Trotse mama wil zwanger worden..

Hoi allemaal,

gezellig weer nieuwe moeders erbij.

Gefeliciteerd met je zwangerschap Juultje!!!

Wie kan me vertellen hoe ik mezelf op de lijst toevoeg??

groetjes

Trotse mama je moet het schema even kopieren en dan plakken in een nieuw bericht en dan kan je in het bericht je naam enz toevoegen. Hoop dat het lukt anders moet je je gegeven even in een berichtje zetten en dan wil ik het wel even voor je doen

Groetjes An1974

NOD
LEEFTIJD
KINDJE
RONDE
verwachte NOD

ikke1978
30
2e
1
18 december

an1974
34
2e
7
07 december

juultje 78
30
2e
6
24 nov   ........

Mama v Aimée
21
2e
1
29 november

Jansske        
27
2e
1
onbekend

MOEDER
ZOON/DOCHTER
LEEFTIJD

ikke1978
an1974
juultje78
MamavAimée  
Jansske
zoon
dochter    
dochter    
Dochter
Zoon
3,5   juni-05
2,5 (juli-06)
15 mnd (aug 07)
2.5 (juli 06)
9 weken (sept-08  

ZWANGER
uitgerekend op:
echo op:

juultje78
04-08-2009

Oh wat lief van jullie, al die felicitaties! Dankjulliewel!

ik1978: ik ga in Eelderwolde wonen, gemeente Tynaarlo net onder groningen. Erg spannend, vind ik. Ik ken er bijna niemand en zal een hele nieuwe vriendenkring moeten gaan opbouwen. Maar kan nu naar de zwangerschapsgym natuurlijk, en dan kan ik alvast wat mensen leren kennen.

Ik heb een vraagje: Toen ik zwanger was van onze dochter hebben we gewachte met vertellen totdat ik 12 weken zwanger was (na de termijnecho). Ik weet dat het een enorm gedoe was toen ik het rond de feestdagen nog aan niemand verteld had. Stiekem gedoe met wijn en rood vlees, wat ik ineens niet meer nam.... Nu komen de feestdagen er ook weer aan en ik ben normaal gesproken echt niet vies van een goed glas wijn. Nu heb ik eigenlijk geen zin om iedereen weer een beetje voor de gek te houden. Ik zit er dus over na te denk het maar gewoon te zeggen. De kans bestaat natuurlijk dat het niet goed gaat...... Wat vinden jullie? En wat hebben jullie bij vorige zwangerschappen gedaan???

Nou meiden, ik hoop het lijstje snel vol te zien stromen met lachende smilies!!!

Ga nu eens even eten maken.

Liefs,
Juul

quote: jansske reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-11-2008 21:05:30'));

NOD
LEEFTIJD
KINDJE
RONDE
verwachte NOD

ikke1978
30
2e
1
18 december

an1974
34
2e
7
07 december

juultje 78
30
2e
6
24 nov   ........

Mama v Aimée
21
2e
1
29 november

Jansske        
27
2e
1
onbekend

MOEDER
ZOON/DOCHTER
LEEFTIJD

ikke1978
an1974
juultje78
MamavAimée  
Jansske
zoon
dochter    
dochter    
Dochter
Zoon
3,5   juni-05
2,5 (juli-06)
15 mnd (aug 07)
2.5 (juli 06)
9 weken (sept-08  

ZWANGER
uitgerekend op:
echo op:
15 dec 08

juultje78
04-08-2009

juultje
ik zou het gewoon vertellen, mocht het mis gaan kunnen ze er voor je zijn als je dat nodig bent.
En je hebt relaxe dagen je hoeft er niet om te denken wat je wel of niet mag doen/zeggen.

dus eelderwolde hihi
ik werk in eelde.

voel je al wat misselijk ofzo?

groetjes ikke

Hoi Juultje,

Van harte gefeliciteerd!
Ik zou het gewoon vertellen. MIjn man en ik hebben daar nu ook al een hele discussie over. Ik snap niet zo goed waarom je zou wachten met het te vertellen aan de mensen die je lief hebt totdat je 12 weken zwanger bent. Mocht je een miskraam krijgen (en ik hoop natuurlijk van niet) dan komen ze het toch ook te weten en heb je ze ook nodig voor steun?!

Geniet lekker van je zwangerschap!!!

Groetjes

Hoi dames,

Als eerste Juultje van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. De eerste. Wie volgt.
Bij mijn eerste kindje ontdekten we op vakantie dat we zwanger waren. We hebben toen een foto gemaakt van de zwangerschapstest en die tussen de vakantiefoto's gedaan. Ze hebben de foto's op tv bekeken en opeens verscheen daar die test. Dikke tranen bij mijn schoonfamilie(het was de eerste daar). En mijn ouders ook helemaal verbaasd. Was wel grappig.
Bij de tweede hebben we idd een t-shirt laten bedrukken met;
Hoera ik ben zo blij, ik krijg er een broertje of zusje bij!
En dit gewoon aangetrokken. Was ook leuk.
En nu bij de derde..... heb ik nog geen idee. Moet natuurlijk ook weer wat speciaals worden. Dus als iemand nog leuke ideeen heeft???? Dan horen we die graag.
Niet dat ik al zwanger ben hoor. Had zondag mijn OD, maar nog niet veel te bekken. Dacht vanmorgen even van, vandaag komt het, maar toch niet. Maar werd de vorige week ook pas na 5 weken weer ongi. Dus komt nog wel.
En dan kunnen wij daarna ook los....

Best veel meiden uit Groningen. Via dit forum hebben ik1978 en ik elkaar ook leren kennen. We zijn er achter gekomen dat we uit hetzelfde dorp komen...zo grappig. Nu mailen we ook echt met elkaar.

Ik lees dat er ook nog wat meiden in spanning zitten te wachten. Ik zal voor jullie duimen. Ga me nu even toevoegen aan dat mooie lijstje.

Tot snel.

Liefs mij

Terug
Bovenaan