Trotse mama wil zwanger worden..

Gaat goed op dit forum haha, nu al 2 zwangere, gefeliciteerd meiden, Ik ben zaterdag ongesteld geworden na 32 dagen! Voor mijn zwangerschap was mijn cyclus rond de 35-42 dagen, dus ik klaag niet! Hopelijk volgende maand ook 32 dagen, dan weet ik ongeveer wanneer de eisprong is, want die voel ik dus echt niet!

Meiden die wachten, succes!!!

Liefs

quote: jansske reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-12-2008 12:54:29'));

NOD
LEEFTIJD
KINDJE
RONDE
verwachte NOD

ikke1978
30
2e
1
18 december

an1974
34
2e
7
07 december

juultje 78
30
2e
6
24 nov   ........

Mama v Aimée
21
2e
1
29 november

Lientje
29
2e
1
18 december

Jansske    

Trotse mama81    

Toppertje        

krista

Tara
27

28

29

26

32
2e

4e

3e

2e

3e
2

3 na mk

1

2

3
31 december

3 december??

onbekend

20december

9 december

MOEDER
ZOON/DOCHTER
LEEFTIJD

ikke1978
an1974
juultje78
MamavAimée  
Jansske
Toppertje
trotse mama 81

krista
zoon
dochter    
dochter    
Dochter
Zoon
twee zoontjes
2 dochtertjes
  & 1 zoontje
dochter
3,5   juni-05
2,5 (juli-06)
15 mnd (aug 07)
2.5 (juli 06)
10  weken (sept-08
3,5(april -05) 1,5 (juli-07)
4,5 (april '04) &  2,5 (bijna 3 december '05)  
1 jaar (oktober '07)
bijna 2 (jan07)

Lientje
zoontje
10mnd (jan08)  

ZWANGER
uitgerekend op:
echo op:
15 dec 08

juultje78
04-08-2009

gabrielle

he dat is snel je hebt je nog niet aangemeld en je bent al zwanger!!!!
gefeliciteerd meid!!!

En dat de topic ook voor de andere meiden zo vruchtbaar mag zijn.
Ik hoop dat over een paar maanden iedereen bij het zwanger lijstje mag staan.

liefs ikke

Hee hoi,

We stonden op pagina 2...

Hoe is het met diegene op het wachtbankje??? Ik duim voor smilies!!!

Liefs Lientje

Lientje, ha jij dacht dus ook dat ik hier al geschreven had. Hmmm vreemd hé? Ik kan het niet meer terug vinden.

Gabrielle, gefeliciteerd met je zwangerschap!! Goed joh!

Zo Jansske, 31 dec je nod. Zou een mooie dag zijn om achter te komen dat je zwanger bent. dan ga jij bruisend het nieuwe jaar in!!

Ik zit op de wachtbank en ben er vrij rustig onder moet ik zeggen. De vorige 2 maanden was ik zooooo ongeduldig, ik werd er gek van. Nu ben ik rustig en dat is eigenlijk wel zo fijn. Volgende week is mijn nod dus nog een week geduld. Maar we gaan een weekend weg dus afleiding genoeg.

Liefs Tara

hmmmm, hier nog geen rd....test was vanmorgen ook nog negatief...hmmmm vrijdag nog maar eens testen...

Hee hoi,

Spannend trotse mama! (nod 3 dec, Tara, even gespiekt haha!) Wie weet zit er nog te weinig hcg hormoon in je urine, het kan nog he!

Voor de rest is het rustig hier, ik heb zelf ook niet veel te melden. Af en toe met vlagen misselijk, maar dat kunnen geen kwaaltjes zijn, we zitten nml in onze klusweek.

Ik ga morgen  een weekendje weg, dus ik wens jullie alvast een fijne sinterklaasavond en een goed weekend!!!

Liefs Lientje

hey hoi,

hebben jullie allemaal een fijne pakjesavond gehad??
wij wel, mijn zoon had het ene nog niet uitgepakt en was al aan de volgende begonnen haha.Hij is lekker verwend (niet overdreven veel gekregen),hij is nog jong dus daar is hij nog niet mee bezig.

Voor diegene die het nog niet gevierd hebben veel plezier.
Is er voor de rest nog nieuws?
hier kwakkelen we wat aan met ons drieen zitten allemaal een beetje tegen de griep aan denk ik.Het klussen blijft hierdoor een beetje op de achtergrond.

volgende maand doen we beter ons best denk ik haha, ben ook erg moe omdat het in de winkel ook erg druk is geweest de afgelopen weken.Verder is mijn lichaam aan het reageren op het niet meer slikken van de pil. Krampjes onder in de buik en een beetje vaag gevoel in de buik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar misschien weten jullie wel wat ik bedoel.We zitten immers in het zelfde schuitje.

nou verder heb ik geen nieuws
groetjes ikke

Terug
Bovenaan