Trotse mama wil zwanger worden..

hey iedereen,

wat een triest weer vandaag maar ik kan niet zeggen dat ik het koud vind janske.
Zijn jullie kids ook zo lief en gehoorzaam
wordt het nog erger met sinterklaas.....kan het nog erger???????????

ik word er moedeloos van..maar ja dat zal wel weer een van de periodes wezen.
en hij is wat grieperig dus als ik ook maar het woordje nee bedenk huilt hij al.
oh ik ben aan het zagen sorry hoor ben ook moe en kan dan alles niet hebben,en dan bedenk ik me zal een 2e wel verstandig zijn??kan ik dat wel aan.....
maar als hij me dan een dikke knuffel geeft ben ik dat weer vergeten.

het is nu half 7 ga mijn knul in bad doen en dan naar bed brengen.
kijk vanavond nog ff wat jullie nog te vertellen hebben.
groetjes ikke

Goedemorgen

Ik1978, heel herkenbaar wat je zegt. Mijn dochtertje is ook niethelemaal in haar beste doen. Ze had van de week een dag koort en veel last van haar oren. Ze is ook erg huilerig en vooral als het woordje nee en bed gezegd wordt. Ook ik vraag het me wel eens af hoor van zou ik het allemaal wel aankunnen om 2 kids te hebben. En dan denk ik ook wel eens van zou het financieel wel helemaal te doen zijn. Volgens man lief zie ik allemaal spoken, en ben ik een super moeder die het best aan kan.
Het is nu afwachten of het deze ronde gelukt is, het klus gehalte ligt deze maand vrij hoog. Maar of we op het juiste moment zijn begonnen??? Mn mannetje was nl een week in het buitenland(net rond eisprong).

Groetjes An1974

Hé ladies,

ik hoop dat ik ook welkom ben op dit forum!

Hier is het alleen nog even knetter spannend.

Maandag, dinsdag of woensdag  had ik ongesteld moeten worden, maar er is nog niets.
Normaal word ik het echt uiterlijk op de 26e!

De test was negatief (stom stom stom ik kon niet wachten).
Zaterdag weer testen dan maar als er nog steeds geen menstru tekenen zijn.
Het kan nauurlijk ook gewoon zijn dat ik er te veel mee bezig ben en daarom niet ongi word. Maar goed..... hier moet ik nog eventjes gedult hebben.....

Mochten we wel zoveel geluk hebben dan krijgen we een augustus baby en dat lijkt me heerlijk!!!!

Nou groetjes en succes allemaal, dames die al zwanger zijn; gefeliciteerd!!!

Groetjes Gabriëlle.

gabrielle tuurlijk ben je welkom.
spannend dus voor jou.
weet je al iets het is inmiddels al zondag

ik ga voor de 1e ronde deze maand ik heb al een zoon van 3 en ik ben 30 jaar jong.

het is rustig hier...niemand iets te vertellen??
mijn zoon is helemaal hyper van sinterklaas.
gisteren was de beste man bij ons in de supermarkt samen met zijn pieten en mijn zoon zat in de kar. 2 pieten sprongen bij hem in de kar dat vond hij wel erg spannend natuurlijk.
en hij heeft bij de sint op schoot gezeten en heeft voor de sint gezongen ohh zo leuk.

vandaag had hij wat in zijn schoentje en daar is hij nu lekker mee aan het spelen.
het heeft wel wat hoor dat spannende koppie van wat zal erin zitten.?????
nou het is bijna pakjes avond wat gaan jullie doen alleen met gezinnetje of met familie
wij doen het met de opa's en oma's. dus dat is wel gezellig denk ik.

verder heb ik geen   nieuws
groetjes

Nou.... pfff dat was me wel een weekje!

Ik was er vanuit gegaan dat ik rond de 24e ongi moest worden met een syclus van 30 dagen...
Omdat ik mega ongeduldig was had ik sowieso al veels te vroeg getest. Negatief natuurlijk! De hele week is dit zo door gegaan en vrijdag heb ik nog getest. Daar verscheen een héééél vaag streepje (etos test) en ik heb de test weggegooit met het idee dat dit streepje er al in zat.
Zaterdag niet getest, vandaag weer etos test gedaan en er verscheen één dikke streep in beeld. Maar 1 minuut er na verscheen er een heeeeel dun blauw  lijntje, mijn man zag hem ook.
Gelukkig is het koopzondag, dus ik door de sneeuw voor de zekerheid 2 tests gehaald van cb. Bij thuis komst direct weer 1 gedaan en er verscheen een dikke min. Teleurgesteld hing ik mijn jas weg. Toen ik terug kwam zei mijn man; het is een plus aan het worden?! Ok dan!!!! Iedereen blij hier! Morgen zou dag 1 van week 6 zijn, dan begint het hcg hormoon in je lichaam pas echt meer te worden.
Ik zal mijn laatste stikkie in mijn ochtend plas doen voor alle zekerheid!

Helaas ben ik de hele dag op het net aan het surfen geweest met  de trefwoorden; '' dunne streep zwangerschapstest. Wat je dan tegen komt daar word je niet vrolijk van zeg maar. Een boel verhalen gingen over vrouwen met dunne streepjes die vervolgens een miskraam kregen. Bah, ik had het niet moeten lezen. Andere dames schreven weer; een streep is een streep.
Goed, morgenvroeg weet ik het 99% zeker en dan maar hopen dat alles goed mag gaan. En ik ga direct de vk bellen voor een 1e afspraak natuurlijk!

Mocht alles goed gaan dan verwachten we dit kindje volgens de boekjes rond 5-8-2009 maar onze dochter was 2 wkn te laat en omdat mijn broer en ik ook allebei 2 wkn te laat waren, houd ik er rekening mee dat dit weer gaat gebeuren. Dan zal dit kindje rond de 20e komen.

Groetjes en leuk dat ik in kan haken!

Gabriëlle

Nou zeg, dat is raar ik dacht echt dat ik hier al eens gereageerd had maar ik kan het nergens terugvinden. Dus alsnog maar even dan, het klinkt in ieder geval gezellig hier. Wel leuk om hier wat öude bekenden"tegen te komen. Miss mama komt me bekend voor en  Lientje natuurlijk .
Wij gaan voor nummer 3, zitten nu in de 3e ronde en heb 9 december mijn nod. Ik heb 2 zoontjes,  één van 2,5 jaar en  één van 11 maanden. De andere keren was ik elke keer (3x)   meteen al in de 1e ronde zwanger en nu duurt het dus ietsje langer. We zullen zien! zal zo proberen mezelf in het schema te zetten. Maar ik beloof niets want ik ben zoooooo onhandig met computers!!
Groetjes Tara

quote: lientje79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-11-2008 12:30:58'));

NOD
LEEFTIJD
KINDJE
RONDE
verwachte NOD

ikke1978
30
2e
1
18 december

an1974
34
2e
7
07 december

juultje 78
30
2e
6
24 nov   ........

Mama v Aimée
21
2e
1
29 november

Lientje
29
2e
1
18 december

Jansske    

Trotse mama81    

Toppertje        

krista

Tara
27

28

29

26

32
2e

4e

3e

2e

3e
1

3 na mk

1

2

3
onbekend

3 december??

onbekend

20december

9 december

MOEDER
ZOON/DOCHTER
LEEFTIJD

ikke1978
an1974
juultje78
MamavAimée  
Jansske
Toppertje
trotse mama 81

krista
zoon
dochter    
dochter    
Dochter
Zoon
twee zoontjes
2 dochtertjes
  & 1 zoontje
dochter
3,5   juni-05
2,5 (juli-06)
15 mnd (aug 07)
2.5 (juli 06)
9 weken (sept-08
3,5(april -05) 1,5 (juli-07)
4,5 (april '04) &  2,5 (bijna 3 december '05)  
1 jaar (oktober '07)
bijna 2 (jan07)

Lientje
zoontje
10mnd (jan08)  

ZWANGER
uitgerekend op:
echo op:
15 dec 08

juultje78
04-08-2009

welkom taralientje en gabrielle.

Spannend hoor gabrielle. Ik zou ook zeggen een streep is een streep....ben wel benieuwd of de streep of het plusje  donkerder is morgenochtend.
Herken het wel hoor...dat te vroeg testen. Ik heb ook alweer 2 negatieve testen gehad deze week...denk dat ik deze week ongesteld moet worden. Voel me niet zo lekker de laatste dagen..ga er maar van uit dat het gewoon vermoeidheid is...wil niet teveel hopen. Ga woensdag maar weer testen denk ik. Dan zit ik op een cyclus van 34 dagen net als vorige maand.

Onze kindjes zijn eigenlijk niet zo onrustig door de sint. Vinden het natuurlijk wel spannend al die pieten op straat. Vandaag naar Het feest van sinterklaas geweest in AHOY. Dat vonden de meiden (en ikzelf ook) echt heel erg leuk.

groetjes

Terug
Bovenaan