Oh wat lief van jullie, al die felicitaties! Dankjulliewel!
ik1978: ik ga in Eelderwolde wonen, gemeente Tynaarlo net onder groningen. Erg spannend, vind ik. Ik ken er bijna niemand en zal een hele nieuwe vriendenkring moeten gaan opbouwen. Maar kan nu naar de zwangerschapsgym natuurlijk, en dan kan ik alvast wat mensen leren kennen.
Ik heb een vraagje: Toen ik zwanger was van onze dochter hebben we gewachte met vertellen totdat ik 12 weken zwanger was (na de termijnecho). Ik weet dat het een enorm gedoe was toen ik het rond de feestdagen nog aan niemand verteld had. Stiekem gedoe met wijn en rood vlees, wat ik ineens niet meer nam.... Nu komen de feestdagen er ook weer aan en ik ben normaal gesproken echt niet vies van een goed glas wijn. Nu heb ik eigenlijk geen zin om iedereen weer een beetje voor de gek te houden. Ik zit er dus over na te denk het maar gewoon te zeggen. De kans bestaat natuurlijk dat het niet goed gaat...... Wat vinden jullie? En wat hebben jullie bij vorige zwangerschappen gedaan???
Nou meiden, ik hoop het lijstje snel vol te zien stromen met lachende smilies!!!
Ga nu eens even eten maken.
Liefs,
Juul