Trotse mama wil zwanger worden..

Hoi Hoi

Steeds meer nieuwe meiden, gezellig hoor.
Mama van Tim, even over je test. Ik heb een paar maanden terug ook een test gedaan om dat ik dacht dat ik zwanger was (we waren nog niet bezig was nog aan de pil maar werd niet ongesteld) maar toen had ik ook een test van DA (eigen merk) en daar was geen streepje te zien ook niet een voorgedrukt streepje, dus wie weet ben je gewoon al zwanger hihi.
Ik heb nog steeds die rare stekerige buikpijn, maar gelukkig niet heel erg. Hoop dat dat wat betekent.
Succes meiden.

Liefs Siemy

Hee hoi,

Ik zou hier af en toe ook  graag mee willen kletsen. Ik ben 29 jaar en mams van een mannetje van januari 2008. Dit is onze 1e ronde en ik denk dat 5 dec m'n NOD is. Voor de vorige zwangerschap zijn we een jaar bezig geweest om zwanger te raken. We zien wel, ik weet wel dat ik het weer erg spannend vind!

Die gevoelige/pijnlijke plekken links en rechts herken ik wel, maar ik weet ook niet wat het is, eisprong? Maar dit voel ik nu een week, de eisprong voel ik normaal 1/2 dagen.

Liefs Lientje

Dag dames,

Zo weer een lange werkdag gehad en vervolgens mijn twee kleine mannetjes gehaald bij mijn schoonouders... voor je weet is het dan al weer half negen voor je lekker even uit kunt rusten. Eerst lekker even gedoucht en nu maar eens weer op het internet kijken. Mijn vriend vindt me maar een rare... Je lijkt wel verslaafd...   Is denk ik ook wel een beetje waar op dit moment. Ik vind het erg leuk om hier te schrijven en te lezen.

Mijn OD is waarschijnlijk 23 november. De vorige cyclus duurde echter 5 weken, dus kan ook nog zo een week later zijn. Hoop echter niet dat mijn cyclus telkens 5 weken zal duren.... dan moet ik steeds veel te lang wachten op de NOdagen. Weet nog niet helemaal waar ik me op in moet stellen. Zal ik in 1 keer zwanger worden of duurt het een paar maanden of misschien wel weer een jaar of nog langer. Ik hoop natuurlijk dat het in 1 keer raak zal zijn, maar dat hoopt iedereen en dat lukt bijna nooit. We zien het wel.

Lientje wat mooi dat jij je eisprong voelt. Das wel handig in deze periode. Ik voel daar dus echt helemaal niets van. Gokken wordt het bij mij.

Trotse mama: Je bent al vroeg mama geworden dan of niet? Of heb je een tweeling? Hoe oud zijn je kinderen. Hebben jullie al lang een relatie? Ik ben nu 12 jaar bij mijn vriend. Wij kregen ons eerste kindje toen we  8 jaar bij elkaar waren. Dat oude bloed kan ook gewoon innestelingsbloeding zijn toch? Spannend.

Mama van Tim; spannend dus voor jou. Mijn klein streepje is ook een streepje.... Dan moet het toch wel zo zijn? Ik hoop het voor je. Dan ben je hier de eerste. Houd ons op de hoogte he!!

Mama van Aimee: Nog even wachten dus, maar voor je het weet is het de 29ste. Dat gevoel ken ik niet helemaal(links en rechts steken). Ik weet wel dat ik vrij vroeg altijd zo'n zwaar gevoel onderin mijn buik kreeg. Het gevoel of er een baksteen in ligt. Er verandert natuurlijk heel wat als je zwanger bent. Ik hoop het voor je.

Morgen schrijf ik verder (ook voor de andere meiden). Ben nu moe en ga slapen.

Liefs mij

Hoi meiden,

Is ook wel een beetje verslavend hier...Is ook gewoon lekker om over je kinderwens te kunnen praten....Vertel niet aan iedereen dat we bezig zijn voor een 4de...

Ik was nog net 22 toen de oudste geboren werd. De oudste is nu 4,5, de middelste is bijna 3 en de jongste is 13 maanden.  Wij waren 10  jaar samen toen  we gingen trouwen en ben begin volgend jaar 5 jaar getrouwd. We kenden elkaar wel al veel langer.
We hadden al een trouwdatum geprikt en heel veel geregeld  toen ik zwanger bleek te zijn....dus met een 6 maanden zwangere buik getrouwd.

Wel spannend hier hoor de nod komen er bijna aan en sommige van ons hebben "vage" klachten......

Schrijf nu niet zoveel, want mijn man ligt in het ziekenhuis, dus is druk druk met de kindjes.

groetjes

hallo allemaal,
hier nog geen  te bekennen maar van de testen word ik ook niet veel wijzer!!! gister een test gedaan van CB en wat denk je weer een dun verticaal lijntje!!!!!! dus er was een plusje te zien!!!!!!!!!
maar vanochtend weer gestest van CB en niets te zien!!!!!!  ik had ook niet veel plas en het duurde langer dan normaal dat het controle streepje tevoorschijn kwam!!!!! ik weet het niet meer moet maar even afwachten!!!!
wel raar dat als ik niet zwanger zou zijn 2 verschillende merken, DA en CB allebei een dun vaag lijntje laten zien!!!! ( van CB was niet heel vaag, hoefde ik niet onder het licht te houden alleen hij was dun!!!

een onzeker mama

Hallo allemaal,

@trotsemama81, ik ben ook 27!

@ mamvanAimee, ik wil je geen valse hoop geven, maar bij mij begon het dus echt met steken links en rechts! Ik vertelde dat aan een collega en die zei testen, je kunt best zwanger zijn! En ja dus, bij haar begon het ook zo!

@mamavantim, ben benieuwd hoor, echt spannend  Waarom haal je niet z'on test waar staat zwanger of niet zwanger? Of maakt dat niet zoveel uit?

@lientje, das fijn je eisprong voelen!!

Ik weet niet wanneer mijn NOD is, handig he haha!! Mijn cylcus was voor de zwangerschap ook erg wisselend, dus maar gewoon wachten!

Vind het wel gezellig hoeveel jullie allemaal kletsen!!

Ik ga de was aanzetten en wat in het huis doen, want ik krijg zo nog late kraamvisite!! Jaja, daar zijn we nog niet vanaf!

Liefs Jansske

Hee meiden,

Ik voel een soort van krampen en dan vaak een combi van (sorry) afscheiding en dan is ongeveer de eisprong, maar nu duurt het wel erg lang... dus misschien een blaasontsteking? Ik kijk het nog even aan.

Moet wel lachen om het stukje hierboven over kraamvisite, maar dat heeft bij ons een eeuwigheid geduurd. Ik heb laatst nog kraamvisite gehad en m'n zoontje is bijna 10 maanden...

Voor de rest weinig te melden.

Liefs Lientje

haii meiden,

Ja ik dacht eerst ook mijn eisprong maar die voel ik meestal wel en die was rond de 10de als ik het goed gevoeld heb. Wel makkelijk hoor dat je dat voelt hihi.
En oohh dit is erg verslavend, elke keer als ik me dochter tussen de middag op bed doe dan kruip ik achter de computer en s'avonds spiek ik ook altijd nog even haha.
Toppertje79, ja je kunt wel gek worden van die onzekerheid he, hier hetzelfde hoor.
Iedereen hoopt natuurlijk dat ie in een keer zwanger wordt maar je hoort zoveel dat dat niet lukt. Best wel vervelend. Ik hoop voor je dat je cyclussen wat korter gaan duren want 5 weken is wel erg lang ja.

Trotsemama81, leuk he om jong moeder te zijn, ik wordt in januari 21 en ik was 18 toen mijn dochter geboren werd, ik vind het helemaal leuk hihi. Oww je man ligt in het ziekenhuis, niks ernstigs hoop ik??

Mama van Tim: Nou meid ik denk dat ik je dan wel bijna kan feliciteren, een streepje is een streepje toch, maar ik begrijp je onzekerheid wel, je wilt zo graag een hele DIKKE streep zien.

Janske: Hihi nog een late kraamviste, ach maakt ook niks uit als het maar gezellig is toch ;-)

Lientje: Ik hoop voor je dat het geen blaasontstekking is, dat is wel erg vervelend. Ben blij dat er iemand is die de klachten wel hertkent.

Nou meiden allemaal heel veel succes met klussen en afwachten. Ik moet nog een dag of 10 wachten hoop dat ik nog zo lang kan wachten hihi. Hebben jullie daar ook zo'n last van dat je geen geduld meer hebt!!

Liefss

Terug
Bovenaan