Topic voor iedereen die langer dan 1 jaar bezig is en nu in de medische molen stapt of zit...

Hoi,

Ik wil me graag ook teoveogen op dit forum
Ik ben nieuw hier, dus ik zal me even voorstellen, ik ben een jogne meid van 22 en kom uit gelderland. Wij zijn nu ong 1,5 bezig om zwanger te worden. Hebben in aug. 2007 een miskraam gehad. Kwam er ook pas na 2 maanden achter dat ik zwanger was, testen thuis waren telken negatief. Dus wij hadden goede hoop dat t weer snel zou lukken maar dit is helaas niet het geval. Volgens de huisarst heeft mn vriend weinig zaad en heeft ons doorgestuurd naar het ziekenhuis. Daar vonden ze het wel meevallen. Maar goed, dat maakt niet uit want ondertussen zijn we nog niet zwanger. Heb 1sept intake gehad en omdat ik toen net ongesteld was moest ik om de zoveel dagen naar het ziekenhuis voor een cyclusanalyse/samenlevingsteset. Moet eind deze maand ongie worden dus t is nog ff spannend.
Ik vind t wel fijn dat er een forum hierover is want ik heb soms het idee dat wij de enige zijn die niet zwanger kunnen worden, al weet ik dat dat niet zo is maar op t moment is 90% om me heen zwanger en dat is zwaar frusterend dat t dan zo lang moet duren..Maar als ik hier alles lees stelt t me wel weer gerust dat zij niet de enige zijn en het is wel fijn om te lezen wat er allemaal mogelijk is.
liefs

He meiden,

Als eerste Sahiton, wat een super nieuws zeg!!
Van harte gefeliciteerd.
Ga nu maar eens eindelijk genieten!

Wietske hoe is het met jou?
We zaten ongeveer gelijk met de IUI. Je hebt er nu dus ook een week opzitten met wachten.

Ooh shit meiden, ik moet gaan zwemmen om 19:15 uur, en zie dat ik nog maar weinig tijd heb!!
Morgen probeer ik het nog effe.

Succes allemaal!!!!

Mier1980
28
feb.07 ronde 22
 december terug naar zh ,jan. IUI

Han80/Hanneke
28  
 jan. '07
Zwanger!  

Esk30/Esk
31  
aug. '07/ronde 14  
Wachten op NOD voor afspraak HSG

Danielle1984
24  
 juli '06
1e IUI  

Inge82
26  
jan. '07  
12 september intake ICSI  

MarvdBe
 23
2005  
Wachten op oproep TESE  

lin 1979
28  
2005  
IUI 7  

Tjoller
28  
apr. '07  
1e afspraak 26-8                                                                                      

Patje1981                      
27
okt.'07        
gestart met Clomid en Provera                                        

Deedee1973
34
jan. '06
ZWANGER!!! Uitgerekend 5 mei 2009

Sassie83
24
apr. '07
Wachten op 2e zaadonderzoek

deessie
24
2005
Rust ivm overstap ziekenhuis

sahiton
33
13
26-9  gyn nod 22-9

Cis79
29
ronde 16
NOD 2 Okt!!!

poeh1980
28
jan 2006
8 sept     MRI   !!!!!!!!!! 13.45

Joke
26
ronde 12
4 sept. naar gyn. (eerste keer

Wietske       38 jaar, ronde 16, 8 sept naar gyn voor follikelmeting voor 3e iui

Hoi Meiden,

Ik wil even mijn frustraties kwijt. Na het bezoek aan de fertiliteitsverpleegkundige vorige maand was het afwachten wanneer ik ongi zou worden voor de verdere onderzoeken. Op zich positief omdat er meer duidelijkheid gaat komen.
Maar vorige week dacht ik vanwege pijnlijke tepels dat ik misschien wel het kleine kansje te pakken had en misschien wel zwanger zou zijn.
Maar je raad het al, het was loos alarm. Gisteren beetje ongi en vandaag in volle hevigheid aanwezig met hoofpijn. Ben er dus flink humeurig van. Maar ja nu gaan we maar bellen om alle onderzoeken in volle gang te zetten, nieuwe hoop !!!

Maar nu werd ik vanmiddag gebeld door een van mijn beste vriendinnen en die had goed nieuws. Ze is zwanger. Echt heel tof voor haar maar uitgerekend vandaag het te horen valt me erg zwaar. Ik gun het haar enorm maar de werkelijkheid voor mij is wel zwaar vandaag. Vooral nu mijn man door de weeks niet thuis is. Hoop vanavond even te spuien en te janken.Bleehh wat een rotdag.

Morgen ga ik er weer voor. Ga zo maar voor de tv hangen en niksen.

Dee Dee, hoe was je echo ???

Sahiton, ik wil je van harte gefeliciteren, gun het je enorm.

Iedereen succes, sorry voor het negatieve verhaal maar wel fijn het even kwijt te zijn.

Mier1980
28
feb.07 ronde 22
 december terug naar zh ,jan. IUI

Han80/Hanneke
28  
 jan. '07
Zwanger!  

Esk30/Esk
31  
aug. '07/ronde 14  
Wachten op NOD voor afspraak HSG

Danielle1984
24  
 juli '06
1e IUI  

Inge82
26  
jan. '07  
12 september intake ICSI  

MarvdBe
 23
2005  
Wachten op oproep TESE  

lin 1979
28  
2005  
IUI 7  

Tjoller
28  
apr. '07  
25-09 bellen voor start onderzoeken                                                        

Patje1981                      
27
okt.'07        
gestart met Clomid en Provera                                        

Deedee1973
34
jan. '06
ZWANGER!!! Uitgerekend 5 mei 2009

Sassie83
24
apr. '07
Wachten op 2e zaadonderzoek

deessie
24
2005
Rust ivm overstap ziekenhuis

sahiton
33
13
ZWANGER

Cis79
29
ronde 16
NOD 2 Okt!!!

poeh1980
28
jan 2006
8 sept     MRI   !!!!!!!!!! 13.45

Joke
26
ronde 12
4 sept. naar gyn. (eerste keer

Wietske       38 jaar, ronde 16, 8 sept naar gyn voor follikelmeting voor 3e iui

Sahiton GEFELICITEERD ik zag een klein berichtje dat je zwanger bent.

Vandaag de echo gehad en alles is goed!
Het was echt heel leuk om het  hartje te zien kloppen. Het leek meer op knipperen.
De kleine is 15,3 mm en daarmee schatte ze me op 8 weken en 1 dag. Dat klopt precies met wat ik zelf dacht!
We mogen nu een afspraak gaan maken met de verloskundige en verder wordt deze zwangerschap dus behandeld net als een zwangerschap die zonder hulp tot stand is gekomen.
Ik was best zenuwachtig, maar alles is gelukkig helemaal goed!

Succes meiden, ik blijf mee lezen en meeleven.
Ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger raken.

He Tjoller,

Je hoeft je echt niet te verontschuldigen!
Iedereen heeft wel van die dagen erbij. Ik had het zondg en maandag heel erg.
Twee hele goede vriendinnen zijn nu ook weer allebei zwanger van hun 2e.
Bij de vorige zwangerschap waren wij al bezig, en waren hun ook beide zwanger. Natuurlijk leuke dingen kopen samen, voorbereidingen treffen enzo. En dat begint nu weer van voren af aan!!! Ik zie er zo tegenop.
Dat zijn gewoon van die dingen die je humeur heel erg kunnen verpesten, en al helemaal op de dag dat het bij je zelf weer mis is.
En ja mannetje niet thuis, dat is inderdaad ook vervelend.
Nou kom gerust hier spuien hoor, daar zijn we toch ook voor!
Nou, veel sterkte en hangse voor de tv

Dikke knuffel
Cizzzz

ps. Doosie welkom, gezellig dat je mee kletst!

Sahiton wat gaaf voor je van harte gefeliciteerd!

Tjoller je hoeft je niet te verontschuldigen. Ik heb ook regelmatig van die dagen. in de afgelopen maand van 3 mensen te horen gekregen dat ze zwanger zijn van de tweede. Ik ben heel blij voor ze maar bij ons is de wens voor een tweede ook heel groot en dat lukt nu dus voor geen meter. Dus volgende keer weer gewoon hier je baal bercihtje schrijven want daar zijn we voor!!!

Ik ben hier nu aan het wachten. Ik kan vandaag bellen voor de bloeduitslag om te zien of ik een geode eisprong heb gehad. Maandag is m'n NOD maar ik geloof niet dat er veel gaande is want ik voel helemaal niks. Zal dus wel gewoon ongesteld worden maandag. Dan kan ik woensdag beginnen met mijn laatste keer Clomid slikken. Heb dan 6 rondes met Clomid gehad.

Esk hoe is de stand van zaken bij jouw?? Ook aan het wachten nu??

Mier hoe voel jij je nu. Valt het wachtenh tot januari je zwaar?

gr. Robin

Dag allemaal,

Tijdje alweer niet gereageerd, maar lees wel trouw mee... heb gewoon soms niet echt zin om te schrijven.

Sahiton, van harte gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschap.

Tjoller, gewoon klagen hoor, doen we allemaal en daar is zo'n forum gewoon voor. Gaat het alweer beter?

Cis, ik kan me je gevoel helemaal voorstellen. Dat is gewoon moeilijk als mensen om je heen zwanger raken (en al voor de tweedekeer in de periode dat jij er graag 1 had willen hebben).

Robin, hoe was je eisprong geweest (je zal het misschien nu al weten) en wat gaat er gebeuren als je nu ongesteld wordt?   Ga je dan voor IUI of andere medicijnen?

Mier, tijdje niets gehoord, alles goed?

Alle andere meiden, hoe gaat het met jullie?

Doossie, van harte welkom (en dat geldt ook voor alle anderen die ik eventueel gemist heb).

Hier gaat het goed. Ik ben een stuk rustiger. Heb wel regelmatig buikpijn de laatste tijd en krijg daar dan een beetje hoop van, maar probeer het niet te hebben...anders valt het zo tegen. M'n ei was erg laat deze ronde dus kan eigenlijk niet echt zeggen wanneer ik m'n NOD heb. Ik ga maar uit van 4 oktober, da's best ruim. Zaterdagochtend zou ik dan van mezelf mogen testen, als ik daar dus aan toekom. Ik speel nog even met het idee om dinsdagochtend te testen voordat ik naar de gyn moet voor de uitslagen, maar dat is dan wel erg vroeg en   bij negatieve test weet ik toch niets. Maar het zou zo leuk zijn om zoiets te kunnen melden in het ziekenhuis...nou ja, afwachten dus.

Iedereen alvast een goed weekend gewenst!

Groetjes, Esk

Terug
Bovenaan