Hallo meiden,
Ik vroeg me af of ik met jullie mee mag schrijven.Ik schreef altijd op het zwanger worden forum, maar denk dat ik ondertussen meer hier thuis hoor, helaas.
Ik ben Anieska, 26 jaar en woon in Drenthe.Heb een zoontje van 4 jaar.Nadat ik in aug 2006 met de prikpil ben gestopt, had ik geen regelmatige(eigenlijk geen)cyclus.Na een jaar na de ha, en die stuurde me door,Naar de gyn, daar Duphaston gekregen om het op te wekken, en ja hoor, ongesteld.Maar na een tijdje nog niet zwanger.Ben nu sinds nov 2008 onder behandeling bij de fertiliteitsarts, heb al verschillende onderzoeken gehad, alles was goed.Ook bij mijn vriend is alles goed.
Heb 4 maanden clomid gebruikt, maar had niet het gewenste resultaat, en kreeg er een dunnen baarmoederslijmvlies van.Sinds 3 maanden spuit ik menopur, en rond de eisprong pregnyl.Begon met 37,5 IE, halve spuit.Zit nu op 130 IE.2 tabletten op 1 vloeistof, en dan 0.8 spuiten.Ja ja pff.
Morgen is cyclusdag 9 en mag ik weer naar het zh voor een follikelmeting, ben benieuwd, is de eesrte maand dat ik 130 IE spuit, hoop op 2 eitjes.
Als het goed is, mogen we in jan voor onze eerste iui poging, spannend!!!
Liefs Anieska