Topic voor iedereen die langer dan 1 jaar bezig is en nu in de medische molen stapt of zit...

Ja meiden zoals jullie al aan het berichtje van mier konden zien ben ik zwanger. Had vandaag NOD en heb gisteravond en vanmorgen getest. Beide keren positief. Heb 22 dec mijn eerste echo en hoop echt dat alles goed gaat.Ben erg verbaasd aangezien we nu net een maand geen clomid hadden en na de HSG 3 wekengeleden besloten is vanaf volgende maand nog 6 pogingen met clomid te doen.

@ Petra jij ook super gefeliciteerd!!!!!! Goed zeg na de eerste IUI !!!!!!!  

Andere meiden ik gun het jullie ook. Bij deze wat glittertjes..... vangen hè!!!

Hallo,

Zwangere meiden van harte gefeliciteerd en de andere meiden succes met afwachten!
En succes!!

Ik moet morgen naar de gynaecoloog 's middags, zit nu op cyclusdag 12 en krijg een inwendige echo omdat ik eerst provera heb gehad om de menstruatie op te wekken en daarna clomid 100mg, dus ben benieuwd of de eitjes goed groeien. Altijd weer spannend.
Ik heb de eerste keer 50mg gehad, deed niks, daarna 100mg, het eitje was op dag 12 ongeveer 20mm maar groeide niet meer door en is niet gesprongen, nu een derde poging met 100mg, dus hoop het zo!!
Ik  ben ondertussen afgelopen oktober alweer een jaar gestopt met de pil, de tijd vliegt echt!
Nu hoop ik dat eindelijk die clomid aanslaat. Bij de accupunctuur word ik ook geprikt op de vruchtbaarheid en hormonen, dus wie weet!!

Groetjes van Patries.

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

Nick/naam
lft.
hoe lang?
Status
NOD datum

Mier1980
28
feb.07 ronde 25
 6 Januari uitleg IUI!
 hopelijk dezelfde maand nog 1e IUI
27 dec.

Han80/Hanneke
28  
 jan. '07
Zwanger!  

Esk30/Esk
31  
aug. '07  
Op eigen kracht tot maart (!) 2009
4 nov

Danielle1984
24  
 juli '06
1e IUI  

Inge82
26  
jan. '07  
Zwanger! na 1e ICSI

MarvdBe
 23
2005  
TESE 11-11

lin 1979
28  
2005  
IUI 7  

Tjoller
28  
apr. '07  
Wachten tot start clomid                              
25-11 ?

Patje1981                      
27
okt.'07        
gestart met Clomid en Provera                                        

Deedee1973
34
jan. '06
ZWANGER!!! Uitgerekend 5 mei 2009

Sassie83
24
apr. '07
Wachten op 2e zaadonderzoek

deessie
24
2005
Rust ivm overstap ziekenhuis

sahiton
33
13
ZWANGER

Cis79
29
ronde 16
Vrijdag 17 okt IUI

1 nov

poeh1980
28
jan 2006
positieve test!!!!!!!!!!!! 18 dec. eerste echo!!!!!!!!!! na eerst IUI!!

Joke
26
ronde 14
ZWANGER!! uitgerekend 9 juli

Wietske
38
ronde 19
4e iui gehad mislukt, nu eerst
3 maanden pauze, zelf oefenen!
4  dec

Haily
28
april 2007
Januari terug naar gyn

Robin
26

ZWANGER!!

Doossie
22
maart '07
3 november uitslagen

we kunnen pas 6 januari terecht in het ziekenhuis voor uitleg over de IUI
ik hoop dat ze diezelfde maand nog ermee beginnen,maar ik heb dan een dag of 4 later mijn eisprong! ik hoop niet dat er weer een maand  verloren gaat

Hallo meiden,

Ik ben afgelopen dinsdagmiddag naar het ziekenhuis geweest voor een inwendige echo om te kijken of de clomid 100mg aanslaat.
Er zat een eitje van 8mm en van 9mm en ik zat op cyclusdag 12. Mijn vraag is duurt het met clomid langer voordat er een eisprong komt?
Ik ben zo benieuwd, moet dinsdagochtend volgende week weer voor een echo om te kijken of de eitjes gegroeid zijn.
Ik heb voor de zekerheid ovulatietesten van matcare in huis, die ik van het weekend ga gebruiken.
Iik heb de eerste keer clomid 50mg geen werking gehad, de tweede keer 100mg clomid wel een eitje van 20mm, maar die sprong niet, ben nu dus zo benieuwd of het nu wel lukt. Ik hoop drie keer scheepsrecht!!

Succes iedereen!!

Groetjes van Patries.

meiden eerste IUI is inderdaad mislukt helaas op naar poging nummer 2 ipv maandag de 15e op cyclusdag 12 moet ik nu zondag de 14e komen voor een eitjes echo
ze insemineren dus ook op zondag vertellen ze me nu pas.

in ieder geval ik baal als een stekker maar we gaan op naar de 2e poging morgen weer starten met clomid 100mg

liefs suus

Hallo meiden,
 wat een positieve berichten allemaal hier!.

Van de 21 in de lijst zijn er nu plots 7 zwanger! Dat geeft toch goede hoop voor de rest!

Hier waarschijnlijk de laatste ronde op eigen kracht. In januari mogen we terugkomen voor IUI, eindelijk!
Weten jullie hoe lang het dan concreet duurt voordat je echt met IUI begint? Want alle onderzoeken zijn gedaan. Dus ik neem aan dat we eerst een uitleggesprek krijgen en daarna ingepland gaan worden. Maar hoe lang dat duurt dat weet ik niet.
De spanningen beginnen thuis toch wel wat op te lopen, nu het telkens maar niet lukt...

Groetjes Haily

Terug
Bovenaan