Topic voor iedereen die langer dan 1 jaar bezig is en nu in de medische molen stapt of zit...

Ciz, nee!!! niet weer, he. je had zo'n goede hoop deze keer. Ik zie dat je ook 2 dagen overtijd was...dan krijg je alleen maar extra hoop, he. Weet je, ik vraag me   al heel lang af wat je nu echt voelt als je zwanger bent. dan weet je tenminste wat je zou kunnen voelen en of dat wat je voelt zou kunnen passen bij een zwangerschap. Zou het bij een tweede anders zijn?
Heel veel sterkte en als je wilt spuien, je bent welkom!

Cindy, jou zit het allemaal ook niet mee, he. Dat ze daar zo lakoniek over kunnen doen, zeg. Bah! IWant zo schiet het natuurlijk nooit op!
In welke ziekenhuis loop je, als ik mag vragen. Ik moet zeggen dat ik ook al wel wat rare en inefficiente  dingen heb meegemaakt in het ziekenhuis, helaas.

Nick/naam
lft.
hoe lang?
Status
NOD datum

Mier1980
28
feb.07 ronde 22
 december terug naar zh ,jan. IUI

Han80/Hanneke
28  
 jan. '07
Zwanger!  

Esk30/Esk
31  
aug. '07  
Op eigen kracht tot maart (!) 2009
5 okt

Danielle1984
24  
 juli '06
1e IUI  

Inge82
26  
jan. '07  
6 okt echo

MarvdBe
 23
2005  
TESE 11-11

lin 1979
28  
2005  
IUI 7  

Tjoller
28  
apr. '07  
07-10 inwendige echo (groei eitjes)                                                      

Patje1981                      
27
okt.'07        
gestart met Clomid en Provera                                        

Deedee1973
34
jan. '06
ZWANGER!!! Uitgerekend 5 mei 2009

Sassie83
24
apr. '07
Wachten op 2e zaadonderzoek

deessie
24
2005
Rust ivm overstap ziekenhuis

sahiton
33
13
ZWANGER

Cis79
2        9
ronde 16
NOD 2 Okt!!!

poeh1980
28
jan 2006
Na deze ronde IUI?
5 okt

Joke
26
ronde 12
4 sept. naar gyn. (eerste keer

Wietske
38
ronde 16
8 sept gyn follikelmeting IUI 3

Haily
28
april 2007
Januari terug naar gyn

Robin
26

6e ronde Clomid
2 nov

Ik heb m'n NOD ergens tussen nu en woensdag, denk ik  (ik ben m'n RD-datum vergeten....het was op vakantie en ik ben er daarna absoluut niet meer mee  bezig geweest...Temp was deze maand ook plots hoog.  Ik dacht laat ik weer eens meten want m'n borsten zijn weer opgezet...gelukkig wel 'geklust', maar deze keer eens niet voor 'de moet'). Ben benieuwd..spotting is opgehouden, maar dat was ook veel te vroeg voor RD's,  wat misselijk ben ik ook, maar welke maand onderhand niet....    buik is opgezet en darmen zijn van slag...
We   zullen wel weer zien.

Liefs, Haily

Hey Cindy

Ik hoop dat je jezelf er een beetje doorheen slaat!
En als je je niet prettig voelt in het ziekenhuis waar je nu loopt, zou ik als ik jou was gewoon een ander ziekenhuis zoeken.

Ik weet niet in welk ziekenhuis dat je onder behandeling bent, en of er een ander ziekenhuis in de buurt is maar ik zou gewoon eens gaan informeren,en tegen je arts zeggen dat je de assistente niet zo vriendelijk vond.

Ik heb ook een nare ervaring gehad in het ziekenhuis bij ons in Breda, maar toen heb ik er gewoon iets van gezegd en dan hebben ze toen rekening mee gehouden.

Gewoon doe want jij moet je prettig voelen.

Groetjes van Trieske

1 IUI zwanger maar miskraam.
2 IUI mislukt
3 IUI   nu 5 weken zwanger

he trieske,

allereerst gefeliciteerd dat je al zwanger bent! super gewoon!
ik wist niet dat je van ziekenhuis kon wisselen is in ieder geval iets om over na te denken dank je wel!
ik heb gelukkig veel steun aan mn vriend dus dat is half verdriet gelukkig. ik zit nu in heerlen in behandeling maar zou idd natuurlijk naar maastricht kunnen gaan is ook in de buurt en staat missxchien zelfs hoger aangeschreven met iui en ivf. bedankt voor de tip ik ga het in ieder geval overleggen met mn vriend hoe die erover denkt. ik wens je een hele fijne zwangerschap toe en voor diegene waar het ook nog niet bij gelukt is KOP OP het komt wel goed hele dikke kus cindy

AAAAH Cis Wat Balen zeg!!! Het is en blijft gewoon niet eerlijk. Veel sterkte meid!!

Petra weet jij al meer...

Cindy Ik zou als ik jou was snel proberen over te stappen naar Maastricht!! Heb daar veel super goede verhalen over gehoord en als het bij ons deze maand niet lukt ben ik ook van plan me naar Maastricht te laten doorverwijzen. Wij krijgen nu namelijk ook niet echt een duidelijk plan van aanpak en daar wordt ik behoorlijk moedeloos van. Ligt misschien ook wel aan de hormonen die ik slik maar toch vrienden van ons zijn   nu ook in Maastricht en worden daar veel beter geholpen.

Esk hoe is het... Valt het wachten zwaar

X Robin

hallo,

we gaan morgenvroeg meteen een afspraak maken bij de huisartst het verhaal uitleggen en vragen of die ons kan doorverwijzen naar maastricht in plaats van in heerlen onder behandeling te blijven! heel erg bedankt en begin weer wat moed erin te krijgen gelukkig  dikke kus cindy

Hoi Hoi,

Ik ben nice en ben nu 11 rondes bezig voor mijn tweede kindje,ik ben al bij de huisarts geweest en we hebben het zaad ingeleverd van manlief,de artsen verwachten dat het heel slecht is aangezien mijn man de ziekte van chrohn heeft en polippen in zijn darmen.We krijgen dinsdag de uitslag is het slecht dan komen we in aanmerking voor spoed icsi aangezien mijn man dus kanker heeft en ook over de 40 jaar is,ik ben zelf in de twintig en aan mij ligt het niet zover ze weten.Ik vind het heel spannend allemaal en ben ook benieuwd naar jullie ervaringen en natuurlijk zal ik laten weten als het zover is om te starten.

groetjes, Nice

ben zoals gezegd vandaag bij de huisartst geweest en die heeft een aangetekende brief geschreven van dat dat geen manier van doen is aangezien die periode voor een stel al moeilijk genoeg is. hij heeft me terug gestuurd om het daar ook uit te leggen   en te vertellen wat er gebeurt is dus heb ik net een brief geschreven van wat er allemaal mis is gegaan.
de huisartst zegd en als dat eenmaal is opgelost kan je als je wilt nog altijd naar een ander ziekenuis gaan want dat is je vrijheid die je hebt , maar je moet het daar wel melden zodat de gynicoloog er van af weet hoe die assistentes met de mensen omgaan. dus dat ga ik 15 oktober maar doen.
ik heb er niet veel vertrouwen in eerlijk gezegd maar als dat de raad van mijn huisartst is doe ik dat maar. voor mij is het meer van weer een maand onnodig verloren gegaan , maar jah wat doe je eraan he. dus na 15 oktober weet ik weer meer van wat er nu gaat gebeuren. die maand moeten we dan ook maar weer door kunnen komen toch  ?

veel liefs cindy

Terug
Bovenaan