Trotse mama wil zwanger worden..

Toppertje79, ik vind het juist hartstikke leuk als je hier blijft kletsen hoor. Natuurlijk willen we allemaal graag zwanger worden hier maar ik vind het ook wel erg leuk om "zwangere"verhalen hier te lezen. Dus wat mij betreft; blijf lekker hier en ja mag ook nog klagen.

An1974, balen zeg dit voor je. Ik las je twijfel als op het andere forum. Sterkte en neem de tijd om het te verwerken en weer bij te komen. Een miskraam is best heftig. Ook voor je lijf!

forza1980, ik zal je op de lijst zetten. Wanneer is je nod precies?

Nou, zit nu ongeveer nog in mijn vruchtbare periode. Het is niet super regelmatig dus misschien is het al voorbij maar ik laat deze maand geen kans onbenut.

Liefs Tara

NOD
LEEFTIJD
KINDJE
RONDE
verwachte NOD

ikke1978
30
2e
2
19 januari 2009

Jansske
27
2e
2
31 december

Trotse mama81
28
4e
5  na mk
 13 februari

mama1984
24
2e
8
onbekend

Tara
32
3e
5
31 januari

Forza1980
28
2e
3
?????

MOEDER
ZOON/DOCHTER
LEEFTIJD

Ikke1978
zoon
3,5 juni-05

an1974
Dochter
2,5 juli-06

Janske
zoon
10 weken sept-08

Toppertje
2 zoontjes
3,5 april-05 en 1,5 juli-07

Trotse mama81
2 dochters & 1 zoon
4,5 apr-04 &  3 dec-05 & 1 okt-07

Lientje
zoontje
10mnd (jan08)

mama1984
zoon
4, sept-04

knutseljuffie
zoon
3 mnd, sept08

Tara
2 zoontjes
2,5 jaar en 1 jaar  

ZWANGER
uitgerekend op:
echo op:

toppertje

hey,

tara kansen goed benut dus...nu maar duimen en afwachten...

forza (weet het niet meer helemaal sorry) welkom bij deze topic.

bij mij is het best spannend 19e mijn nod, maar mijn lichaam zegt zoveel dat ik er niks meer van begrijp!!
voel me super ongesteld maar ik ben het niet!!! normaal voel ik dit dus als ik ongesteld ben.
ik heb een paar dagen pijn in onderbuik gehad(waar naar mijn idee de baarmoeder begint)
Dus schiet mij maar lek ik weet het niet.Ene kant verwacht ik het niet maar het kan wel en dat maakt het zo spannend he
afwachten dus!!!

tot snel
mij

Ik1978 spannend zeg! Klinkt opzich wel hoopvol volgens mij. lastig is dat toch he? Je voelt van alles en bent bang om het mis te hebben. Je lijf kan je soms ook zo in de maling nemen. Nog even geduld!
Groetjes Tara

En Ikke1978, weet je al meer? Morgen je nod he? Spannend hoor. Dit zijn van die dagen die zoooooo lang duren als je aan het wachten bent. Succes!!!

Jansske, ik zie dat jou nod 31 december was. Weet je al wat? Misschien heb ik iets gemist hoor, dat kan ook maar zo.

Liefs Tara

hey,

Hier is nog geen menstruatie te bekennen,voel het ook niet aankomen...
begin nu wel  een beetje nerveus  te worden hoor,ik stel me behoorlijk aan denk ik..
Ik had dit gevoel bij mijn eerste pil stop helemaal niet(maar goed ook denk ik want dat heeft bijna 2 jaar  op zich laten wachten) maar goed ik moet er  maar wat minder mee bezig zijn.....

Ik twijfel of ik morgen ook moet testen...het is  immers mijn nod dag.
dus ben ik nog niet overtijd...misschien nog wachten tot woensdag???dan ben ik 2 dagen overtijd.Ik ga  morgen wel een test halen...en of ik dan kan wachten  zien we dan wel weer...misschien word ik morgennacht wel ongesteld...
ik wil ook niet te veel  hopen snappen jullie me nog een beetje

nou ik hou jullie op de hoogte hoor!!!

liefs ikke  

Ik1978, je stelt je zeker niet aan hoor!! Dat afwachten en die onzekerheid wel of niet is gewoon super irritant! Logisch toch, want je wilt graag zwanger worden. In principe heb ik me voorgenomen om pas te testen een dag na mijn nod maar in principe kan je volgens mij ook op je nod zelf testen.
Nou succes hoor, ik zal voor je duimen!! En er minder mee bezig zijn   is denk ik makkelijker gezegd dan gedaan,....tenminste ik kan dat niet zo makkelijk.

XXX Tara

Hallo allemaal,

Ben hier weer ffies niet geweest en er is weer een hoop gebeurd....moet hier toch maar vaker komen.
Hebben een superdruk wekend gehad met vrijgezellenfeestjes en een zielige grieperige dochter...ze voelt zich echt ellendig...je kan dan zo weinig doen....blijft lastig...
Wij mogen  begin volgende  week (denk ik) weer voor het eggie gaan klussen... Nu maar alvast weer de frequentie wat gaan verhogen!!! hihihi...ben benieuwd!!!!!

@An1974, wat een rotbericht zeg..heel veel sterkte met de verwerking...

Leek hier goed te gaan met al 3 zwangeren...nu 2 rotberichten.

@ Forza, welkom   ons midden!!!   Gefeliciteerd met je zoontje!!(is toch vandaag?)

@ Toppertje, ik vind het juist leuk om de verhalen over je zwangerschap te lezen!! Ben blij dat het zo goed gaat, wel balen dat je weer last hebt van je bekken. En klagen mag zeker...we weten tenslotte allemaal hoe het is om zwanger te zijn....niet altijd fijn...

@ taralientje..veel klusplezier (gehad)  hihihihihi....word weer  vol spanning  dus...

@ik1978 spannend hoor. Ik duim voor je dat de red devils weg blijven..ik vind het ook altijd zo moeilijk om te wachten met testen. Die twijfel is erg herkenbaar. en zoals Tara al zegt er minder mee bezig zijn is makkelijker gezegd dan gedaan!!!!

liefs

Terug
Bovenaan