Trotse mama wil zwanger worden..

ook wij gaan voor een tweede kindje
ons eerste kindje is van 2006 (juni) hij is met 34 weken geboren
ik hoop dus als ik nog eens zwanger mag worden dat ik dan lange loop dan 34 weken

Wat gezellig...steeds meer meiden. Zelfs al iemand die voor de 4de gaat. Dat was voorheen ook altijd onze wens, maar we hebben nu afgesproken dat dit de laatste zwangerschap gaat worden. Drie kindjes is voor ons mooi. Past tenminste nog in de auto. Is het jaar 81 jouw geboortejaar trotsemama81?

Ik vond het ook wel lekker om gezellig te kletsen op een pagina met allemaal moeders. Niet dat ik geen zin heb om met meiden te praten die voor de eerste gaan(dat doe ik al op een ander  onderwerp hier). Maar het is toch  vaak anders wanneer je voor de tweede of derde gaat. Je leven ziet er anders uit en je  staat  er vaak wat anders in.  Wij zijn er nu ook niet  heel erg druk nog  mee bezig, pas volgende maand.  

Dus je zoon is te vroeg geboren Muts(grappige  naam zo). Flinke alarmbellen  de eerste weken of was hij erg sterk? Verneem je hier nu nog wat van(dat hij te vroeg geboren is)? Hebben artsen ook gezegd hoe het kwam  en of het  toeval was of dat de kans bestaat dat dit de volgende keer weer zou gaan gebeuren? Ik hoop dat je snel  zwanger mag worden  en dat je het dan gewoon 40 weken  met je mee kan dragen.

Leuk An dat je hier komt schrijven.Wanneer heb je je NOD. Als het niet lukt gaan we er volgende maand gewoon allebei voor. Kunnen we samen afwachten....  

Dus Juul  de 24ste. Spannend. Nog een dikke week wachten we vrolijk met je mee. Heb je een voorgevoel? Goed geklust?  Je komt dan uit een grote familie 6 ooms en tantes...
Hebben jullie ook de wens om een groot gezin te krijgen?

Liefs mij

He meiden,

ook wij gaan voor een 2e!! Ons eerste kindje is pas 8 weken oud, maar we willen ze (mocht dit lukken) graag snel achter elkaar! Bij de eerste was het pas na 12 rondes raak, dus hopelijk gaat het nu sneller!!

Ik ben al 1x ongesteld geworden,  maar weet nu niet wanneer mijn NOD is, omdat mijn cylclus voor de zwangerschap erg onregelmatig was!   Weet ook niet meer wanneer ik ongesteld ben geworden, niet opgeschreven, foutje!!

Gr Jansske

Leuk dat er al zoveel mensen op het forum komen mee schrijven.
Mijn NOD is rond 7-12

Als iedereen nou even zijn NOD kan achter laten kunnen we een beetje duimen voor elkaar.

Groetjes An1974

Hallo,

wat gezellig zo. er zijn inderdaad veel meiden voor de eerste keer zwanger, leuk natuurlijk.
Maar vind het net zoals jullie leuk om met andere moeders te kwebbelen.
Ook wij zijn bezig voor ons 2de kindje. Ons dochter is nu 26 maanden, hoog tijd voor een broertje of zusje hihi.
Van ons dochter was ik zomaar zwanger, dus hoop bij deze ook maar wat spanning opbouwen is denk ik ook niet heel erg.
Mijn NOD is 29 oktober, dus ik moet nog even geduld hebben. Ik heb niet echt het gevoel, maar wel in mijn onderbuik, links en rechts een raar gevoel vooral als ik loop, net of er iets op drukt. Kent iemand van jullie dit?
Maar goed we zullen zien, en ik hoop voor jullie dat we allemaal snel zwanger zijn ;-)
Succes meiden!!

Liefss

hallo allemaal!!!!

ik zal me even voorstellen, ben jolanda en ben al een trotse mama van een mooie zoon van ruim 20 maanden!!!!

wij zij alweer 6 maanden aan het klussen voor een 2e!! bij ons zoontje duurde het ook 6 maanden dus ik ben benieuwd!!!! ik verwcht ma of dinsdag mijn NOD dus erg spannend deze week!
heb stiekem al een testje gedaan vanochtend  maar die geeft een vaag lijntje onder vol licht!!! merk DA!! denk dat het een voorgedrukt lijntje is want het is nog te vroeg om te testen!! haha

groetjes jolanda

Hallo allemaal,

word al erg gezellig hier!!

Ik ben idd in ,81 geboren ben nu dus 27. Hoe oud zijn jullie??

Ik weet niet precies wanneer mijn NOD is. Heb namelijk een erg onregelmatige cyclus. Denk eind van de maand. Heb wel de afgelopen dagen een beetje oud bloed verloren...beetje vaag...

spannend hoor mama van tim...ben benieuwd of je al zwanger bent..

groetjes

Terug
Bovenaan