He hallo meiden,
Esk wat een goed idee om een nieuw topic te openen!!
En wat gezellig dat er een hoop nieuwe mensen aansluiten.
Voor diegene die me nog niet kennen;
Ik ben Cis, 29 jaar en kom uit Noord Brabant!
Wij gaan helaas nu op naar ronde 16.
We zijn sinds maart aan het dokteren bij de fertiliteitsarts.
De zwemmertjes van mijn mannetje zijn erg traag. Na al de onderzoeken blijkt dat bij mij de progestreron huishouding niet helemaal goed is.
Toen we de eerste keer in het ziekenhuis kwamen spraken ze al dircect over icsi.
Dat was erg schrikken, maar na een aantal nieuwe controles bleek het zaad net goed genoeg te zijn voor iui. Dat hebben we nu 1x gedaan, maar helaas zonder resultaat.
Bij mijn laatste bezoek in het ziekenhuis heb ik alles even besproken, en aangegeven dat iui mijn geen goed gevoel geeft, en dat ik niet nog een 1/2 jaar teleustelling wil.
Nu moeten we dinsdag naar een privekliniek waar ze ivf/icsi en dergelijke doen, voor een second opinion. Ik ben dus erg benieuwd wat hun er van zeggen.
Ik hou jullie op de hoogte.
Esk, wat balen dat het weer niet gelukt is. De teleurstellig wordt ook steeds groter, en groot gelijk dat je dan even thuis blijft. Hopelijk gaat het weer een beetje met je.
Inge, wat spannend september!!! Ik ben benieuwd hoe alles verloopt.
Sassie, hoe is het met jou.
Ik lees dat je ws niet veel zal reageren, maar ben wel erg benieuwd hoe het met je gaat. Misschien dat hyves een oplossing is??
Ik leef nog steeds veel met je mee, en denk veel aan je.
Dikke knuffel vanaf hier!!!
Nieuwe meiden, in jullie verhalen moet ik me nog even gaan verdiepen.
Ineens zoveel nieuwe info, kei gezellig, maar het moet even op me inwerken.
In ieder geval veel succes.
Wij zijn gisteren terug gekomen van een hele super vakantie in Lefkas.
Oooooh wat hebben we genoten. En dan kom je hier en ja hooooooor, REGEN!!!
Nou ik ga effe de boel opruimen.
We spreken elkaar!!!!
Kuzzzzzzz
Cis