Trotse mama wil zwanger worden..

Jeeee, gefeliciteerd!!!!! Ik ga proberen om de afspraak ook na te komen....

Geniet ervan!

hey meiden

ben ik weer...
Het voelt allemaal heel onwerkelijk hoor....en dubbel
Ik ben echt heel blij maar heb toch een beetje last van onzekerheden ivm miskraam...
ik kan het niet helpen, het is er gewoon...niet dat ik denk dat het mis gaat maar de angst zit er wel een beetje...had jij dat nou helemaal niet knutseljuffie???
misschien moet het gewoon nog ff goed op me inwerken hoor...
en als die 6 week er staat is het natuurlijk ook weer anders..
we gaan volgende week lekker op vakantie naar turkije...
Hebben jullie nog tips waar ik om moet denken in een warm land...bijv met eten..

mamavansophie ik ben druk voor je aan het duimen hoor...wanneer is je nod???

En hoe is het met de andere dames??

en vlindertje welkom hier...ik weet hoe het is als het lang duurt om zwanger te worden...bij mijn zoon heb ik er 2 jaar overgedaan...
maar ik hoop dat je snel zwanger mag zijn..

ik ga lekker onderuit hangen
liefs

Ik kan me wel voorstellen dat je je onzeker voelt, maar we gaan er natuurlijk gewoon vanuit dat alles nu goed gaat! Gewoon lekker genieten van je vakantie! Ik zou daar even extra opletten met rauwe groente enzo, dat het goed gewassen is. Ik ben zelf jaren gelden in Turkije flink aan de diarree geweest maar je weet natuurlijk nooit waar dat vandaag kwam. Ik zou even checken of je gewoon Loperamide (of iets anders tegen diarree) mag hebben en ORS meenemen voor de zekerheid. Ook als je erg last krijgt van misselijkheid en overgeven is dat in zo'n warm land wel aan te raden.

Ik zit nu op dag 29, ergens tussen morgen en maandag verwacht ik mijn NOD. Spannend!!! Mijn man gaat morgen tot zondag weg, we hebben afgesproken dat we zondagavond als hij terug is gaan testen (als het nog nodig is...). Gisteren was ik vanaf eind van de middag en de hele avond weer behoorlijk misselijk, ik hoop niet dat ik me dit allemaal inbeeld!

Andere meiden, hoe is het met jullie???

hallo,

@ik1978:

Ik las dat je naar turkije gaat en wil je alleen ff wat tips meegeven!
Ik doe niet mee op jullie topic maar wil toch ff kwijt wat je vooral NIET moet doen.

1. Drink nooit water uit de kraan!!
2. Het liefst geen rauwkost eten, alleen gekookte groente. (ivm wassen met kraanwater)
3. Nooit ijsblokjes in je frisdrank nemen!
4. Geen zwerfhonden aanhalen ivm wormeninfectie en schurft.
 Eet en drink alleen bij goeie restaurants en niet bij louche tenten.

Het klinkt allemaal heel streng maar als je niet zwanger bent en je doet dit toch dan  kan flink aan de rees gaan en kan je overgeven.
 Nu je zwanger bent wil je absoluut dit natuurlijk niet hebben dus raad ik je echt aan deze dingen niet te doen!

Voor de rest veel plezier!!

hallo,

vieguh
bedankt voor de tips, ik houd het zeker in de gaten.We willen natuurlijk niet dat er iets gebeurt..

mamavansophie natuurlijk ook bedankt...
het zou zo leuk zijn om samen zwanger te zijn...ik hoop dat je lichaam je niet voor de gek houd en gewoon met me mee gaat zwangeren...

liefss

Hey dames,

Hier weer is een berichtje van mij!! Werd wel weer is tijd. Heb een paar dagen ziek in mn bedje gelegen, hield geen slok water meer binnen, maar gelukkig heb ik nu zetpillen die wel werken!!

@ik1978 gefeliciteerd!! wat leuk zeg, Ik was de eerste tijd ook zo onzeker hoor. En stiekum nog steeds wel af en toe. Na mn echo van afgelopen vrijdag ben ik wel minder onzeker, mooi kloppend hartje gezien!!
Jij mag nu waarschijnlijk ook wel voor een vroege echo toch?? Ik ben nu ruim 8,5 week!

@mamavansophietje Hoop dat jij ook zwanger bent!

Ik zal snel weer schrijven, maar ben nu echt ziek :( ik ga mn bed weer in

liefs Jen

Ik heb mezelf blijkbaar toch voor de gek gehouden... gistermiddag ben ik ongesteld geworden. Ik had nu een cyclus van 28 dagen dus waarschijnlijk ben ik toch te laat begonnen met ovulatietesten en was mijn eisprong toen al geweest. Wel even balen maar goed... Komende maand begin ik gewoon wat vroeger met testen en dan gaan we er weer voor!

Jen, heel erg veel beterschap, het zit je ook niet mee!

ohhh mamavansophie wat jammer nou... ja misschien toch te laat...
komende maand uitgaan van korte cyclus dus optijd beginnen met de ovutesten...
en ook na de positieve test blijven klussen...mijn ervaring is dat sommige mensen na de eisprong nog zwanger worden... (ik ook de vorige keer...deze keer niet bekend)

knutseljuffie wat vervelend dat je ziek bent...het gaat nog niet toppie he?
ik mag na de vakantie al naar de huisarts die doet de controles... dat is 3 juli
en dan gaan we ook een afspraak maken voor een echo... hij heeft geen echo apparaat dus dat moet ergens anders gebeuren....
ik kan niet wachten!!!
het voelt nu wel iets anders dan de vorige keer...dus heb goede hoop nu... ik word ook al weer wat rustiger en ik denk niet meer 10x per dag gaat dit wel goed!!

nou ga me klaar maken voor de kapper..
liefss

Terug
Bovenaan