Hoi Tara,
Ja ik heb inderdaad Colitus Ulcerosa.Ik heb er nu geen last meer van, je schijnt gem. 1 keer in de 10 jaar er veel last van te kunnen hebben en een grote kans op een terugval na een zwangerschap.Enfin, mijn jongste dochter Lenthe was 5 maanden en daar was de terugval...Erg vervelend, net rond de tijd van Sinterklaas.Ken je dat...manlief naar de stad sturen met een lijst en uitleg van de te kopen cadeaus...Nu alles weer goed gaat, en inderdaad met wat goede aanpassingen in mijn eetpatroon (moeilijk!!) gaat het prima.
Blijf het wel raar vinden, heb nooit last gehad van mijn darmen, niet als baby, kind of puber...Hoe lang heeft jouw broer het gekregen?
Enfin, eigenlijk merk je nergens aan dat ik die ziekte heb, dus ik zie ook geen reden waarom ik geen 4e kindje zou kunnen krijgen....Ben juist blij dat ik nog kindjes MAG krijgen, mijn medicijnen kan ik gewoon blijven slikken tijdens een zwangerschap, mag alleen geen borstvoeding geven, maar dat heb ik bij m'n dochtertjes voor die ziekte ook nooit gedaan.
Voordat het een topic wordt over deze stomme ziekte...ik herken best veel van jou!
Wij zijn ook zo snel zwanger!Moet wel zeggen, heb 3 miskramen gehad, nu 3 gezonde meisjes, zeg maar praktisch om en om gekregen.Maar van deze 6 zwangerschappen ben ik 4 keer in 1 keer zwanger geraakt.De andere 2 bij de 2e poging.Zo naief, maar hoop in de lente wel zwanger te zijn, dom te denken, zal je net zien dat het niet zo snel gaat...
Ach, we zien wel!!!
Groetjes Roos.