Topic voor iedereen die langer dan 1 jaar bezig is en nu in de medische molen stapt of zit...

Hoi Meiden,

Effe een vlugge reactie!

Inge, zoooo dat gaat ineens heel snel!!
Ik ben zo blij te horen van jou dat de punctie is meegevallen. Daar zou ik zo tegenop zien. Maar 4 bevrucht, hoeveel plaatsen ze er terug?
Wij hebben ook de knoop doorgehakt. Wij willen geen IUI meer, gaan dat de volgende ronde bespreken. Het was ook aan ons om die keus te maken.
Ik ga heeeeeeel hard voor je duimen, ooooooh zou je droom dan nu echt werkelijkheid gaan worden, ik hoop het voor je meis!!
Zet 'm op.

Marielle welkom bij de club.

Esk hoe is het met je?

Petra, dat is balen te laat!!!!
Hoe kan dat nou???
Ik zou daar ook echt een rotgevoel bij hebben, maar je doet er gewoon niets aan. Je bent zo afhankelijk van al die mensen! Lastig is dat hè.
Nou hou je taai!!

De rest allemaal heeeel veel succes met de klusdagen en met het wachten!!

Knuffel vanuit Brabant

Nick/naam
lft.
hoe lang?
Status
NOD datum

Mier1980
28
feb.07 ronde 23
December terug naar het ziekenhuis,nog 2 kansjes!
Januari starten met IUI!!!
7 nov.

Han80/Hanneke
28  
 jan. '07
Zwanger!  

Esk30/Esk
31  
aug. '07  
Op eigen kracht tot maart (!) 2009
4 nov

Danielle1984
24  
 juli '06
1e IUI  

Inge82
26  
jan. '07  
6 okt echo

MarvdBe
 23
2005  
TESE 11-11

lin 1979
28  
2005  
IUI 7  

Tjoller
28  
apr. '07  
verwachte OD 27-10 daarna HSG en 2 e zaadonderzoek                                    
27-okt

Patje1981                      
27
okt.'07        
gestart met Clomid en Provera                                        

Deedee1973
34
jan. '06
ZWANGER!!! Uitgerekend 5 mei 2009

Sassie83
24
apr. '07
Wachten op 2e zaadonderzoek

deessie
24
2005
Rust ivm overstap ziekenhuis

sahiton
33
13
ZWANGER

Cis79
2        9
ronde 16
Vrijdag 17 okt IUI

1 nov

poeh1980
28
jan 2006
Na deze ronde IUI echo op 8e/9e dag
4 nov???

Joke
26
ronde 12
4 sept. naar gyn. (eerste keer

Wietske
38
ronde 18
4e iui gehad mislukt, 6nov gyn
voor gesprek
14  nov

Haily
28
april 2007
Januari terug naar gyn

Robin
26

6e ronde Clomid
2 nov

Doossie
22
maart '07
3 november uitslagen

Hoi,

Nadat ook de 4e iui niet is gelukt willen we eerst een gesprek met de gyn en niet zomaar nog 2x (zinloos?) iui proberen. Hopelijk willen ze ons laten doorgaan voor de ivf. Ik ben 38, dus de tijd dringt.

Allemaal veel liefs en Inge ik duim!
Wietske

Hallo allemaal,

Inge, ik duim nog steeds!

Poeh, wat rottig dat ze je ei gemist hebben. Wéér een maand langer wachten. Veel sterkte!

Patries, je niet te druk maken om je eisprong hoor, hij is vast al geweest. Ik heb ook wel 's vruchtbaar slijm ná de eisprong, kan best dus.

Marielle, welkom. Veel succes bij de gyn (maar dat duurt nog een tijdje). En inderdaad, het komt veel vaker voor dat het niet wil lukken dan het op het eerste gezicht lijkt.

Mier, hoe gaat het nu? Alweer een beetje bekomen van je aanval? (als ik het zo noemen mag?)

Robin, het is soms inderdaad frustrerend om ovulatietesten te gebruiken en dan te wéten dat je goed zat qua klussen en dat er dan toch niets gebeurt. Ik heb ze deze maand wel gebruikt (wil gewoon echt zeker weten dat ik m'n ei niet mis), maar echt minimaal, alleen ter bevestiging (2 stuks).

Cis, heel veel succes met het gesprek bij de gyn. Ik kan me voorstellen dat het een opluchting is dat jullie de knoop hebben doorgehakt. Niet dat je nu uitkijkt naar IVF, maar dan heb je in ieder geval de grootste kans, toch?

Wietske, ook jullie voor IVF dus. Nou, ik hoop dat het kan bij de gyn. In verband met je leeftijd zullen ze dat toch wel doen?

Wat lief dat jullie allemaal aan mij denken! Ik vind het wel weer moeilijker om er niet aan te denken nu mijn wachtweken er weer zijn. Gelukkig heb ik volgende week iedere avond wat te doen (breekt een beetje) en is het nu pas wachtweek 1. Ik schat mijn kansen deze maand erg laag in en ga ervan uit dat het niet gelukt is. Ik heb namelijk maar 1 keer geklust 2 dagen vóór de eisprong en 1 keer tijdens/net na de eisprong. Ik had zó géén zin om vaker te klussen. Dus het is zo'n beetje m'n rustmaand zeg maar. Probeer ook niets te voelen, het er niet over te hebben en er helemaal niet mee bezig te zijn. Hoewel ik de fora wel regelmatig check (dat is gewoon een verslaving) probeer ik weinig te reageren (maar ik lees wel alles en leef ook met jullie mee). Ik voel wel dat ik wat meer rust heb op dit gebied, dus het helpt wel.

Nou, iedereen veel succes en sterkte en hopelijk kunnen we binnenkort weer 's iemand feliciteren met een zwangerschap! Het lijstje is nog niet roze genoeg ;-)

Groetjes, Esk

Hallo meiden,

Ik vroeg me af of ik hier mee mag kletsen. Ik pas niet helemaal bij de naam van het topic namelijk. Ik zit zelf nu in ronde 9, dus nog geen jaar bezig, maar we zitten al wel in het medische circuit.
Sommige van jullie ken ik van naam en ik vind het erg fijn om te lezen dat er al wat zwangeren zijn...Voor degene waarbij de IUI is mislukt of waardoor het om een andere reden nog niet gelukt is...Ik vind het zo rot   en Ik duim heel hard voor jullie!!!! Ik gun het jullie allemaal zo...een vrouw met een kinderwens moet gewoon zwanger kunnen raken..(er zijn uitzonderingen, maar jullie weten wel hoe ik het bedoel!)

Hier even mijn verhaaltje...Ik heb altijd al heel sterk het gevoel gehad dat het om de één of andere reden bij ons niet vanzelf zou gaan...En toen we dus in ronde 9 belandde wilde ik gewoon wat zekerheid...Vandaar dat we vrij vroeg naar de ha zijn gegaan...
Als eerste is mijn bloed getest en daar kwam een dubieuze chlamydiauitslag uit...was helemaal van slag. Toen mijn vriend en ik een relatie kregen heb ik na 4 maand ofzo een SOA-test gedaan, omdat ik zeker wilde weten dat er niks aan de hand was. Dat is via een uitstrijkje gegaan, daar kwam negatief uit, er was dus niks aan de hand. Mijn vriend heeft alleen onveilige sex gehad met zijn eerste vriendin en hij was ook de eerste voor haar...dus we snappen niet dat er nu wel ineens wat zit...Dit heb ik afgelopen donderdag te horen gekregen en ik heb de dokter nog niet weer kunnen spreken, want die rotpraktijk is de hele tijd gesloten...heb namelijk op het babyboomforum gelezen dat iemand ook een dubieuze uitslag had en dat ze bij haar gelijk een baarmoederonderzoek hebben gedaan om te zien of er wat aan de hand was...Dat was er dus niet bij haar...
Ik heb de gyn gebeld voor een afspraak, omdat de ha zei dat we daar toch sowieso naar toe moesten, maar daar kunnen we pas 18 december terecht!!! Ik wil niet zolang wachten voordat er wat gebeurt, straks is er wel iets en dan heeft het dan al teveel schade aangericht!! Dus ik ga maandag bellen dat de ha maar moet regelen dat ik een baarmoederonderzoek krijg en bij wie maakt me dan niet uit...
Vriendje moet trouwens woensdag zijn sperma inleveren, dat gaan ze dan ook nakijken...ben heel benieuwd, maar ook heel erg bang!

Om me heen is net zoals bij jullie iedereen vrolijk zwanger of ze hebben al een kleine en ze zeggen ook steeds vaker tegen ons dat het voor ons ook weleens tijd wordt! JA VERTEL MIJ WAT, WE DOEN ONS BEST!!
Gelukkig weten onze naaste familieleden het wel, want ik praat er graag over en dan weten zij in ieder geval hoe het zit en stellen ze geen ongepaste vragen!

Ik hoop dat ik hier mee mag kletsen, maar als jullie zoiets hebben van, meid, je begint nog maar net (kan me voorstellen dat als je veel langer bezig bent, je dit nog niks vindt) blijf lekker op het andere forum, dan respecteer ik dat ook.

Liefs Joepie

hoi..

@joepie...wat mij betreft mag je gezellig meekletsen...tegen de tijd dat je als t tegenzit pas na t ziekenhuis moet ben je off een jaar verder....
maar vind t wel gek dat je zolang moet wachten....2maanden is echt lang...kan vast wel eerder...

heb zelf van de week wat geks meegemaakt...normaal zie ik een week voor dat ik ongesteld wordt een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein lichtroze stipje bloed...heeeeeel licht..alleen afgelopen donderdag had ik duidelijk lichtroze bloedverlies terwijl ik t ong. 29-10 moet worden..of later maar dat is per maan wisselen...vond t zooo raar....t heeft ook niet doorgezet, heb nu nergens last meer van..misschien innestelingsbloeding..mmmm...daar ga ik dan weer teveel aan denken...en dan valtt weer tegen als ik wel ongesteld wodt...maar heeft 1van jullie dat ook wel is gehad????
wat zit t lichaam toch raar in mekaar en wat kan t toch gekke dingetje doen...

iedereen fijn weekend.....(en klussse)
kusss

@doossie.. vandaag NOD weet je al iets?

Bij mij is het wachten ook weer aangebroken. Heb het er eigenlijk helemaal mee gehad. Moet zaterdag ongi worden maar baal nu al weer. Heb behoorlijk opgezet gevoel en weet dus niet goed wat er aan de hand is. Kan namelijk van ongi zijn maar wellicht ook weer niet... Wordt er gek van dat je eigen lichaam me toch weer voor de gek houdt Zal wel tussen m'n oren zitten.

hoi robin...nou hier ook nog steeds wachten..bij mij kan t misschien nog wel 2 weken duren..er hebben namelijk wel is 40 dagen tussen gezeten, vreselijk irritant..
en net als jou, buik wel opgezet enz maar je kan je zelf erg gek maken..ik droom er zelfs over...bah terwijl je er eigelijk vanuit meot gaan dat je ongesteld wordt, maar ja dat is makkelijker gezegt....
nou we wachten dan maar af he hahaha...
duimen dat we t niet worden....
liefs

Terug
Bovenaan