Topic voor iedereen die langer dan 1 jaar bezig is en nu in de medische molen stapt of zit...

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

Nick/naam
lft.
hoe lang?
Status
NOD datum

Mier1980
28
feb.07 ronde 27
 nog 8 tot 11 dagen tot het
starten van het spuiten!!
14 FEBR.

Han80/Hanneke
28  
 jan. '07
Zwanger!  

Esk30/Esk
31  
aug. '07  
Op eigen kracht tot maart (!) 2009
25-1

Danielle1984
24  
 juli '06
1e IUI  

Inge82
26  
jan. '07  
Zwanger! na 1e ICSI

MarvdBe
 23
2005  
TESE 11-11

lin 1979
28  
2005  
IUI 7  

Tjoller
28  
apr. '07  
Wachten tot start clomid                              
25-11 ?

Patje1981                      
27
okt.'07        
gestart met Clomid en Provera                                        

Deedee1973
34
jan. '06
ZWANGER!!! Uitgerekend 5 mei 2009

Sassie83
24
apr. '07
Wachten op 2e zaadonderzoek

deessie
24
2005
Rust ivm overstap ziekenhuis

sahiton
33
13
ZWANGER

Cis79
29
ronde 16
Vrijdag 17 okt IUI

1 nov

poeh1980
28
jan 2006
positieve test!!!!!!!!!!!! 18 dec. eerste echo!!!!!!!!!! na eerst IUI!!

Joke
26
ronde 14
ZWANGER!! uitgerekend 9 juli

Wietske
38
ronde 19
4e iui gehad mislukt, nu eerst
3 maanden pauze, zelf oefenen!
274  dec

Haily
28
april 2007
april  terug naar gyn

Robin
26

27-1 controle curettage

Doossie
22
maart '07
3 november uitslagen
suusjuh1983               25       janu '03           19 december 2e IUI gehad              2 jan

VOOR ONS BEGINT HET NU OOK EINDELIJK OP TE SCHIETEN AL LIJKEN DE DAGEN NU VOORBIJ TE SLOPEN! ZIT NU OP DAG 19 DUS WEER BIJNA ONGESTELD! LAAT HET MAAR SNEL KOMEN (LIEVER NIET NATUURLIJK,MAAR DAAR REKENEN WE NIET MEER OP) DES TE EERDER KUNNEN WE AAN HET TRAJECT BEGINNEN.

ja dat zou idd heel mooi zijn,maar ik geloof er niet zo meer in dat het nog vanzelf lukt na 2 jaar.
na deze menstruatie begin ik op dag 3 met puregon spuiten,dan daarna nog een pregnyl spuit en dan de IUI.

xxx mier

Kom net bij de gyn vandaan.
Het zaad van mijn vriend is niet goed.
Nu 3x getest en de laatste 2 x niet goed.
Dus moeten we naar de uroloog. Ik kon wel janken. (heel even maar). Door de sneeuw fietsen,  harde wind, ik leek wel een sneeuwpop.  
En dan na 5 min weer buiten staan...
Morgen heb ik mijn NOD. Ik probeer er steeds niets van de hopen , maar door dit nieuws verwacht ik niets meer.

Op naar de uroloog..
Wie heeft hier ook ervaring mee?

Rezatess

hey rezatess,

wat balen voor jullie!!
veel succes ermee.

ff een stomme vraag misschien maar wat houdt NOD in? ik heb er nog nooit echt van gehoord.

enne sorry maar wij hebben geen ervaring met de uroloog.

liefs erika

NOD = de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het natuurlijk liever niet wilt. Ik heb de mijne vandaag. Ben nog niet ongesteld maar heb een test gedaan en hij is negatief.

Hallo

Ik had 24jan een berichtje geplaatst dat ik graag mee wilde praten over dit onderwerp.
Moest toen nog mijn bloed laten testen (hormonen en chlamydia)  en de samenlevingstest en een echo van mijn baarmoeder.
Dit alles zag er goed uit!! Bijna alles dan,de test op chlamydia was dus niet goed.
Ik heb in het verleden blijkt nu (ze hebben een kweek afgenomen) een infectie gehad.
En zoals bekend kan dit beschadigingen aan je eileiders geven,maar dat hoeft niet altyd zei de gyn  (als je het niet heb gemerkt en op tijd heb behandeld) Want wij vrouwen weten dat dus niet als je het hebt.
Nu krijg ik dus over ong 3weken een kijkoperatie (moet eerst mijn menstruatie afwachten).
Blijkt daar alles goed te zijn dan moeten we het dus nog tot een jaar zelf proberen,lukt dat niet dan komen we in aanmerking voor ivf.
Mochten er beschadigingen zijn ndie niet te herstellen zijn dan dan beginnen we er gelijk mee.
Spannend allemaal.....

groetjes

Terug
Bovenaan