Topic voor iedereen die langer dan 1 jaar bezig is en nu in de medische molen stapt of zit...

Mier, wat geweldig! Gefeliciteerd! Geniet ervan, je hebt er lang genoeg op moeten wachten....

Ik ben op vakantie geweest (heerlijk!) dus heb een tijdje niets gelezen. Mijn korte update: Ik ben gisteren ongesteld geworden (dus ronde 21 is begonnen). Het "goede" nieuws is dat ik vrijdag naar Elsendorp kan voor mijn prikinstructie. Deze cyclus krijg ik dus m'n eerste IUI. Ik vind het hartstikke spannend, ben zenuwachtig maar er is ook gewoon opluchting...

Groetjes, Esk (ronde 21, zie ook http://eskswegnaar.blogspot.com)

Mier, bedankt voor je reactie! Ben toch altijd nieuwsgierig wat/of je dan wat voelt. Ik hoop op een heerlijke zwangerschap voor je! Bij jou was het toch een paar maanden geleden mis gegaan of niet?
Ik duim mee dat alles goed blijft gaan. (en daar gaan we wel vanuit natuurlijk!)

Esk, balen zeg. Weer mis.
Maar idd spannend nu het gaat beginnen met IUI! Een dubbel gevoel, lijkt me. Laat je ons weten hoe het verloopt?
Ik heb net de clomid opgehaald (alvast voor april :) ).

Ergens hoop ik dat het niet nodig is, want heb deze maand (weer eens) een gekke cyclus.
Ik temperatuur nog steeds en heb gemerkt dat deze maand de T blijft stijgen. na ei 36.7, na enkele dg 36.8, toen 36.9 en vandaag 37.0. Helaas ook krampen en spotting vandaag, maar met een oplopende T vind ik dit een beetje vreemd. Ik zit nu op dag 9 na m'n ei dus zou wat vroeg zijn voor ongi. Op z'n vroegst ben ik op dag 11 ongi geworden ooit, maar al wel eerder spotting. Het zal wel mis gaan, omdat het voelt alsof ik elk moment ongi moet worden. Het enige verschil is dat het ook aanvoelt alsof ik 'vruchtbaar' ben. Het gevoel alsof er een ei in m'n re lies op springen staat, zeg maar. (ongikrampen of gele lichaam wat groeit???)
Ik reken op niets, maar er is toch weer eens hoop.

Groetjes Haily

Nick/naam
lft.
hoe lang?
Status
NOD datum

Mier1980
28
feb.07 ronde 27
 ZWANGER!!!
uitgerekend eind oktober!

Han80/Hanneke
28  
 jan. '07
Zwanger!  

Esk30/Esk
31  
aug. '07  
Op eigen kracht tot maart (!) 2009
25-1

Danielle1984
24  
 juli '06
1e IUI  

Inge82
26  
jan. '07  
Zwanger! na 1e ICSI

MarvdBe
 23
2005  
TESE 11-11

lin 1979
28  
2005  
IUI 7  

Tjoller
28  
apr. '07  
Wachten tot start clomid                              
25-11 ?

Patje1981                      
27
okt.'07        
gestart met Clomid en Provera                                        

Deedee1973
34
jan. '06
ZWANGER!!! Uitgerekend 5 mei 2009

Sassie83
24
apr. '07
Wachten op 2e zaadonderzoek

deessie
24
2005
Rust ivm overstap ziekenhuis

sahiton
33
13
ZWANGER

Cis79
29
ronde 16
Vrijdag 17 okt IUI

1 nov

poeh1980
28
jan 2006
positieve test!!!!!!!!!!!! 18 dec. eerste echo!!!!!!!!!! na eerst IUI!!

Joke
26
ronde 14
ZWANGER!! uitgerekend 9 juli

Wietske
38
ronde 19
4e iui gehad mislukt, nu eerst
3 maanden pauze, zelf oefenen!
274  dec

Haily
28
april 2007
april  terug naar gyn

Robin
26

27-1 controle curettage

Doossie
22
maart '07
3 november uitslagen

suusjuh1983               25       janu '03           16-04 start ICSI                                   5-3-09

hey,

esk, succes met de IUI
suusjeh, spannend allemaal hoor. denk aan je!
hailey, veel succes met wachtten zijn toch spannende dagen.

over mezelf:
vandaag dag 30 van mn cyclus en nog niet ongi geworden. (dit na gebruik clomid en 2 gesprongen eitjes.
vanmorgen test gedaan: positief. ik was helemaal in tranen zo blij. gelijk huisarts gebeld voor nog een test voor de zekerheid.
huisarts belde terug dat het twijfelachtig was dus volgende week vrijdag nog een test doen.
pfff wat spannend zeg... ik voel me namelijk wel zwanger. pijnlijke tepels en last van mijn buik. (ik dacht eerst omdat ik ongi moest worden, maar blijft aanhouden)
als ik nu zwanger ben, dan hebben we echt zoveel geluk gehad, zou het na de 1e ronde clomid al raak zijn.

nog maar niet te veel hopen... straks is het zo'n tegenvaller...

denk aan jullie allemaal.

liefs erika

Suusjuh, heeel veel succes met de ICSI!! Ik hoop met je mee dat het allemaal meevalt en natuurlijk dat het wat oplevert!

Kira, weet je waarom het twijfelachtig was? Een positieve test is toch een positieve test? Of heb je bloedverlies gehad of een te laag HCG?
Jij ook heel veel succes (en toch vast een voorzichtige proficiat!)

Bij mij is de spotting opgehouden....Temp is nog hoog. Geen ongikrampen meer. Nog wel die gekke steken in m'n re lies. Nu dag 11 na m'n eisprong. Ongi zou elke moment kunnen komen (tussen dag 11 en 15). Ben toch vast eigenwijs gaan testen.
Eerst een ovulatietest (goedkoper en kruisreactie met HCG). die is positief. Dat zal toch echt niet van LH zijn, toch? HCG-test is hartstikke negatief...
Geduld, dus.

Groetjes, Haily

hey haily,

dat wordt weer spannend dan! nog even afwachten!

ik heb vorig jaar januari een mk gehad,met ongeveer 7 en een halve week.
ben nu in de 15e ronde na de mk zwanger geraakt,voor de mk 12 rondes.

groetjes mier

Terug
Bovenaan