Topic voor iedereen die langer dan 1 jaar bezig is en nu in de medische molen stapt of zit...

haily ik zit met hetzelfde probleem,wij mochten in december terugkomen en dan in januari van start gaan met IUI,dus ik bel afgelopen woensdag naar het ziekenhuis om een afspraak te maken,kan ik pas 6 januari terecht,en zoals het er nu uitziet heb ik om en nabij die datum mijn eisprong!! gaan ze dan gelijk beginnen of moeten we dan weer een maand wachten....ik kan niet wachten totdat ze eindelijk stappen gaan ondernemen.

suus balen dat de IUI is mislukt! op naar poging 2!

xxx mier

Hallo Meiden,

Even een berichtje van mij!
Ik lees nog steeds met jullie mee, maar ik moet zeggen dat het me wel goed doet om er niet zo intensief, eigenllijk obsessief mee bezig te zijn.
Misschien komt dat ook wel omdat we in januari met de ICSI beginnen.
Maandag 15 dec. wordt alles gepland, ik ben zo benieuwd.

Maaaar ik lees gelukkig ook veel goede nieuwtjes!!!
Alle zwangeren die erbij zijn gekomen van Harte gefeliciteerd. Ik hoop dat ik me volgend jaar bij jullie aan mag sluiten.
Inge hoe is het met jou??? Voel je je al echt zwanger?

Haily, wat leuk om wat van jou te lezen, ja dat wachten enz enz is niets h@e. Fijn dat ze in Januari verder gaan, zo ook bij Mier.
Een IUI kan heel snel gaan. Dat plannen ze gewoon in, zo ging dat bij mij tenminste. 13e dag op contole, en de iui wordt gepland.
Succes jullie!!!

Suus wat jammer dat het mis is gegaan.
Toch elke keer weer een rot week dan he.
Sterkte!!!

Andere   meiden ook succes en we houden contact!

Cizzzzz

thnx meiden

inmiddels ben ik begonnen met de 2e ronde clomid en moet nu op cyclusdag 11 komen voor de echo en dan idd inplannen wanneer de inseminatie is.

nieuwe ronde nieuwe kansen.

liefs suus

Hallo Meiden,

Ben afgelopen twee weken wat minder op het forum geweest. En wat een goed nieuws heb ik gelezen!!!!!
Joke, Petra en Robin, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen

Ik ben vorige week gestart met de eerste keer clomid, ben benieuwd, verwacht er nog niet veel van. Merk wel dat als ik tegen de onderzoeken aanzit er veel mee bezig ben en ook emotioneel. Zo moest ik gisteren naar een verjaardag van een kleine van ijn vriendin, was 1 geworden. Toen zij vertelde dat ze wanger was stopte ik met de pil. Maar goed na de positviteve berischten van de zwangere blijven we moed houden

Groetjes Tjoller

Hallo meiden,

Ik vroeg me af of ik met jullie mee mag schrijven.Ik schreef altijd op het zwanger worden forum, maar denk dat ik ondertussen meer hier   thuis hoor, helaas.
Ik ben Anieska, 26 jaar en woon in Drenthe.Heb een zoontje van 4 jaar.Nadat ik in aug 2006 met de prikpil ben gestopt, had ik geen regelmatige(eigenlijk geen)cyclus.Na een jaar na de ha, en die stuurde me door,Naar de gyn, daar Duphaston gekregen om het op te wekken, en ja hoor, ongesteld.Maar na een tijdje nog niet zwanger.Ben nu sinds nov 2008 onder behandeling bij de fertiliteitsarts, heb al verschillende onderzoeken gehad, alles was goed.Ook bij mijn vriend is alles goed.
Heb 4 maanden clomid gebruikt, maar had niet het gewenste resultaat, en kreeg er een dunnen baarmoederslijmvlies van.Sinds 3 maanden spuit ik menopur, en rond de eisprong pregnyl.Begon met 37,5 IE, halve spuit.Zit nu op 130 IE.2 tabletten op 1 vloeistof, en dan 0.8 spuiten.Ja ja pff.

Morgen is cyclusdag 9 en mag ik weer naar het zh voor een follikelmeting, ben benieuwd, is de eesrte maand dat ik 130 IE spuit, hoop op 2 eitjes.
Als het goed is, mogen we in jan voor onze eerste iui poging, spannend!!!

Liefs Anieska

tjoller moeilijk is dat he... mijn schoonzusje was net een week of 5/6 zwanger toen wij stopte met de pil,nu is mijn neefje is  al 15 maanden en wij hebben nog niks!
als alles goed had gegaan de 1e x had ik ook al een kindje gehad,vond het met sinterklaas zooo moeilijk! mijn neefje werd allemaal verwend en ik  dacht elke x aan als het wel goed had gegaan en wij ook een kindje haddengehad  dan werd hij ook zo lekker verwend...
ik vind het emotioneel erg zwaar worden...(vooral na 2 berichten  in  2 weken tijd  van 2 collega s  die binnen no time zwanger raken)

cis ik hoop dat ze idd het gelijk gaan benutten.

xxx mier

Terug
Bovenaan