Mier, bedankt voor je reactie! Ben toch altijd nieuwsgierig wat/of je dan wat voelt. Ik hoop op een heerlijke zwangerschap voor je! Bij jou was het toch een paar maanden geleden mis gegaan of niet?
Ik duim mee dat alles goed blijft gaan. (en daar gaan we wel vanuit natuurlijk!)
Esk, balen zeg. Weer mis.
Maar idd spannend nu het gaat beginnen met IUI! Een dubbel gevoel, lijkt me. Laat je ons weten hoe het verloopt?
Ik heb net de clomid opgehaald (alvast voor april

).
Ergens hoop ik dat het niet nodig is, want heb deze maand (weer eens) een gekke cyclus.
Ik temperatuur nog steeds en heb gemerkt dat deze maand de T blijft stijgen. na ei 36.7, na enkele dg 36.8, toen 36.9 en vandaag 37.0. Helaas ook krampen en spotting vandaag, maar met een oplopende T vind ik dit een beetje vreemd. Ik zit nu op dag 9 na m'n ei dus zou wat vroeg zijn voor ongi. Op z'n vroegst ben ik op dag 11 ongi geworden ooit, maar al wel eerder spotting. Het zal wel mis gaan, omdat het voelt alsof ik elk moment ongi moet worden. Het enige verschil is dat het ook aanvoelt alsof ik 'vruchtbaar' ben. Het gevoel alsof er een ei in m'n re lies op springen staat, zeg maar. (ongikrampen of gele lichaam wat groeit???)
Ik reken op niets, maar er is toch weer eens hoop.
Groetjes Haily