Topic voor iedereen die langer dan 1 jaar bezig is en nu in de medische molen stapt of zit...

hoi...
Nou nog een poging..kon gistr geen berichtjes posten...heel gek..
Zou iemand mij misschien aan die lijst kunnen toevoegen aangezien ik daar niet zo handig mee ben??zoja; 22jaar vanaf maart 2007 bezig, 3nov naar ziekenhuis om de uitslagen van cylcusanalyse bespreken, 30-9 ongesteld geworden..
HOpelijk komen er snel meer zwangerschappen op de lijst te staan....dat zal wel super zijn natuurlijk
@petra, weet je al meer...wel spannendhoor...en frusterend dat wachten
@haily, grappig die site..heb gelijk ff gecheckt...maar mijn vruchtbare periode en de kosmobiologische lopen tzelfde...heel gek...terwijl je niets over je cyclus in hoefde te vullen
@cis heel veel sterkte weer de komende tijd....kop op
@cindy, wat een gedoe zeg met het ziekenhuid...t makelijkst is gelijk naar ander ziekenhuis te gaan...tis maar de vraag of ze je nu wel serieus nemen, en t zijn weer een aantal pogingen zeg maar die je aan je voorbij moet laten gaan, door hun..erg k*t
en de rest ook weer veel sterkte de komende tijd...
t komt hopelijk allemaal goed...we gaan er gewoon voor dat we dat lijstje allemaal op zwanger kunnen zetten..
kus en knuf

Hey dames daar ben ik weer.

Vandaag voor de tweede keer naar het ziekenhuis geweest.
Nu zaten er drie goeie eitjes dus we gaan vrijdag voor de insemenatie.
Vanavond eerst de Pregnyl maar weer eens spuiten.
Nu maar hopen op een goede afloop.

Groetjes Lin

Nick/naam
lft.
hoe lang?
Status
NOD datum

Mier1980
28
feb.07 ronde 22
 december terug naar zh ,jan. IUI

Han80/Hanneke
28  
 jan. '07
Zwanger!  

Esk30/Esk
31  
aug. '07  
Op eigen kracht tot maart (!) 2009
4 nov

Danielle1984
24  
 juli '06
1e IUI  

Inge82
26  
jan. '07  
6 okt echo

MarvdBe
 23
2005  
TESE 11-11

lin 1979
28  
2005  
IUI 7  

Tjoller
28  
apr. '07  
07-10 inwendige echo (groei eitjes)                                                      

Patje1981                      
27
okt.'07        
gestart met Clomid en Provera                                        

Deedee1973
34
jan. '06
ZWANGER!!! Uitgerekend 5 mei 2009

Sassie83
24
apr. '07
Wachten op 2e zaadonderzoek

deessie
24
2005
Rust ivm overstap ziekenhuis

sahiton
33
13
ZWANGER

Cis79
2        9
ronde 16
NOD 2 Okt!!!

poeh1980
28
jan 2006
Na deze ronde IUI?
5 okt

Joke
26
ronde 12
4 sept. naar gyn. (eerste keer

Wietske
38
ronde 16
8 sept gyn follikelmeting IUI 3

Haily
28
april 2007
Januari terug naar gyn

Robin
26

6e ronde Clomid
2 nov

Doossie
22
maart '07
3 november uitslagen

Hallo allemaal,

Allereerst, Cis, wat ongelooflijk balen! Ik weet hoe je je voelt, kop op hoor!

Verder even een kort berichtje van mij. Ik lees nog wel mee, maar probeer wat minder te reageren. Ik merk dat ik er teveel mee bezig ben en dat het neigt naar een obsessie. Dat lijkt me niet goed, dus probeer ik wat minder fora te checken (hoewel dat een geheel andere verslaving is) en er gewoon wat relaxter mee om te gaan. Dus niet zoveel reageren en zo. Ik lees uiteraard wel mee (maar niet dagelijks) en als ik zin heb om te reageren dan doe ik dat uiteraard, maar eerst maar 's proberen om er niet iedere minuut mee bezig te zijn.

Liefs, Esk

hallo,

aangezien onze poging helemaal mislukt is zoals ik al vertelde door die idioten ben ik aan het denken om voor iui te gaan met medicijnen, nu hebben ze het willen doen zonder aangezien ik een normale cyclus zou hebben.
nu is mijn vraag wat kosten de medicijnen per cyclus aangezien mijn zorgverzekering ze niet doet vergoeden?
had vandaag een hele rotte dag hele dag ermee bezig en dan net vandaag zie je overal moeders met kinderwagens lopen  niet dat ik het die mensen niet gun ik gun het ze van harte , maar toch ik heb gewoon heeel vaak   dat jaloerse gevoel van waarom hun wel en ik niet ? dat is een vraag waar ik maar niet vanaf zie te komen en ik haat het gewoon dat iik dat heb. ba vreselijk :(

maar goed heb gewoon even een baaldag en hoop dat het met de rest gewoon wat beter/goed gaat voor zover als dat kan dan (voor diegene waar het ook niet bij lukt).
veel liefs cindy

Hoi meiden..

Ben weer terug van vakantie, even lekker bijgetankt. Trok het slecht voor de vakantie, maar nu weer oke.
Vandaag spannende dag, gaan voor het eerst naar de uroloog, kijken of hij de oorzaak kan achterhalen waarom er geen zaad is. SPANNEND!!

Haily, fijn weer van je te horen, ik duim voor een goede afloop deze ronde!, Klinkt goed allemaal, maar daar zijn we al meer ingetrapt bij jou he... hoop deze keer dat het wel goed zit!!

Cis: Tjee.. trek je het alleaal nog een beetje?? dikke knuf...

Esk, heb op andere forum op je gerageerd!

Mier, nog even, dan voor jullie ook weer actie in de tent!

de rest weer allemaal veel succes!!!

Hi Ladies,

@ cindy wat een gedoe zeg. HEb geen idee wat de medicijnen kosten. Ik heb de Clomid tot nu toe vergoed gekregen. Zou gewoon eens telefonisch contact opnemen met Maastricht wellicht kun je gewoon een afspraak maken bij de Gyn. Het ziekenhuis in Heerlen is verplicht jou je dossier te geven als je dat wil hebben. Je kan dan in Maastricht laten zien wat ze in Heerlen allemaal wel en niet hebben gedaan.

@ Esk Ik begrijp je goed hoor. Heb zelf ook niet meer iedere dag gekeken. Als je echt wel weer iets kwijt wil weet je ons te vinden.

@ sassie... Lekker bij gekomen van de vakantie?? En heb je de uitslag al??

@Cis Hoe gaat het nu??

@ petra weet jij al meer????

Hier verder alles rustig. Voor de laatste keer Clomid geslikt en de klusdagen staan bijna voor de deur.

Hou jullie allemaal taai en ik hoop dat er een aantal snel succes gaan boeken want jullie verdienen het allemaal!!!

X Robin

nou we zijn nog niet echt veel wijzer geworden.. volgs uroloog zit alles er op en eraan bij uroloog, das alweer heel wat...
Moeten nu naar het erasmus voor een punctie/biopsie om te kijken of er wel zaad aangemaakt wordt. Als dit het geval is dan kijken ze met contrastvloeistof of de boel doorgankelijk is, als dat zo is hebben we nog kans op een operatie en daar gaan we voor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! klein kansje maar hoor, maar na zoveel pech zou goed nieuws ook wel eens leuk zijn......

succes met klussen robin!

hallo

ik heb even een vraagje.

Toen jullie het zaad hebben laten controleren van jullie man/vriend, hoelang hebben jullie toen op de uitslag moeten wachten? Moesten jullie zelf bellen of werden jullie gebeld?

Mijn man heeft 1 okt zijn potje ingeleverd. vandaag zelf maar eens gebeld voor de uitslag. Toen we bij de gyn waren zei hij dat de assistente het zou zeggen en wanneer het niet goed dat hij ons zou bellen. Nu na 1 1/2 week zelf maar eens gebeld en de assistent wou niets zeggen.

ik denk zelf dus nu dat het niet goed is. maar de gyn belt ons pas vrijdag terug eerder kon hij niet.........  

gr joke  

Terug
Bovenaan