Trotse mama wil zwanger worden..

Ja, zeker verslavend he z'on forum!! Mijn zoontje ligt nu heerlijk te slapen, dus nog ff snel kijken of iemand een berichtje had achtergelaten haha!!

Is toch logisch dat je geen geduld hebt! Bij de eerste was ik veel geduldiger merk ik! Toen was ik er ook niet zo mee bezig en dacht we zien wel! Nu ik weet wat het is, een kindje, vind ik het helemaal geweldig en kan niet wachten tot de 2e en z'on forum is heel gezellig, maar dan ben je er nog meer mee bezig!!

Nou ga ik echt stoppen en wachten op de visite! Kom vanavond weer ff kijken!!

Liefs

Dag dames,

Even een kort berichtje. Jongste ligt nog even te slapen, maar vast niet lang meer. Ga zo even lekker kopje thee met mijn kids drinken. Vandaag had ik even een moment van..... best zwaar hoor kids opvoeden... Begrijp me niet verkeerd, ben onwijs dol op mijn twee jongens en wil ze voor geen goud missen, maar ben soms gewoon erg moe. We zijn nog druk bezig met klusjes in en rond het huis, omdat we onlangs verhuisd zijn, Het huis is een stuk groter dan de vorige dus ook veel meer schoon te maken. Voor me werk moet ik ook altijd best veel doen... En dat alles in combinatie met een gezin is nog best wel eens zwaar. Hebben jullie dat ook wel eens. Even bekroop mij de gedachte vanmorgen zijn twee kids ook al niet genoeg....wil ik echt nog een derde. Maar ja dat wil ik eigenlijk wel al weet ik niet waar ik dan nog de tijd vandaan moet halen om vanalles te doen. Maar dat went vast ook wel weer toch...trotsemama81....???
Sorry voor dit gezeur.

Voor de rest leek het mij leuk om eens te vertellen waar we allen wonen en dan heb ik het over de provincie...

Ik komt uit de provincie Groningen. Tot voorheen woonde ik echt in de stad Groningen, maar ben onlangs verhuisd naar een dorpje daar omheen.

Tot snel dames.

Dag dames,

Even een kort berichtje. Jongste ligt nog even te slapen, maar vast niet lang meer. Ga zo even lekker kopje thee met mijn kids drinken. Vandaag had ik even een moment van..... best zwaar hoor kids opvoeden... Begrijp me niet verkeerd, ben onwijs dol op mijn twee jongens en wil ze voor geen goud missen, maar ben soms gewoon erg moe. We zijn nog druk bezig met klusjes in en rond het huis, omdat we onlangs verhuisd zijn, Het huis is een stuk groter dan de vorige dus ook veel meer schoon te maken. Voor me werk moet ik ook altijd best veel doen... En dat alles in combinatie met een gezin is nog best wel eens zwaar. Hebben jullie dat ook wel eens. Even bekroop mij de gedachte vanmorgen zijn twee kids ook al niet genoeg....wil ik echt nog een derde. Maar ja dat wil ik eigenlijk wel al weet ik niet waar ik dan nog de tijd vandaan moet halen om vanalles te doen. Maar dat went vast ook wel weer toch...trotsemama81....???
Sorry voor dit gezeur.

Voor de rest leek het mij leuk om eens te vertellen waar we allen wonen en dan heb ik het over de provincie...

Ik komt uit de provincie Groningen. Tot voorheen woonde ik echt in de stad Groningen, maar ben onlangs verhuisd naar een dorpje daar omheen.

Tot snel dames.

Foutje...

De oudste vond het wel genoeg en wil met me spelen dus drukte nog even een keer extra op het knopje...

Doeg doeg

hey toppertje,

bedankt voor de uitnodiging,hier ben ik dan hihi
ik hoop dat deze topic niet zo groot wordt als die andere.
het is er wel heel gezellig maar ik kan het niet meer bijhouden hoor!!

ik wil wel hyven lijkt me leuk,zeg me maar waar ik moet zoeken.

laat het eerst hier bij,heb een drukke dag achter de rug, ga nu lekker bankhangen

groetjes ...

Hoi Ik1978,

Leuk dat je hier nu ook komt schrijven en nog leuker dat we contact gaan houden. Ben heel nieuwsgierig wie ik aan de andere kant van de pc heb zitten. Misschien kennen we elkaar wel...geen idee. Het zou leuk zijn als je me eens een mail stuurt op mijn hotmailaccount(toppertje79@hotmail.com). Dan kunnen we wat meer over elkaar vertellen. Ik wacht je reactie af.

Liefs mij

Hee hoi,

Waar we wonen, mmm, stel je voor dat je elkaar kent...mmm, dorpje rond Groningen daar ergens woon ik ook, dus ik zeg maar niks meer, hihi!

Gister kreeg ik nog een opmerking van een vriendin dat ze verwacht, dat wij aan de slag gaan voor een tweede wanneer ons zoontje anderhalf is, ze moest eens weten, haha!

Dus ik wil graag voor de rest nog even anoniem blijven...

Liefs Lientje

He meiden,

ik woon in een dorpje in Gelderland!!   Iemand anders ook uit Gelderland haha!!

Sorry, heel kort bericht, maar ik heb vergadering op SCHOOL!! Heb je zwangerschapsverlof moet je nog naar een vergadering, bah!  

Fijne avond allemaal, liefs Jansske

Terug
Bovenaan