Trotse mama wil zwanger worden..

Dag Dames,

Al weer even niet geschreven, dus genoeg te lezen hier. Al weer twee zwangeren. Gefeliciteerd!! Ik zit nu in mijn eerste ronde voor een derde. Best spannend weer. Gisteren was ik mijn oudste zoon aan het voorlezen(hij wordt in april 4 jaar). We hadden in de bieb samen boekjes uitgezocht. Hij had er een gekozen die over een klein broertje ging. Aan het einde van het verhaaltje zei hij..... Ik wil ook nog wel een broertje of zusje. Het maakte niet uit of het een broertje of zusje zou zijn... Ik heb hem gezegd dat ik het wel even aan zijn vader zou vragen(hihi). Zo grappig.
Ik woon net als ik1978 in de Provincie Groningen(we wonen zelfs in het zelfde dorp). Mijn oudste gaat ook naar de Peuterspeelzaal. Hij vindt dit volgens mij ook erg leuk. Hij zat er eerst op met zijn nichtje, maar die is vorige week 4 geworden en gaat nu naar de basisschool. Even was hij verdrietig....ik ben toch ook al groot?? ik wil ook naar de basisschool, maar afgelopen week ging het gelukkig ook prima zonder zijn nichtje. Hij heeft lekker met de jongens gespeeld.
Nu moet ik me nodig bezig gaan houden met de basisschool en buitenschoolse opvang enz. Best moeilijk vind ik dit. Op de donderdag moet mijn kleine mannetje straks van s morgens vroeg tot ong half zes daar blijven.... Gelukkig wordt dat wel eerst de enige dag. Op de andere dagen wordt hij s middags uit school gelijk opgehaald.
Ik werk 2 en een halve dag..... Hoeveel dagen werken jullie? En hoe hebben jullie de opvang geregeld??

Liefs mij

hoi hoi,

ik kom uit zuid-holland. Mijn meiden hebben ook op de peuterspeelzaal gezeten. De middelste zit er nu trouwens ook nog op. Ze hebben het er heel erg naar hun zin. Leuke juffen en ook eens andere kindjes om mee te spelen dan alleen elkaar. Ze hebben een aantal maanden samen in dezelfde groep gezeten, maar de jongste is helemaal opgebloeid nu haar zus op de basisschool zit.
De kleine man gaat er na zijn 2de verjaardag ook heen.(duurt nog bijna een jaar)

Toevallig begon mijn dochter van bijna 3 er van week ook over. Mama ik wil wel een broertje of zusje en die mag wel in mijn bed erbij slapen is nog plek genoeg. Dan kan ik de baby aaien....lief he!!!!
Ze moeten nog  ffies geduld hebben!!

Zijn er niet alweer bijna een aantal nod's???

liefs Roosje

quote: toppertje79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-12-2008 10:50:36'));

quote: ik1978 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-12-2008 14:05:56'));

quote: an1974 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-12-2008 00:21:42'));

NOD
LEEFTIJD
KINDJE
RONDE
verwachte NOD

ikke1978
30
2e
1
18 december

an1974
34
2e
7
07 december

Mama v Aimée
21
2e
1
29 november

Lientje
29
2e
1
18 december

Delpello
26
2e
4
10 december

Jansske
27
2e
2
31 december

Trotse mama81
28
4e
3 na mk
3 december??

Toppertje
29
3e
1
31 december?

Krista
26
2e
2
20 december

Tara
32
3e
3
9 december

vlindertje2008

2e
5

MOEDER
ZOON/DOCHTER
LEEFTIJD

Ikke1978
zoon
3,5 juni-05

an1974
Dochter
2,5 juli-06

Juultje
Dochter
15 mnd aug-07

MamavAimèe
Dochter
2,5 juli-06

Janske
zoon
10 weken sept-08

Toppertje
2 zoontjes
3,5 april-05 en 1,5 juli-07

Trotse mama81
2 dochters & 1 zoon
4,5 apr-04 & 2,5 dec-05 & 1 okt-07

Krista
Dochter
bijna 2,   jan-07

Lientje
zoontje
10mnd (jan08)

Delpello
Dochter
2

vlindertje2008
Zoon
2, sept-06

ZWANGER
uitgerekend op:
echo op:
15 dec 08

juultje78
04-08-2009

gabrielle

Zo ik ben ff aan het knutselen geweest ik hoop dat ik alles goed heb neergezet,Ik heb alles in kolommetjes gezet en heb juultje maar uit de nod gehaald omdat ze al zwanger is.
Juultje en gabrielle weten jullie al wanneer de echo is??
En gabrielle heb je ook al een zoon of dochter?? dan kan ik dat ook in het lijstje zetten als je dat wil.
En gaat het goed met jullie, zwangerschapskwaaltjes???

En de meiden die op nod zitten te wachten(of niet) weten jullie al iets?????
Hier alles rustig wel geklust in de goede periode denk ik,maar ik denk niet dat het raak is.we zullen wel zien.

waar wonen jullie allemaal, ik woon in de provincie groningen.
ik ben nu sinds 29 juli getrouwd en we zijn al 10 jaar samen, hoe is dat bij jullie???
Gaan/doen jullie de kinderen ook naar de peuterspeelzaal? mijn zoon gaat wel en vind het heel super, hij is er erg op vooruit gegaan, hij had namenlijk een achterstand van 4a5 maanden daar is nu niks meer van te zien.
Je hoeft het niet te zeggen hoor, maar dan kan je het  ook ergens anders over hebben dan alleen over  zwanger worden, en ja daar zijn we hier natuurlijk ook voor, weet ik.
Het leek me gewoon gezellig.

groetjes...

He vlindertje welkom, ik ben zo vrij geweest om je op het lijstje te zetten.
Hoe oud ben je? en wanneer is je nod? dan kan ik dat ook nog invullen als je dat goed vind.
leuk dat je voor de 2e gaat, ik ook ik zit net in de 1e ronde.
groetjes ikke

Hoi mama's!

Vandaag is/was mijn NOD....
Nog geen rd'tjes te bekennen. Spannend hoor. k ben eigenlijk nooit te laat.
Mijn cyclus is vrij regelmatig en als het afwijkt  is íe altijd korter. Hopen dus dat het deze maand gelukt is. Mijn man wel nu al wel testen maar ik durf nog niet zo goed. MIsschien morgen maar eens kijken!

Hoe zit het bij de rest van jullie?

Groetjes  

@delpello spannend hoor...en heb je getest vandaag, of wacht je nog???

liefs

hey delpello spannend........
duim voor je

Ik las laatst een heel stuk over moeders voor moeders...
van  het hcg-hormoon wordt een geneesmiddel gemaakt dat  de eisprong stimuleert dus kans op zwangerschap wordt groter.Dit hormoon kan uit de urine worden gehaald van zwangere vrouwen.Het homoon wordt vooral in de eerste 4 maanden aangemaakt.
Als je zwanger bent kan je je opgeven voor moeders voor moeders, dan moet je de eerste maanden urine opvangen en je helpt andere vrouwen die daardoor meer kans hebben op een zwangerschap.
Ik vond het wel iets bijzonders dat je dus geholpen kan worden door zwangere vrouwen.

Ik weet hoe bijzonder het is om zwanger te mogen raken heb er zelf 2 jaar over gedaan en zie in de familie ook dat het niet zo makkelijk is.
Ik zit er dan ook over te denken om me daar voor aan te melden als ik zwanger ben.

Hoe denken jullie er over....of hebben jullie al bij de vorige zwangerschap(pen) hier aan mee gedaan.

je kunt meer info vinden op moeders voor moeders dit is geen reclame hoor hihi, ik was zelf ook nieuwschierig dus heb ik de site opgezocht

groetjes ikke

Hoi!

Ik zit nog steeds in spanning. Vandaag geen rd'tjes maar ook nog niet getest.
Ik durf niet zo goed, weet niet waarom! Maar ik denk dat ik het straks toch maar ga doen, ik heb de test al in huis.

Bij mijn dochter heb ik mee gedaan met moeders voor moeders. Ik was toen spontaan zwanger en vond het heel oneerlijk ten opzichte van alle vrouwen die al lang bezig waren met zwanger worden. Voor mijn gevoel kon ik op deze manier wat terug doen. Mocht ik nu weer zwanger zijn en/of worden dan doe ik zeker weer mee!

Nou, ik ga moed verzamelen om te testen!

Groetjes

JOEPIE!!!!! Ik ben zwanger!
Ik geloof het nog steeds niet helemaal maar er stond toch echt een plusje!
Jeetje.....ik ben 4 weken en 1 dag zwanger en als alles goed mag gaan ben ik op 19-08 (verjaardag van mijn broer) uitgerekend!!!

Nou, ik wilde het even met jullie delen!

Zo zie je maar weer, je voelt niet ltijd wat!
Bij de 1e hadik echt hele zere borsten en nu heb ik alleen een beetje buikpijn die lijkt op menstruatiepijn.
Voor alle dames die nog wachten of naar de volgende ronde gaan, succes!!!!!!

Oh ja, ik was sinds 2 maand onder behandeling bij een homeophaat....wellicht een optie voor dames die al een tijdje bezig zijn?!

Nou, ik ga genieten met mijn man..

Groetjes

Terug
Bovenaan