Topic voor iedereen die langer dan 1 jaar bezig is en nu in de medische molen stapt of zit...

sassie dat zou nog geweldig zijn als ze zo  n operatie nog kunnen doen toch!

hier ook even weer niet geweest maar ben vorige week woensdag ,,flink ziek,, geworden en heb nu zware medicatie gekregen! prednison en zelitrex! dit kan wel een half jaar jaar gaan duren dus zal hier niet meer zo vaak zijn want mag nu toch niet zwanger worden!
hoe kan alles tegenzitten he!!!

succes iedereen!

xxx mier

Jeeeeeeetje mier, dat meen je niet!!!!!!!!!
ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen....
wat een kl*tezooi zeg, heb er geen andere woorden voor..
veel sterkte en hopelijk voel je je snel beter en duurt de kuur  korter dan verwacht.....
wat een toestand zeg... heb echt met je te doen,...

Joke: dat duurt idd wel erg lang ja.. De laborant zei tegen ons dat het twee dagen duurde. Maar ja, dan moet de gyn natuurlijk ook wel tijd hebben.ALs die vol zit kan het even duren ja. Telefonisch mag het eigenlijk niet doorgegeven worden, zeker niet door de assistente, hooguit door de gyn zelf, die mag het wel (zei die van ons tenminste)
Niet meteen van uitgaan dat het mis is hoor, door die ellendige burocratie duren dingen veeeel langer dan nodig..
maar ik kan me wel voorstellen dat je hiervan de kriebels krijgt.. en wachten maar weer..

hoi hoi

ff snel een update:
Ik  heb dus afgelopen donderdag mn eerste gonal f prik gehad. Dat viel reuze mee. Alleen toen ik thuis was, moest ik ineens huilen om niks?! Het werd me ineens een beetje veel ofzo. ik hoop dat dat de werking was van die hormonen. Op me werk vroeg mn leidinggevende hoe het was...ja hoor weer huilen! jeetje! En gelukkig is het tot nu toe bij die 2 keer gebleven.

Vrijdag moest ik het zelf  prikken onder toezicht van zuster, ook dit ging goed. Zelf prikken valt heel erg mee. Dus nu moet ik elke dag prikken.
Straks krijg ik weer een inwendige echo en bloed prikken. (alweer) Tot nu toe valt het me wel mee. Dat was ff kort, maar ik moet er weer vandoor. Kom vanavond misschien nog ff kijken.

doei!

Jeetje Mier dit meen je niet!!!! Heel veel sterkte en ik hoop voor je dat het tocfh maar geen half jaar gaat duren....liever korter.

Inge wat goed zeg dat het zelf prikken je meevalt! Ach ja en dat huilen dat zijn vast en zeker de hormonen. Het lukt ook gewoon niet altijed om sterk te blijven!!! Het is toch alleen maar goed  om het er af en toe uit  te gooien. Hoe reageerde je  baas eigenlijk?? Is wel fijn als ze begrip voor de zaak hebben.

Sassie er is dus  nog hoop!!! Een kleine kans is toch een kans!!! Zou dat een zware operatie zijn?  Wanneer hoor je meer??

gr. Kirs

Hai,

Ik heb even een reactie voor Cindy582.

In mijn natuurlijke cyclus had ik ook niet altijd een eisprong en als ik wel een eisprong had dan was dat ook pas na dag 21. Gelukkig was in mijn geval het ziekenhuis wel goed. Ik heb dat toen een paar maanden bijgehouden en toen schreef de gyn mij clomid voor. Eerst een dosis van 50 en dat werkte niet goed en vervolgens verhoogd naar 100 en vanaf dat moment had ik een cyclus uit het boekje, 28 dagen en mijn eisprong rond dag 14. We zijn toen met IUI begonnen met die Clomid 100 en pregnyl en bij de 4e IUI ben ik zwanger geraakt en dat is allemaal goed gegaan. Ik ben nu 28 weken zwanger. We hebben er in totaal 28 rondes over gedaan want ik ben in januari 2006 met de pil gestopt.

Het is dus heel belangrijk dat je een ziekenhuis hebt die je serieus neemt en er zijn mensen die hetzelfde met de cyclus hebben en daar zijn ook oplossingen voor.

Veel succes iedereen en ik duim voor jullie allemaal.

Veel liefs
Nataly

sassie en robin bedankt voor jullie reacties!
het gaat gelukkig al een stuk beter! prednison slaat goed aan.
morgen moet ik op controle komen bij de neuroloog en ga vragen hoe het zit als ik nu toch zwanger wordt!
afgelopen zaterdag ben ik weer ongesteld geworden,dit x was het eigenlijk wel een opluchting vanwege de zware medicatie!
op naar de 23e  ronde!

xxx mier

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

Nick/naam
lft.
hoe lang?
Status
NOD datum

Mier1980
28
feb.07 ronde 23
 december terug naar het ziekenhuis
januari starten met IUI
7 nov.

Han80/Hanneke
28  
 jan. '07
Zwanger!  

Esk30/Esk
31  
aug. '07  
Op eigen kracht tot maart (!) 2009
4 nov

Danielle1984
24  
 juli '06
1e IUI  

Inge82
26  
jan. '07  
6 okt echo

MarvdBe
 23
2005  
TESE 11-11

lin 1979
28  
2005  
IUI 7  

Tjoller
28  
apr. '07  
07-10 inwendige echo (groei eitjes)                                                      

Patje1981                      
27
okt.'07        
gestart met Clomid en Provera                                        

Deedee1973
34
jan. '06
ZWANGER!!! Uitgerekend 5 mei 2009

Sassie83
24
apr. '07
Wachten op 2e zaadonderzoek

deessie
24
2005
Rust ivm overstap ziekenhuis

sahiton
33
13
ZWANGER

Cis79
2        9
ronde 16
NOD 2 Okt!!!

poeh1980
28
jan 2006
Na deze ronde IUI?
5 okt

Joke
26
ronde 12
4 sept. naar gyn. (eerste keer

Wietske
38
ronde 16
8 sept gyn follikelmeting IUI 3

Haily
28
april 2007
Januari terug naar gyn

Robin
26

6e ronde Clomid
2 nov

Doossie
22
maart '07
3 november uitslagen

Hoi Meiden,

Ik heb even niet meer gereageerd, ik probeer er even wat minder mee bezig te zijn. Maaaaaar als ik op internet zit, dan wil ik toch wel even alles lezen. Het is zo moeilijk om er minder mee bezig te zijn!!!
Even een update:
Nadat het de laatste keer mis was, zat ik er echt even doorheen.
Nu gaan we weer op voor de volgende ronde, (nr. 18) , vrijdag hebben we weer een IUI!! Dus weer spannend.
Het wordt de 4e IUI. Ze willen het 4 tot 6 keer doen, maar daar hebben wij ook wat in te zeggen. We hebben nu samen besloten om dit jaar nog maar even af te maken, dan hebben we de 6x gehaald, en dan in het nieuwe jaar ICSI te gaan doen. Maar oooooooohhhhhhhh wat hoop ik dat het niet nodig is.

Nou meiden, ik lees mee, maar reageer minder. Hopelijk begrijpen jullie dat.
Vergeet niet dat ik heeeel veeeeeel aan jullie denk.

Nog Sas, veel succes met de onderzoeken verder. Gaat dat snel plaats vinden???

Inge, spannend voor jullie, hou ons op de hoogte. Ik ben erg beniewd hoe zoiets allemaal verloopt!!!

Tot snel meiden............

Nick/naam
lft.
hoe lang?
Status
NOD datum

Mier1980
28
feb.07 ronde 23
 december terug naar het ziekenhuis
januari starten met IUI
7 nov.

Han80/Hanneke
28  
 jan. '07
Zwanger!  

Esk30/Esk
31  
aug. '07  
Op eigen kracht tot maart (!) 2009
4 nov

Danielle1984
24  
 juli '06
1e IUI  

Inge82
26  
jan. '07  
6 okt echo

MarvdBe
 23
2005  
TESE 11-11

lin 1979
28  
2005  
IUI 7  

Tjoller
28  
apr. '07  
07-10 inwendige echo (groei eitjes)                                                      

Patje1981                      
27
okt.'07        
gestart met Clomid en Provera                                        

Deedee1973
34
jan. '06
ZWANGER!!! Uitgerekend 5 mei 2009

Sassie83
24
apr. '07
Wachten op 2e zaadonderzoek