Topic voor iedereen die langer dan 1 jaar bezig is en nu in de medische molen stapt of zit...

deedee spannend voor maandag,alvast heeeeeeeeeeeel veel succes bij de IUI!
ik weet ook dat je hier al lang op het forum rondstruin! het wordt weleens flink tijd,hoplijk is de 1e inseminatie gelijk raak!

sassie jou verhalen weet ik ook! echt verschrikkelijk wat jullie pas is overkomen...

xxx mier

heyy meiden,

ik voeg me ook toe!!

ik zal beginnen met me voor te stellen.

ben deessie ben 24 jaar en 3 jaar getrouwd en ben al 3 jaar in de mmm. ik kom uit leiden.

ik ben in de 3 jaar alleen maar bezig gehouden door de gyn met kijkoperaties en clomifeen en provera en door die clomid is mijn cyclus wel wat terug gebracht.

ik heb nou 2 maanden rust i.v.m met het overstaapen van het diac naar het lumc in leiden dus...

bij eerder onderzoeken is wel gebleken dat ik endometriose heb en niet echt iedere maand een eisprong bij mijn man is wel alles goed .

ik hoop dat ik bij het lumc wat meer vertrouwen klrijg in de gyn omdat mijn oude niet openstond voor verder behandelingen zoals icsi of dergelijke

groetjes

xxx deessie

hallo Allemaal

Hier ben ik dan ook om me toe te voegen.

Balen Esk dat je weer ongi bent geworden shit is het toch weer elke ronde.

Een aantal namen zie ik al elders voorbij komen.

Maar affijn wij zijn nu ook al een jr bezig voor een 2e.
Ik ben 33 jr woon ook in Gelderland.
19 -8 moet ik voor het eerst naar de GYN,het zaad van mijn vriend is al onderzocht en dat is ok. Wij beginnen dus net aan de MMM.
Tegen de tijd dat we naar de gyn moeten zijn de klusdgn weer voorbij.
Ik baal er ook van dat het al zo lang duurt voor mijn doen dan.
Bij de 1e was het in 1x raak en zucht.
Om me heen wordt ook iedereen zwanger van de 1e,2e of is nu bevallen.

het is is wel fijn dat je er met andere zo over kunt praten het gevoel,gemis.
Maar je gunt het jezelf natuurlijk zo graag.

Ik hoop dat het   bij iedereen snel lukt.

gr Sahiton

NOD 27-8

Hoi esk,
Balen dat je vandaag weer ongesteld bent geworden. Hopelijk de volgende keer meer geluk.
Wij zijn alweer redelijk bijgekomen van de bbz.
Vandaag hebben we een echo gehad en vanavond om 23:30 moet ik de Pregnyl zetten.
Dus zaterdag hebben we onze zevende iui.
Hopelijk gaat het deze keer wel lukken.

Geniet lekker van je weekendje weg binnenkort.

Groetjes Lin

He hallo meiden,

Esk wat een goed idee om een nieuw topic te openen!!
En wat gezellig dat er een hoop nieuwe mensen aansluiten.

Voor diegene die me nog niet kennen;
Ik ben Cis, 29 jaar en kom uit Noord Brabant!
Wij gaan helaas nu op naar ronde 16.
We zijn sinds maart aan het dokteren bij de fertiliteitsarts.
De zwemmertjes van mijn mannetje zijn erg traag. Na al de onderzoeken blijkt dat bij mij de progestreron huishouding niet helemaal goed is.
Toen we de eerste keer in het ziekenhuis kwamen spraken ze al dircect over icsi.
Dat was erg schrikken, maar na een aantal nieuwe controles bleek het zaad net goed genoeg te zijn voor iui. Dat hebben we nu 1x gedaan, maar helaas zonder resultaat.
Bij mijn laatste bezoek in het ziekenhuis heb ik alles even besproken, en aangegeven dat iui mijn geen goed gevoel geeft, en dat ik niet nog een 1/2 jaar teleustelling wil.
Nu moeten we dinsdag naar een privekliniek waar ze ivf/icsi en dergelijke doen, voor een second opinion. Ik ben dus erg benieuwd wat hun er van zeggen.

Ik hou jullie op de hoogte.

Esk, wat balen dat het weer niet gelukt is. De teleurstellig wordt ook steeds groter, en groot gelijk dat je dan even thuis blijft. Hopelijk gaat het weer een beetje met je.

Inge, wat spannend september!!! Ik ben benieuwd hoe alles verloopt.

Sassie, hoe is het met jou.
Ik lees dat je ws niet veel zal reageren, maar ben wel erg benieuwd hoe het met je gaat. Misschien dat hyves een oplossing is??
Ik leef nog steeds veel met je mee, en denk veel aan je.
Dikke knuffel vanaf hier!!!

Nieuwe meiden, in jullie verhalen moet ik me nog even gaan verdiepen.
Ineens zoveel nieuwe info, kei gezellig, maar het moet even op me inwerken.
In ieder geval veel succes.

Wij zijn gisteren terug gekomen van een hele super vakantie in Lefkas.
Oooooh wat hebben we genoten. En dan kom je hier en ja hooooooor, REGEN!!!

Nou ik ga effe de boel opruimen.

We spreken elkaar!!!!

Kuzzzzzzz
Cis

Hallo allemaal!

Sas, leuk dat je af en toe nog meeleest!

Cis, fijn dat je een fijne vakantie hebt gehad. Wij willen ook nog een keer naar Lefkas, dus altijd leuk om te horen dat het idd een leuk eiland is.

Wanneer heb je de afspraak in de privé kliniek? En moet je dan alle onderzoeken overdoen of nemen jullie het dossier mee?

Ik heb een hele blauwe arm van het prikken afgelopen vrijdag. Ziet er niet uit, maar goed, is voor het goede doel. Manlief is zojuist op pad gegaan om zijn potje in te leveren. Ik moest dit weekend nog even goed op 'm inpraten. Niet dat hij het ziekenhuistraject niet ziet zitten (voor zover je dat dan zo kan zeggen, want liever hadden we dat hele ziekenhuis niet gezien), maar meer dat hij erg opzag tegen het potjes-gedoe. Nee, of ik daar voor m'n lol met m'n benen wijd ga leggen om iedereen naar binnen te laten kijken! En ik moet nog vaker ook! Als alles goed is bij manlief (wat ik wel verwacht eerlijk gezegd), dan is zijn gedeelte "klaar". Ik kan dan heel slecht tegen opmerkingen als "en waar moet ik dan parkeren?" en meer van dat... maar goed, hij is inmiddels op pad, dus zal wel goed gaan... valt natuurlijk ook niet mee om op commando iets te moeten produceren en dan ook nog in zo'n stom potje.

Nou en nu weer wachten dus... donderdagochtend eerste echo, maar dan zal er wel niets te zien zijn, dus ben benieuwd wanneer dan weer de volgende...

Groetjes, Esk

hallo allemaal!!!!!

J ik ben ook net als jullie in de medische model.. Ik ben nu 28 en wij zijn ook al dik anderhalf jaar in de hoop dat er een klein wondertje mag verwacht worden. Maar helaas..... Het duurt maar en het duurt maar.Wij zijn nu al enige tijd in het ziekenhuis en bezig met van allerlei onderzoeken. Mijn manneetje is onderzoch en daar is gelukig alles goed bij. Ik heb al verschillende onderzoeken gehad en het meeste is goed alleen bij de HSG kwamen ze er achter dat ik een baarmoeder heb die wat naar recht staat. Dit hoeft in principe niks uit te maken. (iemand hier verder nog ervaring mee?) Verder was bij de eerste keer uitslagen bepraten mijn prolactine gehalte iets aan de hoog kant. dus die moest weer opnieuw. afgelopen week moest ik weer belen dat ik ongesteld was geworden want ze wilden nog een test doen die vorige keer niet gelukt was. De samenlevingstest. Ik eeen afspraak gemaakt. Belde de assistent s middags weer.... Ja er Moet een MRI gemaakt worden van je hoofd! Nou ik schrok me toch! Ja de gyn had vast wel uitgelegd waarom....   nee niet dus!. Ik vond het wel erg vervelend..... Ik snapte zelf gelukkig wel een beetje waarom hij nou een MRI wilde maken van mijn hoofd omdat prolactine aangestuurd word door je hypofyse in je hoofd. Maar goed als je zo iets niet verwacht dan schrik je wel ff!! Maar ja nu binnenkort dus eerst weer die ene test en dan afwachten op de oproep voor de MRI. Hoop dat de gyn met die test wel weer ff tijd heeft om uit te leggen waarom en hoe en wat   voor die MRI........ Heeft verder hier iemand nog ervaring mee????

Nou ik wens iedereen verder ook heel veel sterkte met alles... afwachten onderzoeken..testen.. allemaal erg vervelend maar we hopen dat het uiteindelijk eens resultaat mag hebben!!!!!

Liefs mij

Lin, hoe is het zaterdag eigenlijk gegaan? Voor jou is het wachten weer begonnen?

Poeh, dat klinkt wel heftig zeg, zo'n MRI. Ik heb nog nooit gehoord dat je een MRI krijgt als je afwijkende waarden hebt, maar op zich klinkt het wel logisch. Het schijnt ook reuze mee te vallen (mijn vader heeft er eentje gehad voor iets totaal anders).
Heb je al enig idee wanneer?

Groetjes, Esk

Terug
Bovenaan