem zou zitten. HEEL OPBEUREND!
Ben blij hier meer herkenbare verhalen en bekenden te zien!

Groetjes Haily

Terug
Bovenaan