Trotse mama wil zwanger worden..

Dag dames,

Twee drukke dagen achter de rug en nu lekker net gedoucht en lekker met kop thee op de bank popstars kijken en natuurlijk even de mail en verhaaltjes op dit forum lezen.  Er waren meer drukke moeders zie ik. Er is niet zo heel veel geschreven. Wat een weertje vandaag. Als kleuterjuf was  ik  daar niet zo blij mee. Kids helemaal  door het dolle heen. Even naar buiten, dikke bui op de kop gekregen, dus weer naar binnen rennen.  En houd ze dan nog maar eens rustig in de klas........
Maar goed...WEEKEND...
Morgen Sinterklaas maar eens een handje geven en welkom heten  in ons mooie dorp(je). Het wordt vroeg op staan voor ons....

Deze zondag moet ik als het goed is ongi worden.  Dan zijn er weer 28 dagen voorbij.  Kans om zwanger te zijn  in deze ronde is heel klein.. Wel geklust, maar voor het zingen de kerk uit.....hihi
De vorige keer werd ik pas na 5 weken  ongi...Hoop toch dat het nu wat sneller zal zijn. Straks moet ik steeds 5 weken wachten om te zien of ik zwanger ben, bah....  we zullen zien.  
Grappig ik1978 beginnen we straks misschien wel in dezelfde week  met klussen...

Het CB, ook niet mijn hobby om heen te gaan. Kreeg de vorige keer  bij mijn zoon te horen(de oudste) dat hij tegen het ondergewicht aan zit...Ik moest  hem minder drinken geven en meer  te eten. Maar das nou net het probleem. Elke avond hoor ik weer: ik vind het niet lekker. Het maakt niet uit wat ik hem voor schotel. En elk hapje gaat hij eerst 5 minuten  fijn kauwen voor hij het door slikt. Een broodje eten duurt als snel  20 minuten bij hem. Maak me nu al zorgen hoe dat straks moet als hij naar school moet smorgens. Drinkontbijt maar kopen ofzo...

Vroeg me af  hoeveel kinderen jullie allen graag zouden willen. Is dit jullie laatste zwangerschap? of zouden jullie  hierna misschien nog wel eentje willen. Onze wens was altijd vier kindjes, maar nu we  weten hoe druk het al met twee is, hebben we besloten om het  nog een keer te proberen en dit zou dan  de laatste zwangerschap gaan worden(als het mag lukken straks).  

Nou ga nog even lekker tv kijken.  

Spreek jullie vast nog wel dit weekend.

Liefs mij

hoi meiden,

mijn wens is altijd 2 kinderen geweest.
Nou moet ik zeggen dat ik een behoorlijk tijdje heb gedacht een 2e komt er niet.
Ik heb nogal een zware 1e jaar gehad met onze zoon.
En daarna heb ik zeker nog een jaar nodig gehad om dat een plekje te kunnen geven.
Toen kwam het gevoel van dat 2e kindje weer naar  boven borrelen.
Maar sinds een dik half jaar zeg ik van ja ik wil er weer voor  gaan.

Wij hebben best een heel druk ventje dus hebben we er voor gekozen om vanaf november er voor te gaan, zodat we weten dat hij dan op school zit.Ik ga er dus niet vanuit dat het de eerste 6 maanden raak is,maar je weet het maar nooit.

mamavantim weet je al meer???spannend hoor  

groetjes

hallo meiden,
ik wil me even voorstellen. ik ben krista ben 26 en heb een dochtertje van bijna 2 jaar.
ik schrijf ook bij een ander topic maar zie dat er hier veel meiden zijn die in dezelfde situatie zitten als ik dus lijkt me leuk om ook met jullie mee te schrijven.

ik ben net ongesteld geworden en ga nu dus de 2 de ronde in hopelijk hebben we deze ronde meer geluk. ik vind het erg apart om zo 'gepland' te moeten klussen, heb dit bij mijn dochter niet hoeven doen, toen ben ik namelijk door de pil heen zwanger geworden (die bleek niet goed te werken bij mij, vind ik trouwens helemaal niet erg want ben super blij met mijn mooie kleine  meisje).

ik heb altijd gezegt dat ik 4 kindjes wil maar mijn vriend wil er maar 2. momenteel kunnen we financieel ook niet 4 kindjes goed verzorgen dus misschien wordt dit wel mijn laatste zwangerschap, maar ik hoop stiekem dat we misschien toch nog wel een keer voor een derde zullen gaan (als alles goed gaat natuurlijk).
het lijkt me ook zo'n raar idee om straks misschien 27 te zijn en te bevallen van mijn 2de kindje en dan te weten dat ik nooit meer zwanger zal zijn.
maar ja dat is allemaal voor later, nu eerst maar eens zwanger worden van ons 2de kindje haha.

groetjes krista

Ja leuk, ook ik wil me graag voorstellen!

Hier een mama van bijna 28 die zeer trotse mama is van net 1 jaar oude dochter.
Manlief en ik hebben vorige maand besloten voor een tweede te gaan.

In het begin had ik nachtmerries van twee kindertjes, maar al snel voelden we dat we nog zoveel liefde hadden voor een tweede!

Bij onze dochter was het de 1e keer direct raak en we hebben vorige maand druk geklust voor de tweede. Vanaf morgen kunnen we zien of het nu ook weer direct raak is!! Gek eigenlijk, maar stiekem gaan we er vanuit dat het nu weer snel raak is... Helaas maken we van dichtbij mee bij vrienden dat het niet altijd een feestje is. Dus zijn er erg dankbaar voor alles.

Ik vind het zooowww spannend dat ik het toch graag wil delen. En aangezien dat verder nog met niemand echt kan ;)

Als het nu wel raak is, worden we in augustus 2009 opnieuw papa en mama.

Maar goed, eerst maar de test eens afwachten!!!!

Ook ik ben hier nog even incognito, wetend dat er bekenden meekijken hihi!

Gezellig en groetjes!!!

NOD
LEEFTIJD
KINDJE
RONDE
verwachte NOD

ikke1978
30
2e
1
18 december

MOEDER
ZOON/DOCHTER
LEEFTIJD

ikke1978
zoon
3,5

ik wou het ff proberen om een lijstje te maken.
het is me dus gelukt.
wie wil kan zichzelf erbij zetten.

ik vind het wel rustig hier hoor.
iedereen druk met sinterklaas?????

hoop dat iedereen een fijn weekend heeft gehad

groetjes ikke

NOD
LEEFTIJD
KINDJE
RONDE
verwachte NOD

ikke1978
30
2e
1
18 december

an1974
34
2e
7
07 december

MOEDER
ZOON/DOCHTER
LEEFTIJD

ikke1978
an1974
zoon
dochter        
3,5
2,5 (juli-06)
Leuk om een lijstje bij te houden kan je goed in de gaten houden hoe het ervoor staat met de anderen bijv nod,wachtbankje.

Groetjes An1974

quote: an1974 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-11-2008 21:39:47'));

NOD
LEEFTIJD
KINDJE
RONDE
verwachte NOD

ikke1978
30
2e
1
18 december

an1974
34
2e
7
07 december

juultje 78
30
2e
6
24 nov   ........

MOEDER
ZOON/DOCHTER
LEEFTIJD

ikke1978
an1974
juultje78
zoon
dochter    
dochter    
3,5
2,5 (juli-06)
15 mnd (aug 07)  

Kan jullie meteen verblijden met een positief bericht in t lijstje: IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!
Ben uitgerekend op 04 aug. Zit er precies twee jaar tussen de spruiten, mits het natuurlijk allemaal goed is en gaat.....

Groetjes,
Juul

Trouwens: ik ga binnenkort ook richting Groningen verhuizen, wij wonen nu nog in de randstad, maar waren op zoek naar een rustigere plek en manier van leven.
Waar wonen jullie eigenlijk?

Terug
Bovenaan