Hoi Meiden,
Effe een vlugge reactie!
Inge, zoooo dat gaat ineens heel snel!!
Ik ben zo blij te horen van jou dat de punctie is meegevallen. Daar zou ik zo tegenop zien. Maar 4 bevrucht, hoeveel plaatsen ze er terug?
Wij hebben ook de knoop doorgehakt. Wij willen geen IUI meer, gaan dat de volgende ronde bespreken. Het was ook aan ons om die keus te maken.
Ik ga heeeeeeel hard voor je duimen, ooooooh zou je droom dan nu echt werkelijkheid gaan worden, ik hoop het voor je meis!!
Zet 'm op.
Marielle welkom bij de club.
Esk hoe is het met je?
Petra, dat is balen te laat!!!!
Hoe kan dat nou???
Ik zou daar ook echt een rotgevoel bij hebben, maar je doet er gewoon niets aan. Je bent zo afhankelijk van al die mensen! Lastig is dat hè.
Nou hou je taai!!
De rest allemaal heeeel veel succes met de klusdagen en met het wachten!!
Knuffel vanuit Brabant
Effe een vlugge reactie!
Inge, zoooo dat gaat ineens heel snel!!
Ik ben zo blij te horen van jou dat de punctie is meegevallen. Daar zou ik zo tegenop zien. Maar 4 bevrucht, hoeveel plaatsen ze er terug?
Wij hebben ook de knoop doorgehakt. Wij willen geen IUI meer, gaan dat de volgende ronde bespreken. Het was ook aan ons om die keus te maken.
Ik ga heeeeeeel hard voor je duimen, ooooooh zou je droom dan nu echt werkelijkheid gaan worden, ik hoop het voor je meis!!
Zet 'm op.
Marielle welkom bij de club.
Esk hoe is het met je?
Petra, dat is balen te laat!!!!
Hoe kan dat nou???
Ik zou daar ook echt een rotgevoel bij hebben, maar je doet er gewoon niets aan. Je bent zo afhankelijk van al die mensen! Lastig is dat hè.
Nou hou je taai!!
De rest allemaal heeeel veel succes met de klusdagen en met het wachten!!
Knuffel vanuit Brabant