Topic voor iedereen die langer dan 1 jaar bezig is en nu in de medische molen stapt of zit...

Nee Esk.

ik heb geen idee wanneer. ik had van de week nog gebeld hoelang dat zou kunnen duren maar er is een wachtlijst voor van ongeveer 5 tot 6 week!!! Dusz.. afwachten afwachten wafwachten.! Wel fijn trouwens zon forum waarin je wat kan vertellen en iemand terug reageert.... Dus als iemand mij wat meer kan vertellen verder over het prolactine gehalte als die afwijkend is en wat ik dan kan verwachten....

nou doegie groetjes Poeh

Jee de groep wordt groot zo.
Wat een hoop meiden die beginnen aan de onderzoeken of al echt de MMM ingaan.

Voor ons is het gisteren echt begonnen: m'n eerste IUI is een feit.
Nu twee weken wachten.

Esk heel veel succes met de onderzoeken. Het is natuurlijk niet leuk, maar misschien vinden ze wel iets waardoor je in elk geval snapt waarom het wat langer duurt. Houd gewoon vast aan de gedacht dat er ook veel paren zijn die zwanger worden in het tweede jaar, er hoeft niets aan de hand te zijn. 1 jaar bezig zijn wil nog niet zeggen dat het niet kan.

Mier jou naam heb ik ook al vaak gezien hier op het forum. Je zat altijd in andere klatsgroepjes dan ik, maar heb wel vaker wat van je gelezen. Fijn dat er uit de kijkoperatie bleek dat alles goed was.
Succes volgende week bij de gyn.

Deessie wat raar dat je gyn geen vertrouwen heeft in icsi. Ik hoop dat je nu een betere gyn treft.

sahiton dat gevoel van iedereen om me heen is zwanger of net bevallen ken ik ook hoor. Toen wij net begonnen vertelde een vriendin dat ze 3 maanden zwanger was van de eerste. Ondertussen heeft zijn 2 zoontjes, 1  van 2 jaar en 1 van een paar maanden. en wij zijn nog steeds niet zwanger van de eerste. Dat is best zuur. Maar ik kan er met hun gelukkig wel goed over praten.

Lin ik heb gisteren mijn 1ste IUI gehad. Hoe ging bij jou je 7de?
Ik dacht dat er eigenlijk nooit meer de 6x IUI gedaan werd. Of hangt dat af van het ziekenhuis?

CIs succes vandaag in de privekliniek. Laat je even weten hoe het was?

Poeh mijn baarmoeder staat naar achteren. Volgens de huisarts geen reden dat het langer zou duren. Maar wel vervelend bij de IUI want ze kunnen er daardoor niet goed bij en moesten mijn baarmoeder vastpakken met een tang. Dat doet pijn :-(

dag dee dee

inderdaad het is geen pretje als ze je baarmoeder vast pakken met de tong..... volgens mij hebben ze dat bij mij ook gedaan met de HSG en dat was idd geen pretje.. Maar goed. We doen het voor een goed doel..........

Maar ik wens je veel sterkte met het wachten en we horen het wel.... Als ze bij mij toch niks vinden willen zo zowiezo nog 3 maand tot een half jaar wachten voordat ze een behandeling gaan starten of zo.. duszzzz afwachten. Maar eerst die MRI maar eens afwachten!

Nou doegie tot schrijfs...

groetjes Poeh

o sorry ik zie ook dat er een typfoutje staaat in mijn vorige staat wel een beetje raar. Maar het moet zijn gepakt met de tang........ Wel jammer dat je niet iets kan verbeteren in je krabbel......

nou doegie dan maar weer! groetjes Poeh

Hey Esk,

Het wachten is voor mij inderdaad begonnen.
Alles is goed gegaan. (zelfs de timing was perfect)
Heb nu een zeurend gevoel in de onderbuik, maarja dat kunnen ook de zenuwen zijn voor de 3 wachtweken.
We wachten wel af.

Groetjes

Hey Deedee,

Er worden normaal gesproken ook niet meer dan zes behandelingen gedaan, maar omdat wij bij de vijfde een bbz hebben gehad kregen we alle behandelingen weer opnieuw. Dus nieuwe kansen. Inmiddels hebben we de zevende op rij gehad dus weer op de wachtbank. Hierna mogen we er nog vier als deze weer mislukt.

Groetjes

quote: lin1979 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-08-2008 15:30:28'));

Hey Deedee,

Er worden normaal gesproken ook niet meer dan zes behandelingen gedaan, maar omdat wij bij de vijfde een bbz hebben gehad kregen we alle behandelingen weer opnieuw. Dus nieuwe kansen. Inmiddels hebben we de zevende op rij gehad dus weer op de wachtbank. Hierna mogen we er nog vier als deze weer mislukt.
Hopelijk heb jij gelijk de eerste keer geluk. Zal aan je denken.
Groetjes

tjee wat een verhalen allemaal zeg!
Alllemaal veel succes!

Cis: Fijn dat je het zo goed gehad hebt daar! nu moet volle moed (??) er weer tegen aan, ben wel benieuwd wat ze zeggen hoor!
Met mij gaat het wel oke, ene moment beter dan het andere, maar op een dip en een rotdag hier en daar is het tnt wel te doen moet ik zeggen. Maar het is nog steeds niet te bevatten! Over een paar weekjes weer de rest van de onderzoeken, nog een keer zaadtest en dan naar de uroloog, benieuwd of er daar nog wat uitkomt! Bedant voor het meeleven!!

Esk:
Spannende tijd man, herken je verhalen van mopperende onzekere kerel die zn potje moet inleveren.. vermoeiend! kan me ook wel voorstellen dat het wel het laatste is wat je wilt doen.. iedereen weet wat je daarvoor hebt staan doen zullen we maar zeggen.. mar ja met de benen wijd is ook niet alles! ben beneiuwd hoor, hopelijk snel meer zekerheid!

De rest van de meiden kan ik nog een beetje moeilijk onthouden.. sorry! voor alle meiden met zeer spannende wachtweken na behandelingen:: dat jullie geduld en ellende gauw vergeten mag zijn door ieieieieieieiieieeindelijk een positieve test!!!

groetjes sas.

Terug
Bovenaan